KingReily-fopen suunnittelu + offtopikki.

PJ:ne on tällä viikolla keskiviikosta lauantaihin tietokoneen ulottumattomissa, mikä todennäköisesti aiheuttaa jotain muutoksia tai ongelmia tavallisessa pelirytmissä. Yritän pitää pelin mahdollisimma tavallisesti pyörimässä, mutta kannattaa varautua muutoksiin.
 
Jälleen kerran olen hieman myöhään liikkeessä, on ollut hieman kiireistä. Kenties oli hyväkin että Adam pääsi miettimään omiaan pois laivan kiireistä. :) Mutta suurkiitos pelistä kaikille, tämä oli mahtava kokemus ja valaisikin hieman fopen maailmoja! (ja antoi valmiuksia tehdä asiat oikein seuraavalla kerralla ;) )

*Jää innolla odottelemaan pelin loppuratkaisua*
 
Äänestyksen tulosviesti tulee joko perjantaina illalla tavan mukaan tai hyvin mahdollisesti vasta lauantaina illalla. Tämä riippuu aika lailla siitä ehtiikö apu-PJ:mme Miccoh hoitaa asian perjantaina vai ei. Jos minä laitan tulosviestin, niin se tulee vasta lauantai illan/sunnuntai aamun paikkeilla, jolloin olen taas koneen ääressä.
Saalista ei päivänä 6 ole näkyvissä, sillä sitä en pystyisi mitenkään hoitamaan. Pahoittelen.
Hauskaa hiihtolomaa kaikille, jotka sitä pääsevät viettämään!
 
Vaan äänestys päättyy tavanomaiseen tappotahtiin kello kahdeksan perjantai-illalla, vai kuinka?

(Hups, olisinpa lukenut Tuhkan viestin ennen kuin aloin mastossa elämöidä. Mutta saattepa tehdä minut naurunalaiseksi oikein luvan kanssa. Begorrah!)
 
Aivan. Antakaa äänet tavalliseen aikarajaan mennessä, ettei tule sekaannuksia. Perjantaina illalla klo 20.00 mennessä siis.
 
Tik lainailee repliikkejä Bladerunnerin lopusta :)

Mitenkäs vierailujen laita? Sallitaanko niitä tässä pelissä Lostin tapaan?
 
Niinpä lainailee, elokuvien aatelia on tuo, kiusausta välttää en voi, jos tilaisuus tarjoutuu. Mutta olen hieman pahoillani siitä, että syyllistyin perustelemattomaan anakronismiin: Sydney perustetaan vasta vuonna 1788.

Omasta puolestani toivottaisin Pagban - ja muutkin haluavaiset - mitä lämpimimmin vierailulle.
 
Siinä teille vähän jännitystä. Aluksen kuvailu ja tunnelmat KingReilyllä jäivät viestissäni hieman vajaiksi, koska isällä oli niin kova kiire päästä koneelle ja jouduin lopettamaan kirjoittamisen ennen kuin olin tyytyväinen, mutta toisaalta ihan hyvä niin, kun nyt saatte sentään itse päättää mitä omat hahmonne tekevät. [22]

Perjantaina on siis iltakahdeksaan asti äänestysaikaa. Jos en ehdi kirjoittaa asialle jonkinlaista ratkaisua huomenna, eli jos Vesilahtimiitissä ei ole tylsää tai ei tietokonetta käytettävissä, niin joudutte odottelemaan Tuhkan saapumista lomanvietosta. :)
 
Tuo oli kyllä aika suoraan muumista :wink: Ihan jännä tapaus.
 
Tältä erää peli jatkuu taas normaaleissa uomissaan.
Kiitokset Haltillekin pelistä!

Pagballe vielä: Jos meinaat lokkina lennellä tai leikkiä laivarottaa niin siitä vain. Tai purjehtia paatilla ohi tietysti. Ylimääräisiä miehiä kapteeni Cordell on kuitenkin kieltäytynyt ottamasta, joten niitä ei pitäisi KingReilyltä löytyäkään.
 
Pelinjohtajamme Tuhka ilmoittaa, että tämän illan peliviesti saattaa myöhästyä, sillä hänellä on jonkinlaisia ongelmia kirjautumisessa. Äänestyksen aikataulu pysyy normaalina.
 
Minä taas ilmoitan, että olen ensi viikon poissa netin äärestä, sillä olen Lapissa mökkeilemässä. Pärjäilkäähän, ja koettakaa olla keinuttamatta laivaa!
 
Juu kiitokset itsellenne :) Eipä olis Sevilla yksinään tainnu pärjätä kaikkia muita vastaan niin että hyvä näin.
 
Höh, Jaamar höpläytti minut ihan täysin o:

Kaipaan kyllä kovasti selostusta kaikkien rooleista yms, en uskalla luottaa niihin muutamiin mitä sain tietää pelin aikana enää yhtään :p

Kiitos kaikille pelistä. Näin jälkeenpäin totean, kuten aina, että olisi pitänyt yksärijuonitella enemmän ja tällä kertaa uskaltautua myös kokeilemaan sitä noppapeliä.
 
Onnittelut Cordellille ja hänen miehilleen! :beer: Toivottavasti Micquint "Hurja" nyt pääsee seuraavasta satamasta jollain laivalla lähtemään takaisin Englantiin etsimään äitiään. Eivät ole nähneet aikoihin. :)

Kiitokset pelistä Sevillalle ja aiemmin kuolleillekin joita en ole erikseen kiitellyt. Ja hengissä olevillekin pelaajille toki.

Kiitos myös kaikille yksityisviestijöille, jotka ovat täyttäneet yksityisviestilaatikkoani kahdellasadallakahdellakymmenelläviidellä yksityisviestillään. [22]

Ja totta kai kiitoksia Tuhkalle tällaisen ylimainion pelin järjestämisestä! Olisin halunnut ehtiä olla vähän aktiivisemmin mukana. ^_^
 
Kiitos. Erityisesti Helenalle ja Haltille, jotka kanssani juonittelivat. Pelin hiipparoija eli roolinselvittäjä esittäytyy, tykkäsin kovasti kyllä hahmoni pelaamisesta. Pelkurit on aww.

Ja Tuhkalle mahtavasta pelistä!
 
Huckin roolina oli olla kapteeninpuolen käännyttäjä - tosin tuloksetta. Lähempiä välejä ei syntynyt oikein kehenkään, eniten ehkä Sevillaan, joka yöllisellä käännytysreissulla väitti olevansa jo kapteenin miehiä ja Plunkettiin vähän myöhemmin. Herugrimia epäilin niin vahvasti kapinalliseksi, että en supattelemaan kunnolla ryhtynyt. Ehkä olisi kannattanut, mutta hengissä selvittiin kuitenkin.
 
Ah, se loppuikin jo. No, mikäs siinä. Kiitos kaikille: Pelinjohdolle, tovereille ja vastustajille. Helena muuttaakin sitten maalle - vastoin kaikkia odotuksiaan. Kiva päästää taas rotta vapaaksi
 
Ylös