Kontulaisten omat sivut

PNG Optimizer ei poista sellasta Photarin luomaa gammakäyrätsydeemiä jonka ansiosta PNG-kuvat ovat tummempia IE:ssä. Siihen tarkoitukseen sopii PNG Crush, http://pmt.sourceforge.net/pngcrush/
 
Poistaa se, olen käyttänyt sitä mm. sen ominaisuuden takia :)
 
Hmmm...Kiinnostavaa. Voisi joskus olla käyttöäkin. Onko se ihan PNG Optimizer nimellä? Googlella ainakain näin äkkiä löytyy hyvinkin monta vaihtoehtoa.
Onko sillä mitään virallista kotisivua?
 
*spam* d( o.O )b *spam*

Minulla on aina ollut ilo tehdä erilaisia sivuja, joten niitä myös riittää.

http://unimaa.net/luola/ on hyvä paikka pistää tänne, koska sieltä löytyy päivitetyt linkit lähes kaikille sivuilleni, jotka ovat julkisessa käytössä. Löytyy laajoja linkkilistoja eri paikkoihin ja alueisiin, löytyy tietoa autoista ja niiden osista, löytyy hauskoja juttuja ja surullisia tositarinoita. :)

Pitää tuo ihkaikiomacvsysteemisivusto päivitellä kun näyttää olevan ongelmaa selaimien kanssa.. :/
 
En ole näköjään maininnut uusinta nettisivuani täällä. (Tein tuon joskus viime keväänä.) http://www.taidetakomo.com

Ehtisipä joskus pistää myös tavallisen kotisivunkin uusiksi. Ulkoasu muuttui edellisen kerran yli viisi vuotta sitten ja siellä on vielä vanhanaikaiset frametkin.
 
FreakyMike: ihan vähän kritiikkiä. Tuo designisi tuntuu alkavan "keskeltä", eli tuntuu siltä kuin sivua voisi vielä skrollata ylöspäin mutta sitä ei voikaan tehdä.


Huuh... minullahan sitten noita sivuja riittää, olen tässä kesän aikana heittänyt molemmat kotisivuni uusiksi (minulla on ns. virallinen ja epävirallinen), ja sitten tässä tuli heitettyä Settlers II -sivustoni uuteen uskoon.

Lisäksi on pari muuta harrastesivua suunnitteilla, toinen vanhan uusiminen modernimmaksi, ja toinen ihan uusi idea, mutta josta voi tullakin jotain.
 
^_^

Merri sanoi:
FreakyMike: ihan vähän kritiikkiä. Tuo designisi tuntuu alkavan "keskeltä", eli tuntuu siltä kuin sivua voisi vielä skrollata ylöspäin mutta sitä ei voikaan tehdä.
Tosiaan, tuo logo tekee vähän semmoisen tunnelman tuohon. Todella hienosti tehty sivu kuitenkin ja toimivakin ainakin omalla selaimellani. :)

Mutta Merrille vähän palautetta: Pitäisikö siellä vasemmalla olla jotain vai miksi sivusto on ihan epätasapainossa (oikealla paljon tilaa, mutta vasemmalla ei)? Tuo pitkä palkki saa sivun näyttämään koko ruudulle tarkoitetulle, mutta itse sivusto onkin liiaksi vasemmalla tai liian vähän. Ota siitä selkoa sitten. :)
 
Se on siellä kiinteässä kohdassa, sivun asettelu on suunniteltu alimman tekijän mukaan (eli 800 x 600). Eipä se tosin minusta pahalta näytä vielä esim. 1280 x 800 -resoluutiollakaan.
 
http://indyville.fi/ on edelleen pääsaitti ja ollut tässä domainissa jo puolitoista vuotta.
 
Omat henkilökohtaiset sivuni on täällä varmaan jo esiteltykin, mutta tätä ei varmasti vielä. Tämä on siis vaimoni siskon suomalaistansanialainen yritys, jonka webbisivujen ylläpitäjänä toimin. Yritys järjestää vapaaehtoistöitä ja työharjoitteluita Tansaniassa, jos olette kiinnostuneet, niin käykää ihmeessä katsomassa.

http://www.tanzaniavolunteers.com
 
ISOJEN KIRJAINTEN paljous hieman häiritsee, mutta muuten ulkoasultaan ihan mukavan näköinen saitti. Teknisesti ei kovinkaan erikoinen ja kyllä englantia puhutaan muissakin maissa kuin Britanniassa ja Jenkeissä. Niin ja pollin mukaan kolmanneksi suosituin vaihtoehto on Erinoimaonen. Mutta sisältöä löytyy ja sehän on pääasia.
 
Sisältöön en ole juurikaan vaikuttanut. Lähinnä olen pystyttänyt tuon teknisen puolen ja viilannut otsikon alla olevaa kuvaa.

EDIT:
Ja juu, teknisesti se ei voi kovin kummoinen olla, koska sen pääasialliset käyttäjät eivät ole mitään html/php/yms guruja. :)
 
Kerta parempaa paikkaa foorumiroolipelejen ilmoituspaikkaa ei ole niin pistän tämän tänne:

Tässä olis yksi missä itse olen vasta aloittanut. Monta hyvää aihetta ollaan jo saatu tehtyä, mutta vähäisen pelaaja määrän takia peleistä puuttuu vielä se kunnollinen monipuolisuus.


Olemme aloittaneet uuden keskiajoille sijoittuvan fantasia-painotteisen foorumiroolipelin osoitteessa http://almagest.mo-rpg.com ja toivomme saavamme mukaan lisää luovia, tarinoista kiinnostuneita sieluja!

Peli on todella vapaa maailmaltaan, ja jäsenet joutuvatkin käyttämään omaa mielikuvitustaan useasti pelien aikana. Vain maanosat ja tietysti ohjeet ynnä säännöt on valmiiksi päätettyjä, joten mukavaa pitäisi olla.

Moni tapahtuma voi saada yllättäviä käänteitä, kun pelin aika käytössä on myös noppa. Nopan heitolla voidaan tietää esim. kuinka paljon vahinkoa sait aikaa miekalla. Valittavia hahmo rotuja on tällä hetkellä n.22.

Pelissä on itse maailma johon kuuluu Pluviora,Nemorosus,Iugosus,Aquilos ja Tesqua mantereet, joiden tapahtumilla on vaikutusta hahmoon, sekä on areena alue jossa voit ottaa mittaa muita vastaan valmiiksi sovituissa peleissä. Nyt on myös käytössä harjoitus alue, jossa voit testata roolipelaus taitojasi.

Jos siis kiinnostuit aiheesta, käy vierailulla sivustolla ja tutustu aiheeseen paremmin.
 
No tuota... minullahan noita websivuja riittää, rooliepelistä fanisivuihin ja listaussivustoihin.

Linkkaan tähän nyt vain niitä fanisivuja, joissa toki muutamilla kerron jotain myös erikseen itsestäni, mutta mitään varsinaisia personaaleja en ikinä jaksaisi pitää..

Paria foorumiroolipeliäni kotisivuineen mainostinkin jo tuolla Roolipeliluolan Mainosta peliä -topicissa, joten en viitsi tähänkin laittaa. (Ne ovat Vampyyrikronikat-roolipeli ja totaalisen Alternate Universe Harry Potter -roolipeli.)

The Secret of Eternity - Lestat & Marius -fanisivut
Englanniksi pitämäni fanisivut Anne Ricen Vampyyrikronikoiden hahmoille Lestat ja Marius ja heidän isä-poika -suhteestaan. Sivut painottuvat siis käsittelemään ko. suhdetta, mutta on siellä muutenkin asiaa ja näkökulmiani Vampyyrikronikat-kirjoista, elokuvista ja Lestatin hahmosta itsenäisesti. Ja tietysti fanitaidetta - tosin sivuston pääteemaan nähden vain Lestat & Marius -fanitaidetta. Enimmäkseen itse tekemääni, koska en ole törmännyt pahemmin muiden tekemään fanitaiteeseen sen oikean suhteen kanssa.
Vieraskirjaviestit ja keskustelu aiheesta olisi erittäin arvostettua ja sinnehän saa ihan vapaasti kirjoittaa suomeksikin.

Thimbles - Fanivideoita
Toiset englanniksi pitämäni fanisivut, joilla julkaisen itse tekemiäni fanivideoita fandomista jos toisestakin. Pääpainona Peter Pan, Vampyyrikronikat, Young Guns -elokuvat ja jotkut Disneyn klassikot. Mutta on sielä jotakin monist amuistakin fandomeista.

Hidden Kiss - Peter Pan -fanisivut
Suomenkieliset Peter Pan -fanisivuni tarinan kaikista tunnetuimmista versioista, sekä itse tekemääni fanitaidetta aiheesta.

In Memoriam of Barty Crouch Jr.
Englanninkieliset fanisivut Harry Potter -hahmolle Barty Kyyry Junior.
 
Taidanpas minäkin tänne linkittää omat sivuni.

Ikiliekki

Jeps, elikkäs paikan nimi on Ikiliekki ja toimii minun taide- ja sarjakuvasivustona. Tällä hetkellä menossa kaksi ikuisuusprojektia, Tradition ja Terga Dare. Sisältää myös fanfictioneita, kopioitavaa ja pientä tekemistä kävijöille.
Olisi kiva saada pientä palautetta myös Kontulaisten puolesta, joten jos satut sivuilleni eksymään niin kirjoitathan vieraskirjaan? (8

PS. Ja ihan selvennykseksi, sivuilla nimimerkkini on Hiswa.
 
Kotisivuni... <3

Hehe... Itse olen todella aloittelija sivujen puolesta, mutta itselläni on neljät kotisivut, mutta mikään ei ole blogi. Joten, luulempa että tänne saa laittaa omia kotisivujaankin...? :D

Virtuaalitallini Charamella's Applehorse(päivitys vähän jäänyt) :
www.charamella.suntuubi.com :) Nimimerkki: -Pyrené- ja ~Celestié~

Tarinasivuni Kizumizut! jotka on tehty pari vuotta sitten luodun kissatarinan pohjalta(päivitys tökkii, ei oo aina jaksanu) :
www.kizumizut.suntuubi.com :grin: Nimimerkki: Kaikki Kattilan kylän asukkaat

Sarjakuvasivuni, liittyy Aku Ankkaan ja Ankkalinnaan Minnesotassa (päivityksestä on jonkin aikaa) :
www.donaldduck.suntuubi.com [22] Nimimerkki: ~Donna Duck~

Viimeisimpänä, on The Lord of the Rings-sivu, jossa kaikki tiedot ei välttämättä ole 100% kohdillaan, mutta ainakin olen yrittänyt:
www.lotr.suntuubi.com [22] Nimimerkki: White Lady


Ja syy, miksi olen tehnyt kaikki suntuubi.comin kautta: se on suomenkielinen, mikä on hyvä sillä englannintaitoni ei ole kamalan hyvä, sekä helppokäyttöinen. Sen saa myös HTML-kielelle, jos haluaa. :D

Toivottavasti käytte, mutta ei ole pakko. Olisi hyvä, jos kommentoisitte, ei tietenkään ole pakko. Jos on joitakin kohtia väärin, voitte kertoa sen täällä tai sivuilla. Kiitos! :D :grin:
Olen tehnyt sivut alusta alkaen itse.
 
Trollifoorumi

Tervehdys,

monet ovat väittäneet minua monella sivustolla trolliksi ja olen itsekin ollessani niin monella forumilla törmännyt kaikenlaisiin kulkijoihin. Siksi olenkin päättänyt nyt perustaa trolliforumin tutkiakseni tätä aihetta lisää. Tietenkin herrasmiessäännöt ovat aina voimassa, mutta "take a seat, sir", niin sanoakseni:

http://trolliforumi.phpbb.fi/
 
[:]Tähtisielu[:] oli reilut viisi vuotta sitten jännän äärellä, mutta valitettavasti osoite on vanhentunut. [22]

Minua puolestaan kiinnostaisi tietää, millaisia mahdollisuuksia nykypäivänä on kotisivujen tekoon. Ilmaisia ohjelmia, maksullisia? Domainien hinnat? Eli onko heittää pohdintojen avuksi jonkinlaisia tuoreita perustietoja ja vinkkejä siitä, millainen projekti olisi edessä ennen kuin netissä olisi oma tyylikäs (tai vähemmän tyylikäs) sivusto?
 
Domainien hintoja löytyy esim. Viestintäviraston sivulta. Kuten sielläkin todetaan niin jos hommaat domainin jonkun kaupallisen toimijan kautta niin voi maksaa ihan jotain muuta.

Firmallani on kotisivutila eräässä suomalaisessa nettihotellissa. Vuosimaksu on 70 euron paikkeilla.

Firman sivut on tehty Wordpress-alustalle. Ko. alusta oli musta ensin täysin käsittämätön, mutta pienellä perehtymisellä opin aika äkkiä itse tekemään tarpeelliset sivupäivitykset. Muista alustoista mulla ei ole kokemusta, jotain blogspot.comia lukuunottamatta. Tulihan noita omia sivuja 2000-luvun alussa värkättyä ihan html-kielellä (krhm ja joskus kaaaauan sitten tuli tehtyä myös Tolkien-seuran sivut, jotka olivat siinä muodossaan pystyssä useita vuosia), muttei moiseen jaksaisi enää ruveta kun helpompiakin tapoja on.
 
Ylös