Kysy kärmesläiseltä mitä vain!

Hei hei hei, keskustelun aihe on kysy kärmesläiseltä mitä vain, ei kysy Nerweniltä mitä vain! :D

Noh, kuten useimmat omaan itseen liittyvät havainnot, tämäkin on hiipinyt mieleen pitkään ja salavihkaa. Ensimmäiset merkit olivat nähtävissä jo varhaisessa kasvuvaiheessa, kun ankkamaista kävelytyyliäni (jalkaterät ulospäin) koitettiin korjata. Mutta pitkä tarina lyhyesti: Titiuu näytteli ratkaisevaa roolia välittäessään erään pienen ihmisen havainnon avatarini ulkonäöstä (ja lapsethan tunnetusti ovat aina oikeassa).

Mitä tulee uuteen avatariin, fear not, ei se ole pysyvä muutos, eiväthän ne aiemmatkaan ole olleet pysyviä muutoksia. :)

Seuraavaksi kysymys niille jotka haluavat tunnustaa: onko meillä joukko kontulaisia jotka käyvät äänestämässä lähes tulkoon pelkästään kaikkia titteleitä "vastaan" profiileissa? Paitsi omassani, myös muissa olen huomannut valtaisaa vastustusta useiden ihan kivojen ehdotusten kohdalla. Mistä moinen?
 
No minä äänestin kahdella käyttäjätunnuksellani yhden vaihtoehdon puolesta ja pyysin vielä kolmea kaveriakin tekemään niin. ;) Vastaanäänestämistä en sen sijaan ihan oikeasti ymmärrä, mikä sen pointti on?

Ai niin muuten, Merri, vieläkö neko-hymiö on olemassa ja mistä sen keksiminen lähti liikkeelle?
 
Nostalgioin äsken vanhojen smialraporttien parissa (osa niistä on ihan julmetun hauskoja =D) ja törmäsin vuodelta -97 olevaan liuskaan, jolla hyvinkääläinen smial Vohobitit ilmoittaa MtG-peleistään. En muistanut moista smialia olleenkaan, ja mieltäni jäi askarruttamaan, onko Käärmeen Vohiksella mahdollisesti ollut näppinsä pelissä...
 
Lopettaako Vohobitti kirjoittamisen nyt, kun hän on saanut täyteen
maagisen nelitoistakakskymmentä rajan?

Miten kauan Thali on ollut Thali eikä Thalimerethiel?

Ja Nerwen, milloin minä vakiinnutin asemani velhona?
 
Oh, no jos vaihtaa nickiään neljä kertaa, mutta ne kaikki ovat velhojen nimiä, niin tarviitseeko tuota edes kysyä? Tai sitten silloin kun lainpartylit Gandalf Valkoisena. Tai kun porukka ensikerran sai tietää että poltat piippua?
 
Incánus sanoi:
Miten kauan Thali on ollut Thali eikä Thalimerethiel?
Siitä lähtien kun Käärme vaihtoi Rapidilta jonnekin muualle, käyttäjien piti rekisteröityä uudelle foorumille uudelleen, enkä enää jaksanut näpytellä rekisteröitymisvaiheessa koko merethiel-litaniaa. Varsinkaan, kun "kaikki" jo tunsivat minut nikillä Thali.
 
Incánus sanoi:
Lopettaako Vohobitti kirjoittamisen nyt, kun hän on saanut täyteen
maagisen nelitoistakakskymmentä rajan?

En näköjään. :grin:

Onneksi en enää nykyään kirjoita yhtä innokkaasti kuin ensimmäisinä vuosina. Joku voisi vielä kuvitella, ettei Vohiksella päivisin ole parempaa tekemistä kuin roikkua Käärmeessä. :D
 
Papa Legba, ottaako koville ponnistella paremman Käärmeen puolesta, jossa jokainen saa synttärilahjaksi tittelin?
 
Ai huomasit kuinka onnettomia räpellyksiä tänä päivänä synttärisankareille luomani tittelit ovat? Kyllä se koville ottaa kun inspikset ovat hukassa ja synttärisankari on kirjautunut viimeksi 2004, kirjoittanut yhden lyhyen manga-aiheisen viestin, ei kerro kotikuntaansa, sukupuoltaan eikä harrastuksiaan. Nikkikin on pahimmassa tapauksessa jokin Legolas94. Väännä siinä sitten jotain omaperäistä ja nokkelaa. Välillä olen väistänyt velvollisuutta sillä hataralla perusteella, että joku on joskus jo ehdottanut jotain.

Se hauskuus touhussa on, että hämmentyneet tittelin haltijat ottavat yhteyttä udellakseen perusteita. Viimeksi niin teki hedelmälepakko. Piti vähän kelata että mistä olin inspiraation saanut.

Halajan tittelikuninkaan arvonimeä. Se minulla jo on Incánuksen antamana tittelinä, mutta himoitsen sitä oikeana asemana. Tiedän, että bittiläjässä on jälkiä jokaisesta titteliehdotuksesta ja jonkun koodaajan (miksi Merrin sydäntä kylmää tässä vaiheessa lukemista?) tulisi houkutella ne esiin tilastointia varten. Tämän eksalttisen aseman tavoitteleminen rohkaisee minua ponnistelemaan paremman Käärmeen puolesta. Se siis epäitsekkyydestä.
 
Toistan kysymykseni: Onko Vohobitilla jotain tekemistä muinaisen Vohobitit-nimisen smialin kanssa, vai onko kyseessä viaton yhteensattuma?
 
Välispiikki

Tässä oli yksi semmoinen kymysys, joka koski enemmän yksittäistä asiaa kuin ketään kärmesläistä, joten heivasin sen Majatalon pikkukysymyksiin. Jos olen ymmärtänyt tämän topikin tarkoituksen oikein, tänne kuuluvat kysymykset, joihin halutaan vastaus tietyltä henkilöltä tai henkilöiltä. Kysymykset joihin kuka tahansa voi vastata, kotoutuvat kai paremmin Pikkukysymyksiin tai asiaa koskevaan topikkiin. Eller?
 
Tulipa tässä mietittyä tänään erästä Ankkaa. Nerwen, kumpi tuli ensin, Cate Blanchettin fanitus vai Cate Galadrielina? Mistä kaikki alkoi? (Muistelisin ja arvelisin, että Galadrielin fanitus tuli ennen kumpaakin.)
 
LOL, enkö jo sanonut että keskustelun nimi ei ole "Kysy Nerweniltä mitä vain!"? :D

Joo, Galadrielin fanitus alkoi heti Tarun lukemisen yhteydessä (eli siis ala-asteella), tai siis: Galadrielista muodostui suosikkihenkilöni. Caten fanitus alkoi nähtyäni leffateatterissa Elizabethin, vuosi lienee ollut 1998, eli selkeästi myöhemmin. En osaa edes kuvailla sitä tunnelmaa mikä vallitsi kun kuulin Maailman Parhaan Näyttelijättären esittävän Suurinta Suosikkihahmoani Ikuna.

Rove, onko avatarisi kissaeläin joku satunnainen kuleksija vaiko tuttu katti?
 
Roverandomilta haluaisin kysyä että milloin tuo Sumu valmistuu? Olisi kiva nähdä se! Kysyn asiattomasti myös että millä ilveellä tuon trailerin saa pyörimään, kone alkaa heti herjaamaan... Tiedän, olen onneton koneiden kaa...
 
Pikku Myy sanoi:
Roverandomilta haluaisin kysyä että milloin tuo Sumu valmistuu?
Vastaan röyhkeästi ohi roven...Sumu on valmistunut ja ensi-iltakin oli tuossa noin kuukausi sitten. Enempiin uteluihin voi rove vastailla x)
 
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, Curufair olisi Se Henkilö jolta kysyä, mutta vastataan nyt. Sumu on tosiaan kyllä valmis ja kutsuvierasensi-iltakin oli, kohta puoliin pitäisi saada yleiseen levitykseen. Tulee nettiin, dvd-myyntiin (ainakin sivuilta tilattavaksi) ja lisätietoja löytyy piakkoin Cold Spell Productionsin sivuilta, kunhan herra Curufair saisi ne päivitettyä.

Ja et ole ainut, jolle on trailerista herjattu. Sen pitäisi toimia uusimmalla Quicktimella, muuta apua siihen ei olla kai vielä keksitty. (Päivitettyjen sivujen myötä pitäisi traileristakin tulla paremmin toimiva versio.)
 
Samooja Konturisteilyn jälkeen sanoi:
Meillä on ongelma. Tänään päättyneellä konturisteilyllä käytimme runsaasti aikaa erään kysymyksen pohtimiseen. Osa mietti kehtaavatko he kysyä tätä joten minä kysyn heidän puolestaan. Pöh!

Tik: Profiilisi aiheuttaa meille päänvaivaa. Se kun ei kerro meille yhtään mitään. Kumpaa sukupuolta rotta on ja kuinka vanha rotta on kyseessä? Kysymyksen luonteen takia vastaaminen ei ole pakollista, mutta kysymys on nyt jokatapauksessa esitetty.


Minusta on erittäin huolestuttavaa että tänään päättyneessä Vesilahti-miitissä käytimme jälleen aikaa yllä esitetyn kysymyksen pohtimiseen. Kaikilla tuntuu olevan eri kanta kysymyksen vastaukseen. Iloinen
 
Ylös