Kirjautumisvaikeuksia? Tunnus hukassa? Kerro täällä!

Toivottavasti oli vain väliaikainen härö; ongelma ei toistunut minulla.

Ja kappas, avatarini on vaihtunut automaagisesti jossain välissä.
 
Nuo on ikävän mystisiä kun sattuvat kohdalle :/ Enkä osaa siis sanoa tähän hätään muuta kuin kokeilee kirjautua ulos ja sitten takaisin sisään ja yrittää uudelleen. Onneksi tekstin saa sentään talteen toisin kuin vaikka Facebookissa.
 
Hmm, luulen, että vika on tekstini pituudessa. Samalla sivulla on jo useita viestejä ja sivustolle lienee asetettu jokin enimmäismäärä, kuinka monta merkkiä kullakin sivulla saa olla. Minun viestini ylittäisi tuon rajan ja siksi virheilmoitus tulee uusista yrityksistä huolimatta.
 
Pagba: kuinka pitkä viesti on? Käyn kurkkaamassa onko pituudelle jotakin asetusta.

Muoks!
Yleisasetus viestien maksimipituudelle on tällä hetkellä 100 000 merkkiä.
 
Isilmírë täällä hei. Foorumi kirjaa minut jostain syystä ulos joka kerta, kun vaihdan sivua. Ei siinä muuta kuin että pitää kirjautua joka ketjun lukemisen jälkeen uudelleen, että näkee, missä on vielä uusia viestejä, samoin jos haluaa itse kirjoittaa jotain johonkin ketjuun. Tähän ketjuun en saanut kirjoittaa ollenkaan vaikka kirjauduin, sain vain virheilmoituksen, etten ollut vastannut annettuun kysymykseen oikein. Niinpä kirjoitan nyt sitten kirjautumattomana.
 
Tuo on jännä ongelma kun se iskee joskus päälle. En osaa sanoa muuta kuin että kokeilla toista selainta tai tyhjentää välimuistin ja evästeet.
 
Oho, tajusinko vasta nyt, että tänne voi kirjoittaa vierastunnuksilla? Tämähän avaa aivan äärettömiä uusia mahdollisuuksia. Ei siis mitään pahan-ilkistä - tuli vain mieleen, että olen joskus miettinyt, että johonkin ketjuun saattaisi olla hyödyllistä vastattavaa, mutta ei riittävästi ylittämään laiskuuden rekisteröidä tunnuksia.

No, joka päivä jotakin uutta!
 
Huomasin äsken yllätyksekseni, että yhden kontulaisen viestit tulevat näkyviin ainoastaan jos klikkaan kohtaa jossa lukee Show ignored content. Sen jälkeen kyseisen kirjoittajan viestin yhteydessä lukee Olet piilottanut tämän käyttäjän sisällöt. Mutta kun en ole, ainakaan tarkoituksella. En mä halua blokata täältä kenenkään viestejä kun ei siihen ole mitään tarvetta. Olen tällä hetkellä pelkän kännykän varassa (läppäri hajos viime viikolla) joten voi hyvin olla että olen jotain kämmännyt puhelimen kanssa. Ei se ignooraus varmaan sinne itsestään ole tullut.

Tämän pitkän jaarittelun jälkeen kysymys kuuluu, että miten saan sen ignoorauksen pois?
 
Avaa vasemmasta yläkulmasta valikko ja valitse oman tunnuksesi nimi:

2019-06-19 Hampurilaisvalikko.png

Päädyt tunnuksen asetussivulle, josta voit avata oman tunnuksen, joka avautuu aiempaan tyyliin vasemmasta laidasta:

2019-06-19 Oma tunnus.png

Löytyy kohta "ignoring", jonka kautta pääsee säätämään.
 
Ylös