Kuukausitapaamiset Tampereella joka kuukauden 3. perjantai

Jos on kiva ilma, niin tehtäisiinkö jotain muuta kuin nyhjötetään kahvilassa? Mites esim. se arboretum-visiitti josta oli joskus puhetta? (Vai olenko puhunut keskenäni...)
 
Onpas huono päivä tällä kertaa. En siis pääse paikalle, mutta Arboretumia suosittelen, siellä on nättiä ja jänniä puita ja kiva käveleskellä. :)
 
Arboretum sopisi minulle ja pääsen, jopa. :) Myrskysään sattuessa sitten joko vetäydytään sisään tai kastutaan.
 
Sopii minullekin. Nähdään varmaan jossain siellä päin?

Pidetään nyyttärit!
 
Mikäs se normaali kellonaika tapaamiselle on ollutkaan? Kuuteen asti nimittäin kahvilastakin saa purtavaa. Voisimme tavata siinä kartanon päärakennuksen edessä, siihen varmaan kaikki ainakin löytävät?
 
Klo 18, jos aloitetaan poikkeuksellisesti klo 17?

Minä teen karviaisista jotain hyvää :)
 
Kello 17 passaa mulle, samoin nyyttärit. En ole itse mikään jauhopeukalo, mutta satun asumaan leipomonmyymälän vieressä, ja voisin tuoda sieltä jotain hyvää mukanani.
 
Heh, myöhästyn puolisen tuntia, kun pitää dumpata tavaraa kylmäkellarista muualle.
 
Minä lienen paikalla viiden maissa, mukanani tuon viltin, suklaakeksejä ja hassussa pienessä termoksessa tai kahdessa tilkka teetä.

Edit. En tiedä onko minulla vain kuuma leipoessa vai onko ulkonakin kuuma, mutta diktaattorin elkein päätin olla tuomatta teetä.
 
Viideltä siis. En voi oikein tuoda mitään kivaa omatekoista kun täytyy viettää päivä kaupungilla, mutta koitan löytää matkan varrelta jotain yhteistä mutusteltavaa.
 
Tajusin vasta kotimakalla, että kello oli jo yhdeksän. Harvinaisen pitkään siis viihdyimme keskenämme (kuukausitapaamiseksi), ja minusta ainakin oli kiva olla ulkoilmassa. Ehkä kahvilassa ei jotenkin vaan kehtaa/kiinnosta hengata koko iltaa. Kointähti, oli hienoa että lähdit mukaan, toivottavasti sinua nähdään jatkossakin tapaamisissa. :)
 
Joo, pakko on tulla tapaamisiin vielä, että saan dvd-boksini takaisinkin ;) Ei vaan mukavaa oli ja suun sai makeaksi, seuraavaksi täytyy tutustua Morelin toimintaan. :)
 
Kointähti sanoi:
Joo, pakko on tulla tapaamisiin vielä, että saan dvd-boksini takaisinkin ;) Ei vaan mukavaa oli ja suun sai makeaksi, seuraavaksi täytyy tutustua Morelin toimintaan. :)

Jos Morel kiinnostaa ja haluat sähköpostilistalle (google-ryhmä), niin laita vaikka minulle yksärinä spostisi, niin laitan kutsun. Listan kautta tulee aina muistutukset tuleviin tapahtumiin :)
 
Olis muuten taas, melkein unohtui.

Itse en kyllä pääse tällä kertaa, mutta ehkä joku :p
 
Onko Tampereella tämän viikon perjantaina tapaamista ja jos on, niin uskaltaisiko sinne tulla mukaan ulkopaikkakuntalainen? :)

Kohtalon oikusta olen perjantaina Tampereella ja vielä ihmeellisemmästä oikusta minulla on todennäköisesti illalla pari tuntia luppoaikaa.
 
Taitaapa olla kun on kuukauden 3. perjantai :)

Minä ainakin pääsen paikalle, eli tulen paikalle. (ellei taivas putoa niskaan)

Ja tervetuloa! Paikkana kahvila Valo, jonne on guuglemäpsin mukaan noin tasan kilometri rautatieasemalta, helppo kohde siis vaan Tampereella piipahtavillekin. :)
 
Kiva! Minä tulen paikalle puoli seitsemän ja seitsemän välillä. Konnun badge rintaan, että tunnistan teidät? :)
 
Hmm, hmm. Pitää kaivella badgeja ja tarkistaa onko mitään virallisen oloista badgea. [22]-badge tai jotain sängestä ja mustasta höpöttävä rintanappinen ainakin löytyy, pitänee ottaa mukaan.
 
Ylös