Kirjautumisvaikeuksia? Tunnus hukassa? Kerro täällä!

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Valitettavasti maailma ei ole täydellinen paikka, joten ongelmia kirjautumisten sun muiden kanssa tulee väistämättä.

Siirtyminen uuteen Käärmeeseen
Tiedän ainakin yhden tunnuksen jääneen siirtymättä uuteen Käärmeeseen. Syytä siirron epäonnistumiselle en tiedä, vain sen ettei se onnistunut. Siispä mikäli Käärme väittää kivenkovaan, ettei tunnustasi ole olemassa, niin ehdottomasti kannattaa kertoa siitä heti tänne!

Vahvistusviestit
Käärme lähettää aktivointivahvistusviestejä merkittäviä muutoksia tehdessä. Tämmöisiä ovat esimerkiksi käyttäjänimen ja sähköpostiosoitteen vaihtaminen. Kannattaa ensimmäiseksi käydä varmistamassa, että sähköposti on kunnossa!
 
Minulla olisi pieni ongelma joka ei varsinaisesti liity kirjautumisongelmiin. Olin kirjoittamassa vuoden tauon jälkeen postia keskustelualueelle, mutta tunnus olikin hyllytetty, Tämä ilmeisesti koskee vaan Majatalon aluetta. Kiitän jo etukäteen.
 
Ongelma taitaa johtua siitä, ettei tunnustasi ole merkattu mihinkään käyttäjäryhmään. Korjailen asian. Samalla taitaa ratketa myös Amrothin ongelma.

Muoks!
Jahas, ei tainnutkaan olla se. No, täytyy tutkia tietokantaa ja selvittää, mikä teillä poikkeaa jostakusta toisesta.

Muoks #2!
Majatalon ongelma selvisi, siellä oli jokin tietokantahäikkä, jonka vuoksi rekisteröityneillä käyttäjillä oli oudosti heittelehtivät käyttäjäoikeudet. En ole varma logiikasta, jonka mukaan oikeudet vaihtelivat. Tämä on nyt kuitenkin korjattu.

Muoks #3!
Oikeudet ovat moninkertaisesti eri huoneissa, ja tämä on syy joka on aiheuttanut outoja oikeuksia tai niiden puutteita. Poistan nyt sellaisia tuplia, joita ei pitäisi olla. Menee mukava tovi, täytyy olla tarkkana ettei tule sellaisia oikeuksia, joita ei pitäisikään olla.

Muoks #4!
No niin, nyt oikeudet on perusteellisesti huollettu. Yli 200 tarpeetonta riviä on poistettu ja oikeuksien pitäisi nyt toimia täysin ongelmitta.
 
Elbereth: Miulla on kanssa ollut kirjautumisongelmia.
Pääsen kyllä ihan normaalisti kirjautumaan, mutta sitten, kun tulen Käärmeen puolelle niin yhtäkkiä en olekaan kirjautunut ja väittää, että on väärä salasana, tai tunnusta ei ole olemassa.
 
Rekisteröidy uudelleen, tunnus ei ole siirtynyt tähän Käärmeeseen. Syytä joidenkin tunnusten katoamiseen siirrossa ei ole vielä saatu selville. Ne eivät ole jääneet pois esimerkiksi minun rajauksieni takia.
 
Meikäläisenkin on varmaan sitten tehtävä uusi tunnus tänne, kun tuolla Konnun sivuston puolella sanoo että olen kirjautunut, mutta täällä ei, ja eikä myöskään hyväksy tunnusta eikä salasanaa kun yritän kirjautua. D:

~ Alassë
 
Hei, jouduin hakemaan uuden salasanan kun vanhani ei syystä tai toisesta kelvannut vaikka yritin useita kertoja ettei kyse varmasti ollut kirjoitusvirheestä. Nyt kun yritän uudella sisään niin tulee ilmoitus että sinut on kirjattu sisään, mutta sitten se heittää Käärmeen etusivulle kirjautumatta. Ahdistus ja vieroitusoireita ilman Käärmettä :p

-Jaamar
 
Käärme ei jostain syystä päästä minua kirjautumaan ulos. Saan kyllä ilmoituksen, että olen kirjautunut ulos, mutta sitten esiin napsahtaa etusivu, jonka mukaan olenkin juuri kirjautunut sisään. Muutenhan tämä ei niin haittaisi, mutta olen työpaikkani koneella, jota käyttävät muutkin ihmiset.
 
Poista Kontuun liittyvät evästeet, Firefoxissa hiiren toisella painikkeella sivun tyhjän kohdan päällä > Näytä sivun tiedot > Turvallisuus-välilehti > Näytä evästeet > värjää siniseksi keskustelu.kontu.info ja kontu.info -alkuiset ja valitse Poista eväste.

Voit myös painaa Poista kaikki evästeet, jolloin ihan kaikki kirjautumiset kaikilla sivuilla katoaa.
 
Minä en taas pääse sisään tänään... Se sanoo "sinut on kirjattu sisään" ja heittää takaisin etusivulle ilman kirjautumista.

-Ksu-
 
Korjasin ongelman. Piti korjata tietokannasta cookiedomainiksi .kontu.info

Lisäksi piti ladata inc/settings.php ja korjata asetus myös sieltä, koska MyBB on tyhmä ja ei tajua pelkän tietokannan kautta.

Poistin kaikki kirjautumiset (sessiot) tietokannasta, joten kaikkien täytyy kirjautua uudelleen sisään.
 
Helei

Onko häntä koipien välissä liian kauan poissa ja muissa puuhissa eksysissä olleen, salasanansa unohtaneen ja sähköpostinsa vaihtaneen mahdollista enää päästä entisellä käyttäjätunnuksella jollain konstilla takaisin..?

*Elanor*
 
Ylös