Kontusormukset loppuunmyyty!

Isilmírë sanoi:
Kenellä mahtaa olla hallussaan herrasormus ja sen myötä valta hallita kaikkia niitä pahaa-aavistamattomia kontulaisparkoja, jotka omat ormuksensa sormiinsa sujauttavat...

TUO mahdollisuus ei ole juolahtanut mieleenikään. Ehkä sormus pitää varmuuden vuoksi piilottaa varmaan paikkaan ja sitä ei pidä käyttää kuin äärimmäisen harvoin...

Koska tuon aarteen saa omiin pikku kätösiin? Miittiin osallistuvat saavat omansa siellä, mutta minä valitsin toimitustavaksi postitusvaihtoehdon ja nyt odottelen malttamattomana tuota kallisarvoista lähetystä.
 
Minä tilasin tänään sormuksen ja maksoinkin jo nettipankissa,olinko liian hätäinen? Etteivät jo ehtineet mennä? No,kahtellaan..
 
Onko sormuksia vielä jäljellä? Varaisin hetioitis itselleni yhden, koolla ei niin väliä. Jos siitä mahdollisesti liikenevästä sitten ilmoitusta tulisi niin etten turhaan pomppaa maksumaatille kärkkymään..?
 
Sormuksia on vielä muutama jäljellä, kokoa 17 mm 2 kpl ja kokoa 23 mm myöskin sen 2 kpl.

Varauksia ei oteta vastaan, paitsi jäseniltä. Tilauslomake löytyy osoitteesta http://verkkoyhteiso.kontu.info/sormus_varaus.php

Jäseniltä ylijäävät sormukset myydään The Miitissä ensin ehtiville. Kuten ensimmäisessä viestissä sanotaan.

Kannattaa siis lukea tuo ensimmäinen viesti tarkemmin :)
 
Centaurea sanoi:
Koska tuon aarteen saa omiin pikku kätösiin? Miittiin osallistuvat saavat omansa siellä, mutta minä valitsin toimitustavaksi postitusvaihtoehdon ja nyt odottelen malttamattomana tuota kallisarvoista lähetystä.

Sormukset ovat kaikki tällä hetkellä Henanella joka hoitaa niiden postituksen toivonmukaan tässä lähiaikoina. Halusimme odottaa kaikkia postituspyyntöjä jotta ei tarvitse moneen kertaan lähetellä, sen takia viivytys. :)
 
Eli siis mikäli toivoo postitusta, toivoisin, että lähettää minulle yksityisviestinä tilaamansa sormuksen koon sekä omat yhteystietonsa :)

Postitan sormukset ensiviikon alussa, joten minulle tämän viikon loppuun mennessä halukkailta osoitteet ja sormuksen koot, Kiitos :)
 
Ja postissa sormuksensa halunneet, ovat kuulemma saaneet jo aarteensa, joten loput sormuksista toimitetaan The Miitin aikoihin :)
 
Khyllä vain, aarre on saapunut kaikessa komeudessaan, hyvä vaan ettei tarvinnut odottaa noin kauaa :D

Kiitos Henane!
 
Kiitokset Henanelle postitusvaivasta - minunkin aarteeni on tullut perille. :D On se vaan hieno, ei voi muuta sanoa.

Sormusta sormeeni sovitellessani huomasin, että olen sen koon mittauksen yhteydessä joko nähnyt mittausvälineen millimetrilukemat erittäin huonosti tai sormussormeni on viime aikoina yllättäen ohentunut huomattavasti. Sormus on siis hieman väljä ja pelkään tekeväni sen kanssa isildurit, eli kadottavani sen. Pitää varmaan hankkia tyyliin sopiva ketju, jolla sen voi ripustaa kaulaan tai käydä kultasepänliikkeessä pienennyttämässä sitä hieman.
 
Tiedoksi sormusten luovuttajille, valtuutin _mic_in noutamaan sormuksen miitistä puolestani, hänellä on myös maksustani kuittikopio. Onnistunee?
 
Jepjep, onnistuu.
Toinenkin tapaus on, Pagban nimellä on nimittäin maksettu Fuinurin sormus. Mutta sen nouto onnistuu myös ihan näillä tiedoilla miitissä.
 
Hei, mites sellainen, kun haluaisin ostaa tuollaisen kokoa 17 olevan sormuksen... Olen tulossa Miittiin, niin voisiko sormuksen varata ja maksaa miitissä? Vai teenkö tuon varauslomakkeen & maksan tilille? Ihan vaan tuli mieleen, että oisko kätevämpää kummin päin...
 
Varauslistaa ei ole olemassa, on vain sitova tilauslista.

Tilauslomake on siis osoitteessa http://verkkoyhteiso.kontu.info/sormus_varaus.php

17mm sormuksia on siis jäljellä vielä 2 kpl. Ja koska The Miitti on jo näin lähellä (alkaa ylihuomenna) ja valtaosa (24/27) on jo maksanut sormuksensa tilille, niin loput voivat niin halutessaan maksaa sormuksen The Miitissä käteiskassaan. Tilisiirtoa olemme tähän asti suosineet, sillä emme halua käteiskassaan aivan tolkuttomia määriä valuuttaa. Tässä vaiheessa kuitenkin tilisiirtoa käyttävien kannattaa varata se kuitti mukaan, jolla voi sormuksensa lunastaa.

Tyydyttääkö tämä vastaus :)
 
Kyllä, kiitos. :) Teinkin juuri sormustilauksen, ollaan mökillä niin en maksamaan pysty kun pankkitunnukset kotona... Mut menen kyllä kotiin ennen miittiä, pyrin maksamaan sormuksen tilisiirtona. Kunhan muistan, kun en nyt samantien tilatessa maksa... :roll:

Muokkaus 22.7:
Muistin ihan tulostimen äärellä töissä sormusasian, eli nyt on sormus maksettu ja kuitti tulostettu. Tärkeitä työasioita koneella mulla joo, khrm... :D
 
Noniin, Teh Miitti on nyt ohi ja yhdistyksen jäsenillä ei ole enää etuosto-oikeutta Kontusormukseen.

Sormuksia on siis jäljellä tasan 1 kpl, kokoa 23mm. Sormusten tilauslomake on auki nyt myös muille kuin yhdistyksen jäsenille.

http://verkkoyhteiso.kontu.info/sormus_varaus.php

Otetaanpas pieni kisa ja katsotaan kuka saa varattua viimeisen kappaleen harvinaisempaakin harvinaisemman Kontu-sormuksen, kenestä tulee viimeisen sormuksen orja ;)
 
Ei, kyllä sinä olit nopein. :)

Sitten vain maksua (30€) tilille ja jos haluat sen postissa, niin maksa myös postikulut 4,65e.
 
Ylös