Kontu oikeassa elämässä

Lumberman

Hobitti
Olin tässä parisen päivää sitten valokuvaamassa ja löysin mielenkiintoisen paikan. Kontu ihan oikeassa elämässä! Laitoin valokuvan nettiin ihmisten ihmeteltäväksi. Tässä linkki: http://www.deviantart.com/view/8124150/

Ajattelin, että teitä saattaisi kiinnostaa.
 
Upea paikka kieltämättä. Vastaa hyvin kirjan kuvausta.. Minua kiinnoistaisi tietää, että mistä päin maailmaa tuo on kuvattu? Ei varmaankaan ihan Suomesta?
 
Helsingin edustalla Suomenlinnassa näyttää kesäisin ihan tuollaiselta. Vehreitä kumpuja ja meri kimmeltää. Kuvassa ei näy komeita kiviholveja ja luolastoja, niitäkin piisaa. Konnussa ei tosin meri tainnut olla ihan näköetäisyydellä kuitenkaan.
 
Kauniita kuvia kyllä. Hassua, heti kun näin nuo kuvat, tuli minulle mieleen hieman muokatut kuvat Suomenlinnasta. Mutta juu, kauniita kuvia. :)
 
Aika pikkasen hieno kuva, ja Kontuhan siitä mieleen tulee :)
En olis millään uskonu, että toi on Suomesta, mutta onhan se uskottava :)
 
Ihanko todella Suomesta? Vau 8) häikäisevää. Mistä päin Suomenlinnaa, onko yleisölle sallittua aluetta? Meinaan että tuo kyllä pitää käydä katsastamassa seuraavalla Helsingin reissulla :) Ihana, ja taivaskin noin sininen ja kaunis. Ja meri. Melkeimpä Kontu, tosin ilman pyöreitä ovia. Mite nuo kolot on? Tuo lautapino kyllä särähti ikävästi silmään...
 
Marw sanoi:
Ihanko todella Suomesta? Vau 8) häikäisevää. Mistä päin Suomenlinnaa, onko yleisölle sallittua aluetta? Meinaan että tuo kyllä pitää käydä katsastamassa seuraavalla Helsingin reissulla :) Ihana, ja taivaskin noin sininen ja kaunis. Ja meri. Melkeimpä Kontu, tosin ilman pyöreitä ovia. Mite nuo kolot on? Tuo lautapino kyllä särähti ikävästi silmään...

Se on ihan julkisilla paikoilla. Aika kaukana siitä satamasta, en oikein osaa tarkemmin sanoa. Pyri mahdollisimman korkealle kallioille. Kiitos kehuista. :)
 
Suomelinnassa on tuommoinenkin! Pitää käydä sitten kun Hesaan tulee mentyä...
Hieno kuva, toi hymyn suulle.
 
Aivan mahdottoman kaunis kuva! Todellakin kuin Kontu, ei voi muuta sanoa. Niin kauniin vihreä ja kumpuileva, vielä tuo yksi savupiippu joka kököttää yhden kummun katolla, ihana :) Ja sininen taivas.. Tämä veti sanattomaksi.
Pitää käydä joskus kunhan olen taas menossa Helsinkiin päin.
 
No nyt löytyi syy,miksi vaivautua Helsinkiin.
Ihana paikka,mutta mielestäni Britanniassa on kauniimpaa.Sinne jo pääsisin...
 
Wou :shock: Tuo on... miten sen sanoisin... :roll: Kuin aito... kuin kirjasta! ei tosin aivan täydellinen, koska itse en ole nähnyt sitä... :) Ja olen nähnyt samantapaisen paikan, mutta tosin siellä ei ollut savupiippuja... :D
 
Todella vastaa mielikuvaani Konnusta...tosin ei meren ranalla. Hobitit ja vesi.. :D Olisi mitä mahtavin paikka hobitti-larpille!
Mutta olettekos joskus metsässä huomannut sellaisia puiden keskellä olevia täysin vihreitä mätäsalueita. Minusta ne näyttävät aivan mini-konnuilta. Niiden keskellä on ihana vain istua ja ajatella olevansa Repunpäässä. Monesti sitä ajattelee että Tolkinenin ideat Kontuun olisivat juuri voineet tulla Suomen mätäsmetsistä...
 
Ylös