Kuukausitapaaminen Helsingissä

Sunnuntai sisältää Forecan mukaan tyyppisuomalaista kosteussijoittelua, mutta panenpa tämän kuitenkin korvan taakse.
 
Minäkin olen tulossa! Jos kaipaa sunnuntaihinsa tekemistä myös ennen kuukausitapaamista, niin vinkkinä muillekin elokuvataiteen ystäville Dracaenan mainitseman elokuvan traileri ja lipunvarausohjeet.
 
Onko ensi sunnuntain kuukausitapaamiseen tulijoita? Itse pääsen tällä kertaa ehkä vasta noin seitsemäksi.
 
Mulla on sunnuntaina muutto uuteen kotiin, joten tämänkertainen tapaaminen jää välistä. Harmi!
 
Tämän viikon sunnuntaina olisi taas tämmöinen! Tälläkin kertaa ainakin luulisin olevani menossa.
 
Vuonna 2016 kuukauden viimeiset sunnuntait, ja siten kuukausitapaamiset, osuvat seuraaville päiville. Muutokset erikoistilanteissa mahdollisia (esim. halutaanko loppuvuonna siirtää tapaaminen pois joulupäivältä), mutta pääsääntöisesti tapaamiset siis mainittuina päivinä klo 17 alkaen Oluthuone Kaislassa osoitteessa Vilhonkatu 4, 00100 Helsinki.

Kuukausitapaamiset 2016

su 31.01.
su 28.02.
su 27.03. [1. pääsiäispäivä]
su 24.04.
su 29.05.
su 26.06. [juhannusviikonloppu]

su 31.07.
su 28.08.
su 25.09.
su 30.10.
su 27.11.
su 25.12. [joulupäivä]

Kuukausitapaamisia ei ole tässä keskustelussa mainittu tai mainostettu syyskuun jälkeen, mutta toivoisin, että asian muistavat ja varsinkin paikalle menemistä suunnittelevat huutelisivat loppukuusta aiheesta tänne. Yleissääntö siitä, että tapaamiset ovat aina kuun viimeinen sunnuntai, ei vielä riitä aiheesta tiedottamiseksi: asiasta tietävät eivät asiaa aina muista (ainakin minulla olis näemmä periaatteessa ollut aikaa viime tapaamisten aikana, mutta paha mennä, jos ei asiaa huomaa ajatella), eivätkä uudet mahdollisesti kiinnostuneet tietoon törmää - ja vaikka keskustelun löytäisivätkin, niin jos ketjuun ei ole moneen kuukauteen tullut viestejä, niin silloin voi melko hyvällä syyllä olettaa, että tapaamisia ei varmaan oikeasti pidetä.
 
Tammikuun kuukausitapaamisen (su 31.1.2016) päälle sattuu menemään Brandagamban Hobitti EE -maratonleffapäivä, joten kovinkaan montaa meistä tuskin tapaa silloin Kaislasta.

Kuukausitapaamaan voi siis kuitenkin tulla elokuvien merkeissä Arabianrantaan klo 11-24! Tarkemmat koordinaatit ja muut vihjeet voi tiedustella vaikka minulta yksäritse.
 
Viikon päästä on taas tämmöinen! Minä varmaan ainakin olisin pääsemässä.
 
En taidakaan päästä paikalle, vaikka lukupiirissä vielä uhosinkin että tällä kertaa onnistuisi. Matkustan tuona sunnuntaina Rovaniemeltä takaisin Helsinkiin, joten aikataulut taitavat tulla osallistumisen tielle.
 
Voisin vaikka ottaa Tolkienin Hobitti-kirjan mukaan ja asettaa sen pöydälle näkyville. Toivottavasti muilla asiakkailla ei ole Hobitti-lukupiiriä samaan aikaan. :D
 
Mäh. Oon menossa muuton jäljiltä siivoamaan vanhaa kämppääni, ja näyttää siltä, etten pysty repeytymään kuukausitapaamiseen sieltä, vaikka hetken harkitsinkin.
 
Ylös