Kuukausitapaaminen Helsingissä

Círdan

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
En pääse tänään paikalle, yritän toipua perjantaina iskeneestä sairaudesta. Ehkä ensi kerralla!

Lehtokuusama

Lonicera xylosteum
Mahtoiko kukaan olla paikalla viime kuussa?
Mutta huomenna olisi tarjolla toukokuun kuukausi tapaaminen. Voisin ainakin käydä kääntymässä. Voin jäädä pidemmäksi aikaa mikäli muitakin ilmaantuu.

Círdan

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Minä olen tulossa, mutta pääsen paikalle vasta lähempänä kuutta tällä kertaa. Otan kirjan mukaan siltä varalta, että kaikki ovat jo livistäneet pois. :D

Luvailin

Kontulainen
Kyselläänpä kerrankin hyvissä ajoin! Löytyykö ensi sunnuntaille tulijoita? Kuukausitapaaminen olisi sopivasti vähän Ropeconin jälkeen.

Círdan

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Minulla on sunnuntai tällä viikolla vapaapäivä, joten voisin tulla paikalle!

Ilma

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Hei! Kopsaan tämän Brandagamba-ketjusta:
"Muistutettakoon täälläkin, että sunnuntain 29.9 kuukausitapaaminen Kaislassa tuskin kerää laajaa osallistujajoukkoa, koska Brandagamba juhlii silloin synttäreitään toisaalla. Tarkemmat tiedot uutiskirjeessä tai kysymällä. Kaislassa nähtänemme taas su 27.10. Klo 17."

Círdan

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Huomenna on taas kuukausitapaaminen! Oletteko muut kuin minä tulossa?
Itse olen varmaankin Kirjamessujen jälkeen koti-illan tarpeessa, kuukausitapaaminen jäänee siis tällä kertaa väliin.

Luvailin

Kontulainen
Jos muista ei kuulu niin taidan jättää itsekin väliin. Ensi kuussa ei ole ainakaan Kirjamessuja samana päivänä...