Konnun tarjonta LotROa ajatellen

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Eli muutama huomio asioista, jotka voivat LotROilijoita kiinnostaa:
  • Profiiliin voi merkata LotRO-hahmonsa, palvelimet joilla pelaa sekä tärkeimpänä pitämänsä kinshipin (jossa pelaa)
  • Näitä tietoja voi muokata valitsemalla ylhäältä "Oma tunnus" > "Muokkaa profiilia". LotRO-kentät ovat lähempänä sivun loppua.
  • Myös muita omistamiaan Tolkien-pelejä on mahdollista listailla.
  • Kontuwikin puolelta löytyy oma sivunsa LotRO:lle, jota voi vapaaehtoisesti täytellä kattavammaksi. Kontuwiki toimii erillisellä käyttäjätunnuksella.

Näiden lisäksi Iltaruskon varjoilla on oma käyttäjäryhmänsä. Käyttäjäryhmään liittymällä ei vielä saa mitään erikoista, mutta mahdollista on esimerkiksi lisätä nimimerkin viereen jokin pieni kuva kaikille jäsenille.


Mitäpä muuta tässä vielä olisi... meillä ei ole vielä minkäännäköisiä sopimisia siitä, miten muun Käärmeen säännöt ja tavat vaikuttavat Iltaruskon keskusteluhuoneessa, eli vaikuttavatko ollenkaan. Meillä tässä varmaan syntyy jossain vaiheessa keskustelua taustoilla asiasta, mutta tässä vaiheessa pääsette vapain käsin liikkeelle – mutta en usko, että mitään merkittäviä ongelmia kuitenkaan tulee :)
 
Kiitos paljon Merri uusista hienoista ominaisuuksista, ylen ystävällistä.

Tuo Wiki on oikeastaan aika hieno juttu, mistä voisi mainita myös Kalevala Syndicatelle - entiselle killalleni, missä on todella aktiivista raid-toimintaa ja innokkaita pelaajia. Tuo nimittäin vaatii kuitenkin asialleen omistautunutta, ja asiansa ymmärtävää porukkaa, enkä minä ainakaan jaksa/ehdi/viitsi työntää omaa lusikkaani tähän(kin) soppaan :D

Vaikka tuosta pitkästä palvelinluettelosta ei ole sinäänsä mitään haittaa, niin tietääkseni kontulaisia pelaa vain Eldar- ja Laurelin-servereillä, joista Laurelin (Roolipeliservu) on Iltaruskon Vartijoiden kotiserveri. IMHO nuo muut voi ajanmittaa jättää pois tuolta.

Uskon, että Käärmeen hyvät tavat on syytä pitää käytössä IV:n osiossa ihan normaalisti, mutta aika tulee näyttämään miten homma sujuvimmin lutviutuu. Eiköhän tämä mene oikein sujuvasti.
 
Hupsista, olin unohtanut yhden laatikon ruksata, minkä vuoksi Iltaruskon vartijoiden ryhmää ei tullut näkyville Ryhmät-sivulla tunnuksen hallinnassa! Nyt se näkyy siellä ja liittyminen on vapaamuotoista. Tosin jätin hyväksynnän ryhmän vetäjien (tällä hetkellä Kointähti ja Sareth) vastuulle.

Jostain edelleen tuntemattomasta syystä Argetlebin tunnus ei siirtynyt uuteen Käärmeeseen. Muutama muukin tunnus on puuttunut, vaikka niiden olisi pitänyt tulla.

Ah joo, ja onko Vartijat isolla, eli tarvitseeko minun korjailla kirjoitusasua? On alkanut jo tottua uuden TSH:n uuteen oikeinkirjoitukseen...
 
Merri sanoi:
Jostain edelleen tuntemattomasta syystä Argetlebin tunnus ei siirtynyt uuteen Käärmeeseen. Muutama muukin tunnus on puuttunut, vaikka niiden olisi pitänyt tulla.

Ah joo, ja onko Vartijat isolla, eli tarvitseeko minun korjailla kirjoitusasua?

Korjaus: ei Argetleb vaan Argetlam. ;)

Ja virallisesti kinimme nimi on kirjoitettu "Iltaruskon vartijat" muodossa joten tuo pikkuvee voi jäädä =)
 
Ylös