Konkarimiitti #11 Nallikalliossa. 1.-3.3.2024.

Onko jo joku tuomassa käsipaperia vessoihin? Voidaan tuoda sitä.
Ja vegetäytettä tortilloihin, tomaatteja + gluteenittomia tortillalättyjä.

Miili on myös tuomassa talouspaperia. En tiedä tarvitaanko molempia, ehkä tarvitaan, ehkä ei.
Yhteisistä tuomisista puuttuu nähdäkseni vielä kahvi + kahvimaito ja yhteislevite.

Wa-ryhmään saa liittää juu minutkin.

Miili on myös tuomassa talouspaperia. En tiedä tarvitaanko molempia, ehkä tarvitaan, ehkä ei.
Yhteisistä tuomisista puuttuu nähdäkseni vielä kahvi + kahvimaito ja yhteislevite.

Wa-ryhmään saa liittää juu minutkin.
Olin niitä tarjoamassa, mutta olin katsovinani, että 15.1. on Hanna ja Pulla lupailleet tuoda kahvia ja kahvimaitoa. Jos näin on, me voitaisiin tuoda yhteislevitekin, jos käsipaperia ei tarvitse:
- tortillojen vegetäyte
- gluteenittomia tortillalettuja (ainakin yhdelle, huikatkaa jos muillekin tarvitsee?)
- tomaatteja
- paketti kaakaota (otetaan vegaanista niin käy kaikille)
- yhteislevite (tuodaan vegaaninen, Keijun joku vaikka)

Minut voi lisätä kanssa WA:han. Voisin tuoda papuja ja mausteet niille sekä pari purkkia juustokastiketta ja Guacamolea (luultavasti valmista, jos ei kukaan tunne viehtymystä alkaa survomaan avocadoja). Puuttuuko yhteistarvikkeista jotain?

Mut on lisätty ryhmään, hyvä hyvä kiitos 😌 Voisin tuua lisää normimaitoo (ku sitä ite kuitenki kulutan aika runsaasti) mut mitä kaikkee muuta viä tarvittas? Miltä kuulostas tacosipsit ja jotai muuta teetä?

Mut on lisätty ryhmään, hyvä hyvä kiitos 😌 Voisin tuua lisää normimaitoo (ku sitä ite kuitenki kulutan aika runsaasti) mut mitä kaikkee muuta viä tarvittas? Miltä kuulostas tacosipsit ja jotai muuta teetä?

Tortilloissa näyttäisi kasvisten osalta olevan nyt: salaatti, tomaatti, sipuli, paprika, jalopeno.
Joskus on ollut myös kurkkua, maissia tai salaattijuustoa (ainakin jos katsoo edellisten Konkarimiittien ruokalistaa).

Mä voisin yhteiskokkailujuttujen lisäksi tuoda yleiseen jakoon ainakin karkkia.

Lisäksi, koska olen kermaprc, tuon purkin kermaa koska kahvi on parasta kerman kanssa. Sitä saa käyttää muutkin, kunhan mulle jää riittävästi vielä sunnuntain aamukahvia varten. Jos kermasta kiinnostuneita on enemmänkin niin huikatkaa niin tuon puoli litraa, muuten tuon pikkupurkin.

Ehkä kaakaojengi tarvitsee kermaa? Oliko muuten ajatus, että minttukaakao on yhteisruoka vai onko siihen oma sisäpiirinsä vai tuoko jokainen omat minttuviinansa?

Ehkä kaakaojengi tarvitsee kermaa? Oliko muuten ajatus, että minttukaakao on yhteisruoka vai onko siihen oma sisäpiirinsä vai tuoko jokainen omat minttuviinansa?

Viimeksi oli vaan kaakaota ja minttuviinaa ja sitä juotiin sen enempää jakamatta. Samaten itse taisin tuoda karkkia yleiseen jakoon, joku kerta oli viinitonkka jne
Ei se ole niin tarkkaa, pitää vaan muistaa käydä Alkossa ennen miittiä. 😃
Ristiinan smarketin yhteydessä on myös pieni Alko, mutta sen valikoima voi olla rajallisempi.

Joo ja tuon yhden paketin kaakaota kaakaojengin käyttöön, ja oletan kaakaojengin olevan kaikki 12 paikalle saapuvaa. :)