Kutsunnat

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

Perzzza

Hobitti
No niin pitkästä aikaa :) Mukava kirjoitella, kun nettikin toimii!

Niin, kutsunnoista tosiaan. Ei se armeija ole paha paikka jos sitä ajattelee positiivisesti, kun yleensä ihmiset tuppaavat sitä pelkäämään tai vihaamaan vain sen instituution takia.

No niin, lörpötys sikseen. Ajattelin mielenkiinnosta kokeilla löytyykö täällä halukkaita kertoilemaan milloin ja mihin olette menossa? Itselläni oli tänään Hämeenkyrössä kutsunnat ja palveluspaikaksi tuli Parola ja ajankohdaksi 9.7.2007 lukion loppuunkäymisen takia. Siis olen -87 mutta myöhäisen syntymäajan takia olen käynyt koulun 88:ien kanssa.

Näin täällä ja tänään, mitenkäs siellä? :)
 
Edustan vuosimallia -87, mutta kutsunnat eivät ole minulle vielä ajankohtaiset. Joskus myöhemmin sitten, tarkasti en tiedä, mutta ajallaan. En kyllä jännitä niitä yhtään. Sitä vaan tulee mentyä sinne (tai missä asia hoidetaankaan) ja ilmoitettua, että menen sivariin.
 
Since '87, kyllä joo täälläkin...

Enkä edes tiedä milloin mokoma juttu on...kai ne jonkin virallisen kutsun postilaatikon kautta vielä lähettää... :wtf:

No eihän kutsunnoissa ole edes mitään jännitettävää. Oman käsitykseni mukaan siellä vaan puhutaan vähän cräppii ja selvitellään harmaisiin astumisen ajankohta - lääkärintarkastushommelit kun tehdään yleensä jo ennen kutsuntoja. Ainut asia, joka antaa kutsunnoille vähän iljakkeen maineen on se, että niiden laiminlyöminen ja rikollista, wau.

Kyllä se armeija täytyy ottaa mahdollisimman positiivisella asenteella, vaikka pakkopullalta se tuntuisikin. Kirkkaana lähtökohtana voi lohduttaa mieltä, että mielummin puoli vuotta armeijassa kuin vuosi sivarissa. Ja voihan sen (armeijan) käymistä pitää yhtenä elämänkokemuksena ja sitä voi tosiaan ajatella hupiretkenä kuviteltuihin uhkakuviin ja homogeeniseen yhteisöön.
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös