Konnun joulukalenteri

Apua! Minä parka ja raukka en ole saanut tekstiäni valmiiksi, ja eilen pitäisi jo lähettää se. Mitähän tästä tulee? Voi voi voi. Ettei joku myöhempään ajankohtaan ilmoittautunut haluaisi vaihtaa omaa vuoroaan 2.12.:ksi?
 
Tik, riittääkö parin hassun päivän lykkääminen? 7.12. olisi tarjolla, oman työni voin kyllä Merrille lähettää jo nyt. :)
 
Suurkiitos, koetan panna riittämään, vaikka olenkin aika hapero. Josko tehdään sitten niin, että minä otan 7. päivän luukun ja sinä saat 2:n. Giidogsia oigeid baljod!
 
Olepa toki hyvä ja onnea työsi kanssa. Kyllä sinä sen valmiiksi saat.
 
Valmista tuli, tiedä sitten millaista on työn jälki. Muutama lisäpäivä teki joka tapauksessa hyvää, kiitos niistä vielä kerran. Huhhuh.
 
Äääh. On tämäkin. Tuotos ei ole vielä läheskään valmis, eikä miulla ole oikeen käsitystä deadlinestakaan. Apua mäessä?
 
Aada sanoi:
Äääh. On tämäkin. Tuotos ei ole vielä läheskään valmis, eikä miulla ole oikeen käsitystä deadlinestakaan. Apua mäessä?

Aada, topiikin aloitusviestissä olevan aikataulun mukaan päiväsi on 20.12. ja deadline niin ollen 30.11. Viel' ehtii.
 
Tikissä on 11.12., enkä tarkoita, että olisin tunkenut tuotostani rotan sisään! Saa nyt sitten nähdä, onko lopputulos kelvollinen muuallakin kuin sairaassa mielessäni. :p
 
Apua. Tulee vähän kiire kun huomiseksi pitäisi keksiä jotain. Älkää siis odottako mitää Paintilla piirrettyjä ukkeleita kummoisempaa. :grin:
 
09.09.2006 14:38
Miccoh sanoi:
(Apua, vähän yli 100 päivää enää aikaa. Tulee varmaan kauhea stressi. Täytyy alkaa kohta jo tekemään sitä tai siitä ei tule mitään.)

Deadlinetkin eri kalenteripäiville ilmoitettiin jo 6.11, mutta niin se aika kulkee.
 
Joop, minulla tuleekin tälle päivälle säpinää: pitäisi tehdä se hieno luukkusysteemi Teidän Iloksenne. Oijoijoi. Katsotaan miten hienoa jaksan lopulta vääntää.

Minulla aikaa ovat syöneet työasiat sekä ensimmäisten asuntohakemuksien täyttö. Isältä ainakin opin sen, ettei kaikkia kohtia tarvitse täyttää, vain ne olennaisimmat.
 
Mmh, muuten. Perustammeko erillisen topicin joulukalenteritöiden kommentoimiselle? Olisihan se kivaa saada luukustaan palautetta.
 
Kannatan erillistä Joulukalenteri-topikkia. Sinne voisi antaa palautetta, keskustella tuhansien muiden Kontukalenterin availijoiden kanssa mistä on pitänyt tähän mennessä eniten, jne. Taiteilijoiden kertomuksia "making of"-tyyliin (tai oikein taiteellisina päivinä selitys sille, mitä luukusta löytyy) tai yksinkertainen syy miksi valitse kyseisen aiheen. Äänestys kanssa!
 
Eih. :roll: Sain sen juuri valmiiksi, eikä siinä ole mitään ideaa. Katsotaan jos jaksaisi lähettää sen tänään.


:grin:
 
Herätinpäs ihka-alkuperäisen topikin eloon!

Tänä vuonna lähden kylläkin julmalla asenteella liikkeelle: jos minulla ei ole hyvissä ajoin marraskuun lopussa kaikki luukut valmiina laitettavaksi ylös, niin joulukalenteria ei tule. Haluan hoitaa kalenterin pois alta mahdollisimman tehokkaasti, eli yhdellä rykäyksellä.

Tämä johtuu siitä, että minulla on tälle loppuvuodelle muutenkin Kontu-suunnitelmia runsaalla kädellä, joita yritän prioritisoida.
 
Komppaan Merriä. Luukkuja ei siis tälläkään kertaa varata etukäteen vaan vasta kun oman luukkunsa lähettää?
 
Haluaisin vinkata Merrille: Minulla on varavalokuvia jokaista luukkua varten, mikäli aikarajoissa ei tule tarpeeksi niitä. Vinkkaa minulle siinä tapauksessa, niin saadaan edes jonkinlainen joulukalenteri tänäkin vuonna?
 
Ylös