Konkarimiitti #9 16.-18.9.2022

Tortilloihin on tällä hetkellä tulossa letut/tacoveneet, proteiinit (jauhis/vegejauhis) ja salaattijuustoa.
Tarvetta olisi varmaan ainakin erilaisille kasviksille ja jonkinlaisille kastikkeille (esim. salsa, guacamole, ranskankerma jne).


Viimeksi kun on tehty tortilloja syysmiitissä vuonna -21, niin oli tällaisia täytteitä:
Salsa, juustokastike, guacamole, ranskankerma
broilerinsuikaleita, kidneypaputäytettä. juustoraaste
maissi, sipuli, kurkku, jäävuorisalaatti, avokado, paprika, aurinkokuivattuja tomaatteja, purkkijalapenoja
 
Last edited:
Yhteiskokkailutarpeiden lisäksi listalta puuttuu vielä yhteistavaroiden tuojia.
Leirikeskuksissa on aina valmiina vessapaperia yms asioita ja seuran miiteissä on seuran tarvikelaatikko mukana.
Koska tämä ei ole kumpaakaan, niin arjen pieniä välttämättömyyksiä on tuotava itse mukanaan.
Kahvia, suodatinpusseja ja vessapaperia on jo tulossa.

Puuttuu vielä ainakin talouspaperia, teetä ja sen tykötarpeet (jos sen juojia on), yhteislevite? Käsipyyhkeet vessoihin?
Laudeliinat saunaan saamme lainattua seuralta.
 
Toimitan viestiä Eleneltä ja Sporkilta, tuovat:
- tomaattia
- kahvimaitoa (tavallinen ja kaura)
- käsipaperia vessaan
 
Mä voisin osallistua myös tuohon tortillahommaan. Ostan kanasuikaleita ja kidneypapuja ja sille mausteet. Mitä vielä, ja onko tortillalettuja varmasti tulossa tarpeeksi?
 
Kyllä lettuja saa toki tuoda muutkin (tacoveneitä on myös tulossa). Niitä kyllä varmasti kuluu.
 
Krasus ei ole foorumilla, kuuli vasta nyt tortilloista kun tulin maininneeksi asiasta ja haluaa osallistua. Mitä vielä puuttuisi tortillatäytteistä? Entä yhteisistä käyttötavaroista?
 
Yhteisistä tavaroista ei varmaan puutu enää mitään. Tortillatavaroista voisi varmaan olla hyvä jos toinenkin toisi tortillalettuja, niitä kun kuluu jokatapauksessa ainakin pari-kolme per syöjä.
Kastikkeet ovat myös melko arvokkaita (jos vertaa vaikka sipulin tai kurkun hintaan) , niitäkin voisi mahdollisesti jakaa kahden tuotavaksi.
 
Sanon sille, että ostaa paketin tortillalettuja ja vaikka purkin cheddar-dippiä (meillä tavallinen tortillatäyte), purkin salsaa ja pullon jotain Poppamiehen chilikastiketta - mutta ei Ahjoa jota se itse tykkää käyttää vaan jotain vähän miedompaa.
 
Laitoin whatsapp-ryhmään myös viestiä.
Soitin isännöitsijälle. Mökin avaimet ovat laavun sisäseinällä, numerolukollisessa boksissa. Numerokoodi whatsappissa, kuten myös isännöitsijän puhelinnumero jos tulee ongelmia. Saapua voi klo 16 eteenpäin (Titiuu todennäköisesti ensimmäisenä paikalla), ekana saapuva avaa ovet ja poistaa hälytykset (ohjeet whatsappissa). Minun autokuntani on paikalla n.klo 16.45.

Mökissä on kansio, josta löytyy kaikki ohjeet yms eri laitteiden käyttöön ja muuhun tarpeelliseen.
 
Ostin paketin kaurahiutaleita ja hilloa ja siitä liikenee muillekin, jos joku haluaa aamupuuroa
 
Sepäs oli lystiä!
Miittipaikka oli kerrassaan mainio (mitä nyt täytetyt eläimet oli hieman karmivia). Kannattaa käyttää jatkossakin tämän kokoisiin tapahtumiin.
Kiitos kun kaikki käyttäytyivät siinä määrin, että nylkyvajan lihakoukkuja ei tarvinnut käyttää. Äitimafia oli ehtinyt aamulla jo siivotakin ennenkuin itse edes nousin ylös! Otetaan uusiksi joku kerta, nyt kuitenkin päiväunet. 😴
 
Portaiden yläpää pitäisi voida valaista siten, että kattolamppuja ei tarvitse käyttää. Yöllä oli Jampan kanssa puhetta, että kattolamppu sammutetaan sitten kun kaikki ovat menneet nukkumaan, mutta valaisutarvetta oli vielä viideltä aamullakin.

Rantasauna on talvella melko käyttökelvoton lämmityksen puutteen takia. Ongelma se ei sinällään ole, sillä sisäsauna on suurempi ja ihan hyvä löylyiltään.

Sali videotykkeineen ja stereoineen tarjosi muuten oivat puitteet fanficin katsomiseen, mutta mukavuutta ei juuri ollut tarjolla. Sohvan roudaaminen yläkerrasta alas olisi ollut paikallaan.

Tuonnehan mennään toistekin!
 
Niitä portaita pitkin ei muuten roudailla sohvia alas tai ylös, sanoo turvallisuusvastaava 😉
Minä tykkäsin paikasta kovasti. Tuo valaistus oli tosiaan vähän ongelma ja häiritsi unta. Isompi ongelma olisi kuitenkin ollut jonkun kompuroiminen pää edellä alas.

Selvisin yllättävän vähällä pahoinvoinnilla miitin läpi. Varmaan kun oli lämmin ruoka vain mikron päässä. Tänään olenkin kärsinyt senkin edestä kun ei ehtinyt ennen lähtöä syödä oikeaa ruokaa 😬

Kaikki olivat ihailtavan asiallisesti. Minä tosiaan tunnen oloni helposti turvattomaksi ja rupean hirveästi vahtimaan muita ja vaikka sitä ei huomaa niin olen aika valppaana kaikelle tapahtuvalle jos ympärillä on ihmisiä jotka ovat nauttineet alkoholia melko paljon. Se, että olitte poikeasti tosi asiallisia ja osasitte käyttäytyä alkoholista huolimatta oli varmasti omalta osaltaan minulle korjaava kokemus.

Kiitos kaikille hyvästä miitistä, josta jäi (muutamia todella oksettavia mielikuvia lukuunottamatta 😅) pelkästään hyvä mieli. Hyvä mieli paitsi osana porukkaa olemisesta ja ystävien tapaamisesta niin myös siitä kun sai seurata vierestä miten kivaa muilla oli. Toivottavasti nähdään teidän kaikkien kanssa myös tulevissa miiteissä.
 
Ylös