Konnavahdit ja ylläpitäjät

Huomasin tässä olleeni konnavahtina jo reilut puolitoista vuotta ilman sen kummempia esittelyjä. Anteeksi kauheasti. :hups:

Lyhyestä virsi kaunis (itse tosin pidän pitkistäkin virsistä): Opiskelen/olen opiskellut ainakin kansainvälistä politiikkaa, filosofiaa, kehitysmaatutkimusta, tiedotusoppia, teologiaa, valtio-oppia, espanjaa, yhteiskuntapolitiikkaa ja historiaa. Luen paljon ja kaikenlaista, niin yllämainituista aiheista kuin kaunokirjallisuudenkin puolelta. Viimeksimainitussa kiinnostus on jossakin määrin suuntautunut genrekirjallisuuden (fantasia, scifi, dekkarit) suuntaan, mutta muutakin tulee luettua. Itse tuotan tekstiä lähinnä vapaana toimittajana opiskelujen ohessa, omaehtoinen kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle.
Lukemisen lisäksi pidän ainakin saksalaisista lautapeleistä, englantilaisista siidereistä, Hollannin jalkapallomaajoukkueesta, kansalaisjärjestötoiminnan kaltaisesta maailmansaattohoidosta, sopivan extremestä kestävyysliikunnasta, pubivisailusta sekä väittelyistä. Saatan vaikuttaa toisinaan hiukan kärkevältä, mutta oikeasti olen aika kiltti enkä pure ketään. :) (Paitsi pikkuveljeä, mutta siitä on varmaan aikaa jo 20 vuotta.)
 
Konnavahtien joukkoon on otettu työtehtävistä hiljattain luopuneiden tai luopumassa olevien paikalle kolme uutta konnista: Círdan, Jasdril~ja Lehtokuusama. Samalla voimaan astui jonkin aikaa taustalla muhinut uudistusajatus: kaikilla konnavahdeilla on nyt oikeudet kaikkiin julkisesti näkyvillä oleviin huoneisiin. Tämä helpottaa kaikkien työtä silloin kun jonkun huoneen "oma" konnis on syystä tai toisesta saavuttamattomisssa, ja huoneessa tapahtuu jotain joka vaatii välitöntä huomiota. Konnavahdeilla tulee silti jatkossakin olemaan vastuualueinaan tietyt huoneet, sillä työ on toki paljon muutakin kuin pienten tulipalojen tukahduttamista tai naapurin pellolle eksyneen lampaan kotipihaan saattamista.
Tässä vaiheessa ensimmäisen sivun lista ei siis pidä ihan täysin paikkaansa, vaan sitä tullaan lähiviikkoina varmaankin hieman päivittelemään kun oikeat omat huoneet löytyvät.
Muutos tarkoittaa myös sitä, että entistä huolettomammin voit ongelmatilanteissa kääntyä kenen tahansa konnavahdin puoleen, sillä heidän ei enää tarvitse niin usein delegoida tehtäviä eteenpäin jotta homma saadaan hoidettua kuntoon. Tavoitteena siis on, että enää ei tarvitse metsästää tietyn huoneen konnavahtia ja odotella mahdollisesti pitkääkin aikaa vastausta, vaan voi aina kääntyä esimerkiksi juuri silloin paikalla olevan konniksen puoleen.
 
Listaa päivitetty.
Aada on omasta tahdostaan luopunut konnistehtävistä.
Kiitokset pitkästä ja menestyksekkäästä urasta. :)
 
Meinasin jo hämmentyä kun sivupalkki ja yläpalkki olivat erinäköisiä, mutta elämä liikkuu eteenpäin ja on aika keskittyä hieman muihin asioihin kuin Kontuun ja Käärmeeseen. Tuskin kuvioista aivan kokonaan häviän, piipahdan täällä silloin tällöin (ainakin smial-kisaa pisteyttämässä) ja ehkä joskus miitissäkin vielä.

Muille konniksille/ylläpitäjille/hallituksen jäsenille kiitokset yhteisistä vuosista ja onnea edessä oleviin haasteisiin. :)

Ps. olen jäänyt vielä Kohtauspaikalle valvojaksi, poistakaas siis vielä se, ilmeisesti sen takia nickini näkyy vielä vihreänä.
 
Ylös