Kymenlaakso..?

Nemorosa

Hobitti
Hmh, en tiedä Kymenlaakson alueelta ketään larppaavia, mutta olis ihan kiva löytää jonkunnäköinen porukka ropeconiin 2014. Ite oon ihan täysin aloitteleva tapaus, joten hiukka hakusessa asusteiden osalta mutta pelailin jonkin aikaa World of Warcraftia, sen vaihdoin Aioniin jossa legioona oli roolipelipainotteinen, ja tykästyin MMORPG-ropeihin, ajattelin että miksei sitten IRL myös. :)
Ilmoitelkaa toki, Kymenlaakson seudun asukit; en mä pure, ellen pahasti suutu :grin:

....ja nyt odottelen vastauksia. Huoh.
 
Hei, vaan Nemorosa! Itse olen asunut Kymenlaaksossa ja yksi larppiryhmä tulee mieleen: Hiizi ry. Painottuvat enemmän pitämään välillä viikonloppuja, joissa larpataan, ropetetaan ja pelataan lautapelejä. Ovat myös hiukan vanhempia (25-30?). Jos kauemmas voi hakeutua, niin Mikkelistä löytyy Mamy ry (Mikkelin anime- ja mangayhdistys), joka ei ole itse asiassa larppiryhmittymä, mutta erilaisia larppeja järkätään Mieron (Mikkelin eloroolipelaajat) kanssa. Muutenkin Mamystä löytyy larppariropettajaboffaajia varsin mukavasti, muun muassa minä. Tiettynnää voisin kysellä tutuiltani löytyykö esimerkiksi Kouvolasta jotain ryhmää tai vastaavaa. Itse kun en ole asustanut Kymenlaaksossa sitten vuoden 2011.
 
Vetehinen sanoi:
Hei, vaan Nemorosa! Itse olen asunut Kymenlaaksossa ja yksi larppiryhmä tulee mieleen: Hiizi ry. Painottuvat enemmän pitämään välillä viikonloppuja, joissa larpataan, ropetetaan ja pelataan lautapelejä. Ovat myös hiukan vanhempia (25-30?). Jos kauemmas voi hakeutua, niin Mikkelistä löytyy Mamy ry (Mikkelin anime- ja mangayhdistys), joka ei ole itse asiassa larppiryhmittymä, mutta erilaisia larppeja järkätään Mieron (Mikkelin eloroolipelaajat) kanssa. Muutenkin Mamystä löytyy larppariropettajaboffaajia varsin mukavasti, muun muassa minä. Tiettynnää voisin kysellä tutuiltani löytyykö esimerkiksi Kouvolasta jotain ryhmää tai vastaavaa. Itse kun en ole asustanut Kymenlaaksossa sitten vuoden 2011.

Hm. Hiizi... :) Noh, pitänee etsiä ihmisiä. En muutenkaan viihdy "omanikäisessä" seurassa muutamasta sattuneesta syystä.... (lökäpöksykulttuuri, käytöstapojen täydellinen puute, olematon yleissivistys ja ahdasmielisyys, näin ensalkuun...)
 
Nemorosa, olen itse Kymenlaaksosta ja larppailen silloin tällöin Kontu -piireissä,
vedän esimerkiksi yleensä The Miittien Larppeja. Mitä nyt viime vuosina jäänyt
vähän vähemmälle, mutta tänä kesänä ehdin paikalle. Itse en Ropeconissa käy,
mutta tiedän Kouvolassa olevan nuoria kiinnostuneita, jotka sinne haluaisivat
lähteä. Älä kysy minulta mistä heidät löytää.

Hiizit on tosiaan yksi porukka Kymenlaaksosta, mutta en tiedä onko enää olemassa
Kotkan Roolipeliyhdistystä. Se on yksi vaihtoehto lisää.
 
Ylös