Konnavahdit ja ylläpitäjät

Pagba, omat konnavahtiutesi tulevat esim. Roperyhmän myötä, jos haluat konnavahtiudesta pois, niin riittää kun eroat kyseisestä ryhmästä http://keskustelu.kontu.info/groupcp.php?g=4609

Edit: Tein poiston kuitenkin jo puolestasi.
 
Nimeni näkyy edelleen vihreänä, vaikken Kulmikkaan keskusteluja enää pystykään editoimaan. Pitäisin enemmän lilasta.

EDIT: No, melkein. Se ei enää ole vihreä, muttei kyllä lilakaan. Eniten tykkäisin sellaisesta nimestä, jonka kirjaimet vaihtaisivat väriään epätahdissa noin 10 kertaa sekunnissa. Jos vaikka VYKin jäsenetuna?
 
Hmm, en tiedä mistä johtuu. Et ole enää missään ryhmässä, etkä konnavahtina. Pitää tutkia.

EDIT: Nyt pitäisi olla tilanne toiveesi mukainen. :)
 
Konnisten värikkääseen joukkoon on liittynyt muutama uusi nimi. Onnea siis Elokuvateatteria valvoville Henanelle ja Ficalle sekä Konenurkkauksessa ja Musahuoneessa partioivalle Herugrimille! :beer:
 
Laskinko oikein että Konnulla on 20 (!) konnavahtia ja vielä ylläpitäjät ja hallitus päälle? Huh huh, ja minä kun luulin ettei Kontu ole täyttymässä spämmiin joka vaatii valtavaa konnavahtilaumaa.

Merri, kuinka monta viestiä vuorokaudessa Kontuun tulee? Kuinka monta konnavahtia meillä on per viesti?

Onko Konnavahtius muuttunut tarpeellisesta työstä kunnia-asemaksi joita jaetaan palkkioksi "siitä sun tästä"? Vai ovatko vahdit niin tehottomia että tarvitaan määrää korvaamaan laatua?
 
Roark sanoi:
Laskinko oikein että Konnulla on 20 (!) konnavahtia ja vielä ylläpitäjät ja hallitus päälle? Huh huh, ja minä kun luulin ettei Kontu ole täyttymässä spämmiin joka vaatii valtavaa konnavahtilaumaa. - - - Onko Konnavahtius muuttunut tarpeellisesta työstä kunnia-asemaksi joita jaetaan palkkioksi "siitä sun tästä"? Vai ovatko vahdit niin tehottomia että tarvitaan määrää korvaamaan laatua?

Huoneita on (jos oikein laskin) kaksikymmentäviisi, joten 20 konnavahtia ei kai ole vielä merkki militarisoinnista. Koetamme myös pitää huolta siitä, että huonetta vahtii konnis/konnisjoukko, jota ko. huoneen aihepiiri kiinnostaa / jonka hän tuntee. Tietty, jos vahtimisesta tehtäisiin palkallinen kokopäivätyö, riittäisi varmaan yksikin. Mutta näin harrastuspohjalta lienee paras, ettei kenelläkään ole liikaa vaivaa ja vastuuta. Elämällekin sijaa.
 
Konnikset ovat niin tehokkaita, ettei heidän toimiaan välttämättä edes huomaa. ;) (Monet asiat kun hoidetaan esim. y-viestien avulla tai vain siirtämällä/yhdistämällä viestejä). Konnavahteja on toki paljon, mutta useimmilla heistä on hyvin vähän huoneita valvottavanaan. Tässä on ideana se, että työ pysyy kevyenä eli mukavana tehdä jolloin se myös tulee hoidettua hyvin.
 
Tuo on muuten todellakin totta. En ole aiemmin tajunnut, miten paljon työtä konnikset täällä todella tekevät, muiden käyttäjien täysin sitä huomaamatta.
 
Lisäksi konnikset ovat myös hyödyllisiä siinä, että korjaavat esimerkiksi linkkivirheitä ja muokkaavat juttuja ajan tasalle. Minä en muista kuin pari tapausta missä olisin joutunut huonoon käytökseen puuttumaan - ohjeistanut tai korjannut esim. linkkejä sen sijaan olen useinkin.
 
Uusien tullessa tilalle vanhoja poistuu. Juspe on omasta pyynnöstään jättänyt konnavahdin virkansa, kiitokset pitkästä ja menestyksekkäästä urasta! :)
 
Uuden Ahvenen uudet opit lisätty. Käytännössä vanhoja idlaajia/harvoin käyviä pudotettiin pois (olen ainakin toistaiseksi myös itse luopunut opeista kun en ehdi pahemmin ircissä hengaamaan), aivan uusina mukaan tulivat Henane ja Jaamar.
 
Roperyhmästä selvennettäköön sen verran, että sen vakituisia jäseniä ovat minä, Haltiamieli ja Ereinion. Mikäli joku kuitenkin vetää peliä Roolipeliluolassa, saa hän tilapäisesti konniksen oikeudet ko. huoneeseen.
 
Hoplaa, lista päivitetty ajantasalle. Eipä olekaan tullut muutoksia pitkiin aikoihin ja nytkin tuli vain pieni muutos Kohtauspaikan valvojiin.

Muoks. Myös Ahvenen valvojia päivitetty.
 
Ylös