Konnun joulukalenteri

Minä voin ottaa vaikka 10. päivän, mutta minulle on oikeastaan aivan sama, jos joku haluaa tuon niin voin ottaa minkä tahansa jäljelle jäävän päivän.
 
Aiwendil, saat kyllä 22. päivän jos tahdot, (minunkin syntymäpäivä, mut eri kuussa, eli ei mitään tunnesidettä tuohon...) jos näin, niin tahtoisin itse pykälän taaksepäin 21. päivään.
 
Aada, amtsjoska juuri varasi sen tuossa paria viestiä ylempänä, fixaan järjestyksen kuntoon.
 
Voisin osallistua, mikäli vuosi/pari sitten askartelemani joulukortit kelpaavat, tällä hetkellä ei uusia ideoita muhimassa. Päivämäärä aika samantekevä.
 
Mikäs on deadline? Jutskia pitänee valmistella luukuttamista varten eikä riittäne että ne valmistuvat päivää ennen luukun aukeamista.
 
Hmm, sovittaisiinko alustavaksi deadlineksi vaikka... mmh, 15.11.? Vai onko se liian aikaisin?

Lehtokuusama, pistin sinut 4.12. Jos se ei käy, kerrohan toki. :)
 
15.11 kuulostaa ihan hyvältä. Juuri sellaiselta, että ihmiset jotka aina myöhästyy päivän deadlinestä ei vielä aiheuta koko kalenterin kaatumista..
 
Nerwen, sait 3.12. :)

Dittiä: Alustavasti kun katsoin, meillä pitäisi nyt olla tarpeeksi kalenterijärkkäreitä. Te, joiden nimi on tekijälistassa muttei päivälistassa, varatkaahan päivänne.
 
Sen siitä saa kun on hidas. Jäljellä on näemmä kaksi vaihtoehtoa, 1. ja 2. päivä. Eipä sillä oikeastaan ole mitään väliä kumman minulle heitätte.
Tosin voisihan se olla ihan hienoa päästä ensimmäisen luukun täyttäjäksi. :grin:
 
Onko Myyllä ihan tarkoituksellisesti kaksi päivää? Epäreilua. :p
 
Ylös