Konnavahdit ja ylläpitäjät

Ensimmäinen viesti jälleen päivitetty huonemuutoksista johtuen.

[color=blue:6c3bce3327]Päivitin myös nimenmuutoksen: Vehka > Kaarna

Tik[/color]
 
Allekirjoittanut toimii jälleen ylläpitäjänä yhdistyksen nimeämän työryhmän myötä. Päivitin samalla tuota ensimmäistä viestiä, Merri, Nerwen, Sillanrakentaja ja minä olemme siis nykyisin Konnun Ylläpitäjiä.
 
Tosin, Sillanrakentajalla ei taida olla mitään ylläpitovastuuta? Muistaakseni hänellä jo kertaalleen oli oikeudet, mutta ne otettiin pois tarpeettomina. Tosin asioita tapahtuu niin paljon, etten uskalla muistiini täysin luottaa.
 
Mitään erityistä vastuualuetta minulla ei ole koskaan ollut, se silloinen alkuperäinen idea minusta ja Telepistä ulkoasuvastaavina yms. ei koskaan toteutunut. Ylläpitäjän oikeidet minulla on ollut kuitenkin siitä asti, mitä nyt sinne Merrin salasanojen takana olevaan koodiin jne. minullakaan ei ole ollut tarvetta päästä kertaakaan, vaikka taisi jossain vaiheessa ne salasanat ollakin.

Ylläpitäjän oikeuksin olen tähän asti ainakin yrittänyt pitää Käärmettä hieman siistimpänä ja ollut vieläkin kiltimpi auttaessani foorumin käyttäjiä ongelmissaan.

Jos saisi vielä kaivettua aikaa jostain sitä työryhmää varten... Hiivatin Elämä(tm) kun yrittää pistää kampoihin. :)
 
Thali on luopunut Majatalon konnavahdin tehtävästään. Hieman haikein mielin me kiitämme häntä karvaisen sydämemme pohjasta pitkästä ja ansiokkaasta työrupeamasta sekä toivotamme hänelle rattoisia eläkepäiviä Konnun keskustelijana. Pysy aina luonamme, vaikka olet riisunut sulan lakistasi!
 
Thalille kiitokset täältäkin. Toivottavasti meidän oma täti (älä suutu tästä, ei kissa karvoistaan eroon pääse) tulee jatkossakin liikkumaan keskuudessamme. ^_^
 
Kiitokset Thalille täältäkin. Älä nyt kuitenkaan hylkää meitä aivan kokonaan, olet aina tervetullut takaisin konniksien kunniakkaaseen joukkioon. :p
 
Sillanrakentaja on luopunut niin ylläpitäjän kuin konnavahdin tehtävistään vapaaehtoisesti ajan riittämättömyyden takia. Hyvää jatkoa sinne suunnalle, toivottavasti pistäydyt täällä vielä usein meitä katsomassa ja tule miitteihinkin. :)
 
Ohops, anteeksi vain, etten ole vastannut kiittelyviesteihinne aikaisemmin. En ole Opaskyltissä juuri vieraillut ja nyt vasta hoksaan nämä viestinne.

Mutta kuten huomaatte, pyörin kyllä täällä edelleen. Ette te tästä tädistä ( ;) ) noin vain pääse. Konnavahtius silti niille, jotka sitä jaksavat aktiivisemmin harrastaa.

Kiitokset muistamisesta. Lämmitti vanhan sydäntä. (Nyt lopetan nää ikävitsit.)
 
gandar on luopunut konnavahdin oikeuksistaan pitkän ja menestyksekkään uran jälkeen. Kiitokset kuluneista vuosista ja tulehan meitä katsomaan tulevaisuudessakin. :p
 
Hieman uudemmille käyttäjille siis tiedoksi: kannattaa kirjoittaa hyviä viestejä, niillä ansioilla voi joku päivä tulla yllättävä yksäri... :) Käärme kun ei pysy koskaan täysin laakereillaan ja uutta konnavahtiverta kaivataan aina täyttämään vampyyriylläpidon mahalaukkuja. Eikun siis pitämään huolta siitä, että asiat eivät lipsu liiaksi.
 
Muutamia vanhojen konnisten siirtoja suoritettu, targuin vahtii nyt myös Majataloa ja Hathaldir Kohtauspaikkaa.
Lisäksi joukossamme on aivan upouusi konnavahti: Ereinion. Ereinion vahtii Sarjakuvakuppilaa yhdessä Ksun kanssa. Tervetuloa joukkoon! :beer:
 
Ereinionille onnittelut täältäkin! Olen jo vuos... tai no, pitkään odotellut, että sen vihreän värin saat, ja sieltähän se tuli. Tervetuloa joukkoon tummaan, olet ihan paras!
 
Ei se vihreä minun mielestäni kovin tumma ole.

Muuten haluan huomauttaa, että kaikki puheet Konnavahtien Käärmeen rivikäyttäjiä kohtaan juonimasta salaliitosta ovat täysin perättömiä. Ei ole olemassa mitään erillistä, muilta näkymättömissä olevaa ketjua, jossa manataan Nazguleita sellaisten käyttäjien kimppuun, joiden epäillään saaneen vihiä asiasta. Uusien konnavahtien aivoja ei myöskään uhrata keskiöisessä, salaisessa seremoniassa Annatarille.
Kaikki on osaltani sujunut mainiosti :) Olen iloinen ja hilpeä konnavahti, jolta ei ole nyhdetty irti ainuttakaan varpaankynttä :). Pyrkikää kaikki tekin tähän hommaan, se kannattaa!
Älkääkä luulkokaan, että tämä viestini olisi tarkoitettu pahaa-aavistamattomien tulokkaiden houkutteluun, jotta vapautuisin aina vuorollaan virkaiässä nuorimmalle konnavahdille sälytetystä rikosvastuusta. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. :angel: Ei niin mikään... mikään... mikään. Paitsi tietysti se, että minut olisi aivopesty :)
 
Mederit on luopunut konnavahtimisesta. Suuret kiitokset hänelle pitkästä ja ansiokkaasta vahtimisrupeamasta ja mukavia eläkepäiviä Käärmeen keskustelijana!
 
Mederitille myöhäiset kiitokset täältäkin. Toivottavasti avaasi nähdään vastaisuudessakin käärmeessä, se kun on todella kaunis.
 
Toimin väliaikaisena konnavahtina foorumiroolipelinjohtamisen vuoksi. Päätin olla leikkimättä oikeaa konnavahtia eli puutun ei-fopekirjoitteluun vain räikeissä tapauksissa ja jätän pienemmät rikkomukset todellisten sulkahattujen huoleksi. Eli jos satun palonalun kohdalle vesiämpärin kanssa, sammutan sen, mutta jätän varsinaisen palovartioinnin muille.
 
Listaa päivitetty: Ksu on laajentanut konnavahtireviiriään Pelisohvalle, lisäksi listattuna ovat nyt myös wikissä ylläpito-oikeudet omaavat henkilöt.
 
Ylös