Kuukausitapaaminen Helsingissä

RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 29.12.)

Vuoden viimeinen kuukausitapaaminen on käsillä.
Tapaamme jälleen Kaislassa sunnuntaina 29.12. klo 17 alkaen (ja osallistumme baaripähkinään kuudelta).
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 26.1.)

Vuoden ensimmäinen kuukausitapaaminen on tämän viikon lopulla sunnuntaina 26.1.2014. Perinteiseen tapaan Kaislassa klo 17 etiäpäin.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 23.2.)

Tavataan jälleen kuukausitapaamisen merkeissä Kaislassa 23.2. klo 17 alkaen.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 23.2.)

Seuraava Helsinkiin sijoittuva kuukausitapaaminen on tulevana sunnuntaina 30.3. klo. 17.00 alkaen, totuttuun tapaan Kaisaniemen Oluthuone Kaislassa. Suunnitelmissa mahdollinen osallistuminen pubivisaan, mutta pitääksemme ensikertalaisten kynnyksen saapua paikalle mahdollisimman matalana, olemme ylimääräisessä smialkokouksessa päättäneet päättää osallistumisesta vasta paikan päällä. Ohjelmaan saattaa sisältyä myös kaikkea muutakin hyvin jännittävää, kuten keskustelua miltei mistä tahansa, ajankohtaisita aiheista ajankohdattomiin, lautapelailua Kaislan pelivalikoiman puitteissa ja paljon muuta.

Eli tervetuloa kaikki mukaan, uudet ja vanhat!
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 27.4.)

Kuukausitapaaminen jälleen tulevana sunnuntaina: 27.4. klo 17 Kaislassa.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 25.5.)

Pitänee jälleen mainostaa kuukausitapaamista.
Ensi sunnuntaina 25.5. klo 17 eteenpäin Kaislassa.
Itse en tiedä olenko jaksamassa heti Konkari-miitin jälkeen, mutta ainakin Helsinkiin jäävät ovat sanoneet tulevansa paikalle.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 25.5.)

Ohjelmasta sanottakoon, että sunnitelmissa olisi äärimmäisen vakavamielinen ja kiivasluontoinen keskustelu eurovaaleihin liityen.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 25.5.)

Itse olen huomenna(kin) menossa elokuviin, mutta näytös onkin siirretty aiemmin ilmoitetusta kello kahdestatoista alkamaan vasta neljältä (saa tulla mukaan jos haluaa/ehtii, kannattaa varata lippu etukäteen), joten en kyllä ehdi ihan alusta asti mukaan kuukausitapaamiseen. Arvioisin olevani paikalla joskus seitsemältä.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 25.5.)

Mahtoiko kukaan olla paikalla kunnolla? Kävin kääntymässä Kaislassa vähän ennen kuutta, mutta kun ketään meistä ei ollut paikalla lähdin saman tien kotiin. Olin liian väsynyt, että olisin jaksanut jäädä sinne notkumaan yksikseni.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 25.5.)

Eipä tainnut olla. Minä, Micco ja Otak kävimme siellä myös tuon Miccon mainitseman elokuvan jälkeen, noin seitsemän maissa, pyörähtämässä, mutta kun ei muita näkynyt, niin lähdimme kukin omille teillemme.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (seuraava 29.6.)

Seuraava kuukausitapaaminen onkin jo huomenna eli sunnuntaina 29.6., jälleen Kaislassa klo 17 alkaen.

Muistattehan myös Suomenlinna-tapaamisen viikon päästä lauantaina.
 
RE: Kuukausitapaaminen Helsingissä (tänään 31.8.)

Kuukausitapaaminen tänään (31.8.) Kaislassa kahden tunnin kuluttua (klo 17 alkaen).
 
Mä oon ainakin tulossa paikalle, en tiedä tosin että ehdinkö ihan tarkalleen viideksi mutta yritän parhaani!
 
Miten se kuukausi on jo taas kulunut? Tänään on tarjolla kuukausitapaamista Kaislassa klo 17 alkaen. Yritetäänkö tällä kertaa osallistua pubivisaan? Siinä tapauksessa meidän tulisi jo heti asettua sinne visapuolelle istumaan.
 
Lokakuun kuukausitapaaminen on käsillä. Kokoontukaamme sunnuntaina 26.10. klo 17 jälkeen Oluthuone Kaislassa. Toivottavasti tällä kertaa paikalla olisi enemmän kuin kaksi.
 
Omasta puolestani täytyy todeta, että tulen varmaan vasta lähempänä kuutta, sillä ostin kokoaikalipun kirjamessuille ja siellä on kiinnostavaa ohjelmaa vielä viiden maissa.
 
Viime kuussakin oli kuulemma tapaaminen, vaikkei siitä ollutkaan ilmoitusta täällä.
Seuraava tapaaminen on viikon päästä 28.12. perinteiseen tapaan Kaislassa klo 17 alkaen.
Helsingin seudulla vaikuttavat lienevät siinä vaiheessa jo saaneen tarpeeksi jouluilusta, joten toivottavasti näemme useita paikalla.
 
Minulle on Tapanin päivän kunniaksi noussut tässä aamun mittaan kuumetta, joten luulen sunnuntain kk-tapaamisen jäävän osaltani väliin, ja satsaan tervehtyäni miittiin.
 
Ylös