Kontuparit

Hathaldir, kiusatakseni mielikuvitustasi: se 72% kontulaisista on naisia ;)

Tosin onhan meillä yksi kaapistamarssinut: Hero!

Mutta oikeastaan, minulla olisi vaikea kuvitella samaa sukupuolta edustavaa paria tänne. Tai se on vain tunne.


Merrin pitkä odotus päättyy pian...
 
Tosin onhan meillä yksi kaapistamarssinut: Hero!
Hmm...tuo kyllä ansaitsisi paikan signaturessa. Mutta vaikka astuinkin, niin olen iloinen että minulla synkkää itseni kanssa. Saattaa tulla vain bänät, kun ensimmäinen hot chix tulee kaupungilla vastaan - silloin kyllä nähdään voittaako minä & minä rakkaus, vai kauniimman sukupuolen viehko kauneus tjsp.

Hathaldir, kiusatakseni mielikuvitustasi: se 72% kontulaisista on naisia
Silloin kun kontulainen joka rekisteröityi 19.10.2003 15:27 eli minä rekisteröidyin, niin minulla oli hieman tuolla perskarvoissa sellaista kutinaa että täällä on suurin osa käyttäjistä naisia. En kylläkään muista että miten sellaiseen tulokseen olin päätynyt, koska silloin ei tainnut olla käyttäjätiedoissa nykyistä sukupuoli-merkkiä. Meinasin kysyä itseasiassa siitä jotakin vahvistusta ensimmäisessä viestissä, mutta jätin sen pois sitten viestistä, vaikka tieto olikin aika tärkeä.
Kaikki käyttäjät eivät kylläkään ole laittaneet tietoihinsa sukupuoltaan, joten tuo 72% on ehkä enemmänkin suuntaa antava - 1390 "tuntematonta" käyttäjää - enimmäkseen voi olla kyllä nolla postaajia, tai käyttäjiä jotka eivät ole käyneet täällä sitten Suuren Päivityksen.

/Edit: Damn, ei ole tilaa signaturessa, joten taidan jättää laittamatta. Ja toinen sukupuoli saattaisi saada väärän vaikutelman.....
/Edit: WooT: 98 postia
 
Hehiha, ihan pakko nyt mainostaa, että tänään tuli minulla ja Polecatilla kaksi vuotta täyteen :)
 
Miro ja Polecat - pahus, minulta tuli kyllä tosi ikävä lahja teille. Paniikkihäiriö iskee!

(muille tiedoksi: poistin molemmilta valvojanoikeudet)

Ehkä pitäisi keksiä jotain kivaa korvaukseksi. En vain keksi mitään.
 
Hero sanoi:
Tosin onhan meillä yksi kaapistamarssinut: Hero!
Hmm...tuo kyllä ansaitsisi paikan signaturessa. Mutta vaikka astuinkin, niin olen iloinen että minulla synkkää itseni kanssa. Saattaa tulla vain bänät, kun ensimmäinen hot chix tulee kaupungilla vastaan - silloin kyllä nähdään voittaako minä & minä rakkaus, vai kauniimman sukupuolen viehko kauneus tjsp.
[

Minä aivan huolestuin, kun luin sinun suhteesi tilasta. Oletko yhtään ajatellut miltä sinusta tuntuu, jos sinä jätät sinut heti tilaisuuden tullen? Entä jos sinä oletkin luullut suhdettanne vakavammaksi, kenties ehtinyt jo suunnitella yhteistä tulevaisuutta, ja sitten saatkin tietää, että sinä olet halunnut sinulta vain jotakin hetken huvia. En nyt halua moralisoida tai kuulostaa liian tiukkapipoiselta, kunhan vain muistutan, että suhteenne molempien osapuolten täytyy tietää missä mennään.
 
Hathaldir sanoi:
...vai ovatko nämä parit vain olleet asiasta hiljaa?
Tai haluavatko kaikki muutenkaan (heterotkaan) mainostaa pariutumistaan täällä (?) Tuskin. Ja muuten tuosta naisenemmistöstä, oli ne silloin ajat kun minä tulin mukaan, että suurin osa kyllä oli poikia/miehiä (leffat ne ovat houkutelleen naisia mukaan touhuun).
 
On selvää, etteivät kaikki heterokontuparit mainosta seurusteluaan tässä topikissa, olenhan itsekin esimerkki siitä. Pointtini oli se, että kun monet kuitenkin tekevät ilmoituksen seurustelunsa alkamisesta ja loppumisesta (enkä voi väittää, etteikö minua kiinnostaisi), niin luulisi, että jos niitä samaa sukupuolta olevia pareja olisi syntynyt, niin voisi kuvitella, että siitäkin ilmoitus jossakin vaiheessa joltakin parilta tulisi. Ja se olisi minusta kovin mukavaa. Vai onko tuo viestisi kenties yritys vihjata, että lesbokontupari on syntynyt? ;)

Ihmetys on kyllä suuri, kun Kala kirjoittaa Käärmeeseen keskustellakseen. Oletkos meinannut palata idlaantuneen eliitin hautausmaalta takaisin keskuuteemme? Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että Kontu oli aluksi miesvoittoinen paikka. Onneksi se asia on sentään korjaantunut. :mrgreen:
 
Hathaldir sanoi:
Vai onko tuo viestisi kenties yritys vihjata, että lesbokontupari on syntynyt? ;)

Ihmetys on kyllä suuri, kun Kala kirjoittaa Käärmeeseen keskustellakseen. Oletkos meinannut palata idlaantuneen eliitin hautausmaalta takaisin keskuuteemme?

Johan on aikoihin eletty, minä edustan itse kyllä ihan perus valtavirtaa, näin pettymykseksi (?) on myönnettävä.
Ja olenhan minä taustajoukoissa lymyillyt, aikaa on vain kulunut kaikkeen muuhun niin paljon (ja kiinnostuskin vähän nettinysväykseen hiipunut oli), nyt on taas (en tiedä kuinka kauan) aikaa tarkemmin täällä tutkiskella. Pöh minä mitään eliittiä olen ikinä ollut, mokoma wannabe-hörhö vain.
Jotta saisin jotain aiheestakin kirjoitettua, niin eikö kaikki tälläinen ns. yhteisöllinen toiminta (ennen ne olivat ihan kerhoja ja seuroja, nykyisin myös paljon netissä esim. juuri foorumit) pyri kaiken yleisen keskustelun ja pohdinnan lisäksi tuottamaan sosiaalisia kontakteja? Ja kyllä minusta olisi kivempi (ja vähemmän nöyryyttävämpi tapa) etsiä kumppania (jos sellaista etsisin) jostain omien kiinnostuksien kohteitten nettisivuilta ja foorumeilta, kuin jostain valmiista sinkku-palvelusta.
 
Hii, piristetäämpä tätäkin topickia. :knockout:

Minä ja Darksheer ei olla enää pari. Tosin ei me tuolla listalla olla oltukkaan. Minähän se olin joka houkuttelin Darksheerin kontuun, joten en tiedä lasketaanko meitä kontupariksi. Kunhan ilmoitin, joka tapauksessa.
 
Aika jälleen nostaa tämä topic päivänvaloon. Muutoksia havaittavissa ensimmäisessä viestissä. :)
 
Nostetaas tämä viesti taas esille, kun alko kiinnostamaan Vesilahti-miitissä käynnin jälkeen.

Juspen edellisestä viestistä on jo pari vuotta ja muutoksia on varmana sattunut jonkin verran. Voisko joku asioista paremmin tietävä päivitellä listan nykypäivän tilannetta kuvaavaksi?
 
Yllättävä käänne ja paljastus:

Vehka & Ereinion on nykyään kontupari, iiks.

P.S. Kontu ei kauaa pystyssä pysy. Mwahaha.
 
WANHA: Minyaleielillä ja Penegrinellä on ihmissuhde.

..oho, oon näköjään Penen tunnuksilla käärmeessä. :grin: -Minya
 
Tämäkin suht. WANHA, ja toinen osapuoli on postannut vain muutaman viestin(kenties jonkun pakottamana..noh, ei voi mitään jos ei innostunut Käärmeestä:p):
Vampirelady ja Olifantti_Ratsastaja
 
Vampirelady sanoi:
Vampirelady ja Olifantti_Ratsastaja
Ahaa! Sen takia sinä silloin hänen syntymäpäivänään onnittelit ihan sydämien kanssa. Minä jo vähän ihmettelin. :p
 
Ylös