Kirjatilaus Rismalahteen

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Totesin jotta Rismalahden miittitopikkia ei välttämättä kaikilla kirjafaneilla tule luettua. Tämä on siis väliaikainen niitattu topikki.

Olen töissä Kirjavälityksessä, minkä ansiosta saan työntekijäalennuksen tilatuille kirjoille. Tämä tarkoittaa 20 - 28% alennusta per kirja, eli vähintään viidenneksen pudotusta normaaliin kaupan hintaan. Siten olen järkkäämässä kirjatilausta Rismalahteen, tuon tilatut kirjat mukanani miittiin.

Jos joku alkaa jo tilausta näpytellä minulle yksärinä, niin en tee kirjan nimellä mitään, ISBN se olla pitää! :D


Miittitopikin viesti
 
Nykysuomen etymologinen sanakirja

Merri, minä en itse pääse leirille, mutta douv on ilmeisesti aikeissa vierailla luonani välittömästi leirin jälkeen: olisiko mahdollista myös miittiin osallistumattoman (r)yhtyä tilaukseen? :)

Jos se onnistuu, viitsisitkö ottaa selvää Kaisa Häkkisen mahtavan opuksen Nykysuomen etymologinen sanakirja hintatiedot? ISBN on 978-951-0-27108-7. Vähän hinnasta riippuen voisin hankkia kirjan.
 
Tilaustilanteesta olisi kiva saada tietoa. Onko lasti jo täysi? Elemmakilin valinta on kiehtova, mutta minä taidan pitäytyä hieman lapsellisemmissa kirjoissa:
952-5163-69-5
978-951-1-22673-4
Jälkimmäisen saa aika halvalla paikallisesta kirjakaupasta, joten varsinkin siitä hintatiedot ovat tervetulleita.
 
Vaikuttaa siis siltä, että joudun jopa jotain kautta selvittämään hintatietoja, ne kun ei normaalisti minulle tule tietoisuuteen millään tavalla (paitsi jos tilaukseen kuuluu hintalaput, mutta silloin hinta on kirjakaupan asettama). En ole vielä käynyt tekemässä itselleni asiakastiliä, joten pitää kysyä asioita samalla kun sen käyn tekemässä.


Elemmakil: toki saat toisia kontulaisia orjuuttaa! :D
 
Hintatietojen ongelmana on niiden saanti, ne kun tosiaan menee niin että saan ne vasta tilaamisen jälkeen. Kirjakauppa kun ei ole kyseessä...

Isoa tilausta ei ole näillä näkymin tulossa, ellei jostakin nurkan takaa ilmesty yllättävä antilama.
 
Pitemmän rimpsun kirja on jo ostettu ja lyhyempi on kuulemma loppunut kustantajalta. Näillä näkymin en siis ole tilaamassa mitään.
 
Tuota, osaatko Merri sanoa kuinka suuri osa suomalaisista nettikirjakaupoista saatavista opuksista Kirjavälityksen kautta saa? Tai esim. Akateemisen volyymista?
 
Asia on ehkä parempi kysyä kirjakaupoilta suoraan.


Näillä näkymin teen tilauksen maanantaina ja siihen tulisi vain minun ja Jaamarin kirjoja. Hurjaa, tilaan kirjoja.


Ja hiljaisuudestani on varmaankin osannut arvata, että minulla on ollut kiireinen viikko.
 
Tilauksen yritän muistaa huomenna, että olisi joitakin mahdollisuuksia edes saada se ennen Rismalahtea. Tosin onneksi minun lisäkseni vain yksi henkilö ottaa kirjoja vastaan, joten tapaaminen lienee järjestettävissä vaikka kirjat tulisivat hieman myöhässä.
 
Ylös