Kirjautumisvaikeuksia? Tunnus hukassa? Kerro täällä!

Mietin tässä, että olikohan jollain muullakin eilen illalla vaikeuksia saada näitä sivuja auki? Joskus yhdentoista-kahdentoista aikaan Kontu eikä Käärme kumpikaan suostunut aukeamaankaan. Muuten netti toimi normaalisti.
EDIT: Eih, taisin kiireessä pistää kysymyksen väärään keskusteluun D:
 
En päässyt siuille koko eilisiltana. Yritin viimeisen kerran vähän ennen puoltayötä. Päättelin / ajttelin, että vika on ehkä palvelimella tai sivusto on jostain muusta syystä nurin. iPadini nettiyhteys toimi ko aikaan oikein hyvin, eli ongelmana oli ainoastaan Konnun sivusto. Katko harmitti hiukan, koska minulla oli kova hinku päästä lastaamaan lisää F-sanoja.
 
Minulla oli sama tilanne kuin Centaurealla. Katko alkoi kai joskus kahdeksan maissa, ja kun pääsin sisään, kello oli puoli yksi yöllä. Siinä vaiheessa uusin viesti taisi olla peräisin klo 19 jotakin lauantaipäivältä.
 
Tämä viesti tuli laitettua pelkästään Facebookin puolella väsyajattelemattomuuksissaan:

Konnun sivut olivat illalla poissa toiminnasta noin klo 20:05 - 0:25.

"Katkoksen aiheutti fyysisesti rikkoutunut kuitukaapeli, jonka seurauksena palvelintilojen verkkoyhteydet häiriintyivät."
 
Heisulii!

Mulla on ongelmia rekisteröitymisen kanssa. Oon yrittänyt nyt rekkaroitua tänne ensimmäistä kertaa, ja rekisteröitymiskohdat ovat salasanoineen, nimimerkkeineen ja sähköposteineen näyttäneet vihreää, samoin turvakysymys on mennyt oikeein. Klikatessani rekisteröinti -nappulaa, saan eteeni tällaisen viestin:

Your details match those of a known spammer, therefore you have been disallowed registration.

Mistähän tällainen voisi johtua? Oon tosiaan ensimmäistä kertaa elämässäni rekkaroitumassa Vihreään Lohikäärmeeseen, joten en ihan ymmärrä, mistä tuo "a known spammer" tulee? :o
 
Hei! Laittaisitko haluamasi käyttäjätunnuksen sähköpostitse Gmail-osoitteeseen vesa.piittinen niin lisään sinut käsipelillä. Älä siis pistä salasanaa mukaan, vaihda se haluamaksesi kirjauduttuasi sisään.


Näin koska se on nopeampaa kuin minulla alkaa selvittää kolmannen osapuolen tekemän roskapostisuojan toimintaa. Oikeastaan voisi kai tehdä pysyvän ohjeistuksenkin tästä nyt kun ajattelee.
 
Ihan sivun ylälaidassa, Vihreän Lohikäärmeen yläpuolella (ainakin minulla), on kohta 'oma tunnus'. Valitse se. Sen jälkeen sivun vasemmassa reunassa on erilaisia vaihtoehtoja, mm. muokkaa profiilia, mitä kautta tietojen lisäyksen pitäisi onnistua.
 
Vasemman laidan valikossa on (kun olet ensin valinnut sivun ylälaidasta kohdan "oma tunnus") ylhäältä alas lukien kolme laatikkoa otsikoilla "Yksityisviestit", "Profiili" ja "Muut". "Muokkaa profiilia" pitäisi olla Profiililaatikon ensimmäinen linkki. Ei ole mitenkään korostettu tai poikkea muista linkeistä joten voi jäädä helposti huomaamatta. Kannattaa vielä tehdä tarkistus olisiko sittenkin jäänyt vain huomaamatta.
 
Millä laitteella vierailet?

Tällä hetkellä jo 25% kävijöistä tulee jollain muulla laitteella kuin tietokoneella, mutta Käärmettä ei ole (vielä) optimoitu muulle yhdistelmälle kuin isolle ruudulle, näppäimistölle ja hiirelle.
 
Höm. Liekö niin että muutkaan eivät ole kuluvana päivänä päässeet Käärmeeseen eivätkä Kontuwikiin? Viestejä ei ainakaan ole tänään tullut ja itse olen tähän asti saanut silkkaa herjaa osakseni kun olen tänne pyrkinyt. Vaan nytpä rattaat näyttävät pyörivän.
 
Ei ole toiminut ei, katkoksen syynä MediaWikin uuden version liiallinen resurssisyöppöys. Toivottavasti nyt ongelma korjaantuu kun saatiin tili taas auki ja yksi muutos asetuksiin.
 
En saa lähetettyä viestiä. Yritin tonne ilonaiheisiin kirjoittaa, mutta tuli joku ihme Forbidden-juttu siihen päälle.

Edit. kappas, tähän ketjuun pystyy kumminkin postaamaan.

Edit2. Tämmönen ilmoitus (sori kun tuli näin isona):
forbidden.jpg
 
Ylös