Konnun joulukalenteri 2021 - Varauskalenteri avausviestissä, ota omasi!

@Jaamar in etukäteissuostumuksella kojautin hänelle arvonnan jälkeen päivän numero yksi.

Muuten, luulin erheellisesti, että Merri puhuu itsestään kolmannessa persoonassa ("Hän varaa...") mutta se olikin viittaus Isilmírën aiempaan viestiin.
 
:?:wtf:Tästä Tulen ääressä istun - laulun inspiroima: nimisestä voisin olla innostunut, mutta miten toteutus? Mikä on tapana? Siis musiikkiako? Jos tästä voisi tehdä coverin itse soittamalla, saattaisi kiinnostaa. Ymmärsin tuosta viime vuoden kalenterista, että kyseessä on kuvataidetyyliin.



//edit Jos joku siis haluaa ottaa tämän, vapaata riistaa! En lupaa mitään (vielä).
 
Vielä on 17 luukkua vapaana. Useampiakin saa varata, aiheita ja tekotapoja voi vaihtaa, alkupäätä saa suosia. Hiiop! Put the bells jingle and wham the reindeerz!
 
Huomio! 2.12. ja 5.12. kaipaavat yhä luukun tekijää! Deadline on jo huomenna (29.11.) eli kuka on nopea ja urhea?
 
Beornin parvekkeelta portin suuntaan otettua fotoepärealistista juleista lyijykynätyötä ei ole edelleenkään löytynyt, että lienee edelleen vapaana 10.päivä. Se on saattanut päätyä sytykepinoon.
 
Tässä vaiheessa voisi myös kysyä, pystyisikö joku myöhempien päivien luukkuja varannut vaihtamaan 2. tai 5. päivään eli toimittamaan teoksensa Merrille huomenna?
 
Pistin Merrille sähköpostilla täytettä puuttuvalle päivälle. Jos joku muu kerkesi ensin niin omani voi laittaa myöhemmälle tai jättää laittamatta. Kahtelen sitä Peikkokorpea sitten myöhemmin kun on aikaa sille.
 
Nappasin 10. päivän itselleni ja siirsin Beornin arvuukaupalla 16. päivään siltä varalta, että @Laichalaf kuitenkin löytää piirustuksensa (tai tekee aiheesta uuden, kukaties). Emme luovu toivosta.

(Tai ehkä aiheita ei kannata tiukasti sitoa päiviin, ne ovat nyt aloitusviestissä omina luetteloinaan)
 
Last edited:
Eipä kestä, tämä on ilo. Näyttää myös siltä, että seuraavasta satsista eli ensi lauantaihin (4.12.) mennessä toimitettavista olisi vapaana vielä kaksi luukkua. Piirroksia, maalauksia, piparkakkubarad-dûreja, lego-Aragorneja, runoja, tarinoita, juleruokareseptejä, mitä vain!
 
P.S. Olen varmaan tosi tumpelo mutta en löydä täältä linkkiä Konnun etusivulle, missä oletan joulukalenterin majailevan. Lohikäärmelogosta pääsee sivulle kontu.me, joka on Lohikäärmeen etusivu.

Julkaistaanko luukut muuten myös täällä Käärmeessä niin kuin viime vuonna? (Toivottavasti en vaikuta malttamattomalta. Olisitte nähneet minut kuusivuotiaana marras-joulukuun vaihteessa. Mikään ei ollut niin jännittävää kuin joulukalenterit. Ehkä ei vieläkään.)
 
Tässä on varmaan tilanne jossa raapustelu löytyy heti jos aloittaa uuden. Senkin pieleen menneen perspektiivin tekemiseen kului useampi tunti ja ehdin jo lisäämään siihen yksityiskohtia. Sitten olisi pitänyt siirtää se uudelle paperille oikeaan kohtaan 90%:ksi pienennettynä ja piirtää kaikki uudestaan. En voi luvata Beornin pihamaata Julen aikaan järkevässä aikataulussa, olen pahoillani. Alan miettiä jotain helpompaa aihetta kuin puuaitakehän ympäröimän keskiaikaisen hirsimaatilan pihamaata hobitti- ja ihmishahmoineen
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Näyttää olevan 7.12. luukku vielä vapaana seuraavasta ryhmästä. Kuka ehtii semmoisen väsätä huomispäivän aikana? Itse näkisin kovin mielelläni Keski-Maa-aiheisen piparkakun. Sellaisia oli tarkoitus leipoa mutta taikina hupeni yllättäen muihin muotoihin.
 
Sattuipa! Minä tänään juuri aion leipoa pipareita suvun kanssa, ja voisin tehdä jonkinlaisen. Mutta tosin minulla on tuo 15.12 luukku jo, joten mitäs säännöt sanovat, sillä jostain muistan lukeneeni, ettei kahta luukkua voi varata, mutta en löytänyt sitä (sääntöä siis) nyt mistään.
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Ylös