Kuukausitapaaminen Helsingissä

Lehtokuusama

Lonicera xylosteum
Tervetuloa lämpimästi kaikki Tolkien-seuralaiset ja kontulaiset Suomen Tolkien-seuran ja Konnun yhteisiin kuukausitapaamisiin Helsingissä.

Tapaamme joka kuukauden viimeinen sunnuntai klo 17 alkaen Oluthuone Kaislassa (Vilhonkatu 4, baari-ikäisille). Tarvittaessa voimme järjestää tapaamisen myös alaikäisille soveltuvassa paikassa (kysy mikäli haluat mukaan). Tarkista paikka topikin lopusta.

Vuonna 2020:
Kuukausitapaamiset siirrettiin tiistai-iltoihin (ks. päivämäärät topikin sivulta 15).
Tapaamiset pidetään Keskustakirjasto Oodissa klo 18 alkaen, jossain ryhmätilassa (2. kerros) tai alakerran kahvilassa
Ilmoitamme topikin lopussa, kun paikka on selvinnyt kulloisellekin kerralle.

Ensimmäinen tapaaminen 25.1.2009.

Keskustelemme, pelaamme lautapelejä ja viihdymme.
Ensimmäisessä tapaamisessa voimme lisäksi suunnitella, haluammeko keskustella myös valmiiksi sovituista ja alustetuista aiheista, kuten Tampereella.

(Käynnistävänä voimana Smial Brandagamba)
-----------------------------------------
 
Last edited:
Kukkuluuruu, missä kaikki Helsingin kontulaiset ovat? Ketäs kaikkia on tulossa? Minä ainakin ajattelin ehtiä pistäytymään paikalla.
 
Minen pääse myöskään, olen jo aikapäiviä sitten luvannut viedä pikku-ukon Lasipalatsin aukiolla pidettävään kiinalaiseen uudenvuodenjuhlaan. Joka huipentuu hienoon ilotulitukseen Töölönlahdella klo 18.15, vinkki vinkki.
 
Kuulostaa kivalta. Otetaanko ilotulituksen seuraaminen ohjelmanumeroksi? :p
 
Seuraava tapaaminen 22.2.

Aion ainakin itse kiltisti istua paikalla tunnin verran, mikäli ketään ei heti ilmaantuisikaan paikalle. Otan jotain luettavaa mukaan.
 
Ainakin yritän ilmaantua paikalle. Kova miittiputki tulossa kun Vesilahdesta lähes suoraan kuukausitapaamiseen... :p
 
Olen Kaislassa huomenna (su 22.2.) klo 17 ja 18 välillä ellei jotain ylivoimaista estettä ilmaannu.
 
Saadaankohan tällä kertaa tapaamista kasaan? Varsinkin, kun aktiivisimmat tapailijat, smial Brandagamban jäsenet ovat todennäköisesti näännyksissä edellispäivän syöminkien järjestämisestä.

Yritän minä nyt ainakin viidestä kuuteen su 29.3. pölähtää paikalle.
 
Totta kai saadaan. Minä voisin myös tulla, jos pääsen lähtemään tarpeeksi ajoissa isoäidin syntymäpäiviltä.
 
Itse ajattelin myös tulla. Syömingit ovat tuohon mennessä onnellisesti takana, niin aivan hyvin voi tulla rentoutumaan ja juomaan kaljaa. :D
 
En taida päästä, hallitushommia eli kokoustamista Riihimäen suunnalla juuri tuolloin. Jos kokous ei veny (erittäin epätodennäköistä) niin sitten voin harkita tulemista.
 
Seuraava kuukausitapaaminen on 26.4.
Kovasti toivoisimme näkeämme uusiakin kasvoja.
Emme ole pelottavia.

ps. Voisin ottaa mukaani kehumani kuvakirjan Ohjeita lohikäärmeiden kasvattajille.
 
Ylös