Kuukausitapaaminen Helsingissä

Huomenna olisi taas aika kuukausitapaamiselle. Oma osallistumiseni on vielä tehtävien koulujuttujen takia epävarmaa. Mutta kaikki, joita kiinnostaa mikä tahansa ovat vaihtoehtoisesti tervetulleita tai -menneitä viidestä eteenpäin (väki lähtee yleensä seitsemän ja kahdeksan välillä) Oluthuone Kaislaan kokemaan kuukausitapaamisen huuman.
 
Joulutauon jälkeen on jälleen mahdollisuus kuukausitapaamiselle eli 29.1. sunnuntaina klo 17 alkaen Kaislassa.
Tarkoitukseni on ilmaantua paikalle.
 
En pääse tällä(kään) kertaa paikalle, menen katsomaan iltapäivästä tämän vuoden humanistispeksiä ja ne tuppaa kestämään aika kauan.
 
En tule tänään kuukausitapaamiseen, väsyttää miitin jäljiltä liikaa. Keskiviikkona taitaa olla se Maamies ja lohikäärme -lukupiiri? Sinne olen tulossa!
 
Poistumme paikalta Gilanin kanssa tuota pikaa, ettei jäädä pubivisailijoiden alle. Muita ei olekaan näkynyt.
 
Huomenna olisi jälleen kuukausitapaamisen aika, tuttuun tapaan kello 17.00 Kaislassa! Minä ainakin olen tulossa paikalle.
 
Hei. Myöhäisinfona juuri paikalle saapuneena, että vain Kaislan itäsiipi, eli Kaisaniemenkadun puoli, vaikuttaisi olevan tänään auki.
 
Meitä näyttäisi olevan ainakin kolme tulossa huomenna kuukausitapaamiseen. Eli Kaislaan klo 17 eteenpäin. Kuulemma viime aikoina molemmat puolet ovat olleet auki, mutta yhdistävä välitila ei, joten varautukaamme etsiskelemään toisiamme eri osista.
 
Seuraava kuukausitapaaminen on tällä viikolla, su 27.8. klo 17. Itse en todennäköisesti pääse paikalle, mutta mitäs muut?

Our next monthly meeting is this Sunday, the 27th of August, 5 pm, at pub Kaisla (Vilhonkatu 4). I probably won't make it but how about everyone else?
 
Jos ei ihmeitä tapahdu, niin olen tällä kertaa tulossa.

If nothing special happens I'm going to be there this time.
 
Ylös