Kontulaisten ikäeroista!

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

annie alaska

Kontulainen
Heipä hei kaikki! Täällä kun pyörii kaiken ikäistä vipeltäjää, niin aloin tässä tuumimaan, että mitäköhän ihmiset miettivät tästä interaktiosta eri ikäisten välillä? Minusta on ollut erittäin mukavaa ja mielenkiintoista seurata varsinkin minua huomattavasti nuorempien ihmisten ajatusmaailmaa ja lukea heidän mielipiteitään. Minä kun olen jo tällainen vanha patu, että en enää menossa pysy mukana :D Mutta todellakin, minkälaisia kokemuksia ja ajatuksia teillä on?
 
No juu, pakko myöntää, että onhan se mukavaa kun joukossamme vipeltää niin 12-vuotiaita kuin 40-vuotiaitakin.

Keskusteluihin tulee ihan uutta ulottuvuutta kun ikäeroa on noinkin reippaasti. Nuoruuden innolla ja vanhuuden tiedoilla pääsee pitkälle. :p
 
Edit: Hyvä näin: siirsin vastaukseni Pyöreään Pöytään. Jatketaan siellä jos juttua riittää.
 
Ikäeroista on jo keskusteltu aikaisemminkin, topikissa "Ikäerosta johtuva haukkuminen". Siellä jutellaan ikäeroista muun muassa kavereiden kesken tai seurustelusuhteessa, mutta eiköhän keskustelua voi laajentaa koskemaan myös Käärmettä ja Kontua.

Ei tehdä monta erilaista ikäero-topikkia, joten laitetaan tämä lukkoon. :)

http://www.vihrealohikaarme.com/viewtopic.php?t=436
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös