Korvamadot kiertoon!

Rva B, jumalat ja esivanhemmat häntä siunatkoot, katseli äskettäin jotain meikkausvideota jonka taustalla soi vähintäänkin merkillinen eteerinen laulunhyräily: "bumm-si-kläk-kläk, bumsikläkkläk" yhä uudelleen ad nauseam.

Ja arvatkaa kenen viattoman sivullisen päähän se päätti jäädä soimaan.
 
Minulla on tapana kehittää ääneni ketteryyttä laulamalla nopeita kansanlauluja, ja aina välillä joukosta löytyy korvamatoja. Tässä yksi erityisen paha, jota olen scättäillyt pari päivää. Henkii Kontua.

 
minulla on soinut nyt koko päivän tämä päässä, varsinkin "Ahaa, nyt säästän rahaa! Ahaa, nyt säästän rahaa! Ahaa, nyt säästän hirveän paljon kaikkea p**kaa! Kissa kissa kissa .." Varmaan todella raivostuttavaa mennä kauppaan myöhemmin ja nähdä kaikkia tarjouksia ja sitten taas mennään..
 
Ievan polkka. Kiitos tästä Youtube, joka ehdotti Hedningarnanin videon jälkeen korealaista (!) versiota. (Tämä on ilmeisesti ollut jonkinlainen iso hitti Koreassa.) Tyhm... uteliaisuuttani avasin sen. Ihan hirvee imho. Ja sen kuunneltuani kuuntelin sitten useita muitakin versioita, mm. itävaltalaisen poikakuoron esityksen. Ja tietysti Korpiklaanin. Nyt onkin sitten pari päivää polkka soinut päässä.
 
Useat on jälkeenpäin yrittäneet tehdä tätä suomeksi, jopa Lea Laven, mutta mielestäni tämä alkuperäinen suomiversio on edelleen paras.
 
Muuan ystäväni tutustutti minut tänä kesänä Erika Wikmanin kappaleeseen Syntisten pöytä. Aivan sietämätön korvamato! Useimmilla teistä korvamadotkin omaavat jonkinasteisen sivistyksen.
Ja jostain täysin käsittämättömästä syystä viime sunnuntaiaamun rauhassa korvamadoksi valikoitui Matin ja Tepon Vauhti kiihtyy.
Ehkä heikon iskelmänsietokykyni vuoksi niiden korvamatoisuusaste on infernaalisin.
Hupaisaa on myös, että useamman vuoden ajan lähes päivittäin kiusasi korvamato minua "Pahaa sutta ken pelkäisi"- laulun säkeellä "Ja se kolmas ketterä/teki mökin tiilestä/eikä kukaan ollut niin järkevä kuin se kolmas ketterä." Se kolmas ketterä alkoi vähitellen risoa toden teolla...
 
Last edited:
Tästä ei vielä ole tullut vakavaa korvamatoa, mutta olisi aika hauskaa, jos tulisi:

 
Kun puoliso tuli kuin ohimennen maininneeksi että hänellä soi päässä Eppu Normaalin "Rupisia riimejä" niin siinä se oli. Korvamato, joka ei tunnu häviävän mihinkään. Nyt kappale soi jo kolmatta viikkoa korvien välissä. Olen kyllä melko mieltynyt tällaisiin suomalaisiin tarinoihin, joissa on enemmän tai vähemmän jotain juonta.

 
Minulla taas on soinut nyt toista viikkoa Frank Sinatran I love you baby. Kun vielä muistan sanoja tosi huonosti niin päässä soi pääasiassa tuo välimusiikki, kertosäkeen sävel ja sanat "I love you baby.... I need you baby... trust me when... to you... I wanna hold you so much... You just too good to be true, I love you baby, I need you baby... Let me love you baby... pretty baby.." jne. 😅
 
Eikös tuon kappaleen nimi ole Can't take my eyes off you? Eikä tietääkseni ole Sinatran?

Mutta tuo on kyllä minunkin vakiokorvamatojani. Sen lisäksi, että se on hieno kappale.
 
En tiedä :D Kuulin sen jostain ja tuolla nimellä löysin youtubesta.
 
Siis miulla on soinut päässä Mattia ja Teppoa Putous -ohjelman parodiana "Kissankultaa" :wtf:


En siis kestä :knockout:
 
Minua häiritsee tuossa Puuilon mainoksessa eniten se, että ensimmäisellä kerrella kuulin, että laulettiin "Rehti, palveleva on aina pokemon". Ja nyt oletan joka kerta, että siinä lauletaan näin...
 
Last edited:
Ylös