Kinitapaamiset

Mjuu,voisin ottaa tavaksi pistää aina kinipostia jokaiselle jäsenelle niin saadaan mahdollisimman paljon porukkaa mukaan.

Seuratkaahan tiukasti tuota Message of the dayta jos tulee updatea.
 
Pistetäänkö kesäloman alkamisen kunniaksi pystyyn jonkinlainen juhlamiitti ensi viikonlopulle tai ensi viikolle? Paikkana tietenkin tuo oma kinitalo <3

Itse ainakin pääsisin paikalle. Ilmoitelkaa tänne sopivia aikatauluja. Meikäläiselle huonoja päiviä ovat keskiviikko ja lauantai, mutta muina päivinä todennäköisesti pääsen.
 
Juhlamiitti kuulostaa hienolta. Ja onhan sitäkin myös syytä juhlia jos hengissä maailmanlopusta on selvitty. Olisi mukava päästä paikalle, toki tiedän ja olen tottunut siihen että työni yleensä estää kaikki kivat jutut. Olen perjantai-illan töissä, sekä sunnuntaista eteenpäin seuraavan viikon perjantaihin asti kiinni työreissussa. Joten huonolta vaikuttaa. :D Mutta tulen jos sattuu sellaiseen saumaan että ehdin.
 
Hauskalta kullostaa... Harmi vaan että tilanne on se etten pääse pariin viikkoon pelaamaan oikeastaan ollenkaan :(
 
Lauantaina 7.1. klo. 19:00 alkaen voipi kokoontua kinitalollemme juhlistamaan 1-vuotiasta kiniämme, vaikka vuosi tuli täyteen jo 31.12. (tahi 1.1., miten sen nyt ottais).


-Maz
 
Vuodan tässä upseerismiittimme satoa sen verran, että tutkailemme mahdollisuutta pitää IRL-miitti Jyväskylässä tai sen lähiympäristössä jonain viikonloppuna joskus maalis-huhtikuussa. Ajatuksena on, että ainakin jonkinlainen yöpymismahdollisuus järjestettäisiin tavalla tai toisella. Tässä ketjussa voi ilmoitella omasta kiinnostuksestaan osallistua kyseiseen tapahtumaan, ja mitkä päivät sopisivat / eivät sopisi. Ymmärtääkseni pääsiäisenä miittiä ei olla kuitenkaan järjestämässä, mutta muut vaihtoehdot ovat vielä auki.

Itse suosin viikonloppua 31.3-1.4, koska 1.4 on sekä palmusunnuntai että aprillipäivä. Mutta muutkin vaihtoehdot varmaan käyvät ihan hyvin poislukien 17-18.3, jolloin on Parikkalamiitti.

edit: Hupsista, IRL-miiteille oli oma ketju. No, ei tästä viestistä varmaan haittaakaan ole.

edit2: Tiedon upseerismiitistä nimimerkki Kointähdelle vuoti Mothlin, tuo peloton aseseppä Keski-Maassa.
 
Ylös