Kysymyksiä Konnusta ja Käärmeestä

Tai sitten en työstä, Käärmeen aiemmat muutokset ovat niin suuria, etten pysty tänään ajattelemaan ainakaan vielä tarpeeksi syvälle kaikkia tarvittavia muutoksia. Pohjallahan on jonkun toisen tekemä muokkaus, joka on kuitenkin suunniteltu phpBB2:n normaalin asennuksen mukaisesti. Minunhan ei kannata keksiä pyörää uudelleen, nyt vain on vielä tähän väliin liian väärän kokoinen pyörä sovitettavaksi.
 
Monasti olen jäänyt vaille mielenkiintoista keskustelua, kun olen kiireessä poistunut Käärmeestä uusia viestejä lukematta. Hienoa olisi, jos lukemattomat viestit tosiaan näyttäisivät lukemattomilta niiden lukemiseen asti.

Miksiköhän Käärme pätkii välillä? Yöllä se alkoi ja jatkuu tänään.
 
Voi olla että jokin palvelin jonka kautta tieto kulkee ei toimi tällä hetkellä niin hyvin kuin sen pitäisi. En ole omalla kohdallani pätkimisiä huomannut. Jos ongelma jatkuu vielä pidempään niin pääset leikkimään hieman komentokehoitteella.
 
Okei, muutos on nyt tehty. Suosikit-sivu ei ole vielä korjattu uuteen muottiin, mutta muualla viestien pitäisi näkyä aina lukemattomana, jos niitä ei ole lukenut. Nyt on sitten jotain virkaakin "merkkaa kaikki viestit luetuksi" -toiminnolla :)
 
Miksi käärmeen ulkoasu temppuilee välillä? Onko vika minun koneeni asetuksissa vai jossakin muussa? Nytkin ruudun oikeasta laidasta jää semmoinen 15 cm tyhjää tilaa joten kaikki näyttää tältä:

pien
iä j
a su
uria
ilon
aihe
ita

Miksi myös 30 uusinta viestiä hypähtää usein uutisten alapuolelle? :urg: Apua!
 
Internet Explorerin vikaa uuden hakukentän kanssa ei ole vielä korjattu.


Muoks!
Paina nyt päivitysnappulaa.
 
Luepa tätä topikkia vähän ylöspäin niin asia selvinnee. Eli käärmeeseen on tehty päivityksiä joista yksi pitää lukemattomat lukemattomina kunnes ne on luettu tai merkattu luetuksi.
 
*Elanor* mainitsee että vaikka on lukenut jo viestit, ne näkyvät silti lukemattomina... Minulla myös Kärmes näyttää uusia viestejä silloin, kun en ole kirjautunut sisälle. Kirjautuneena toimii kuten pitääkin. En tiedä tarkoittaneeko *Elanor* tätä samaa ilmiötä.

:) Kiitos tästä uudistuksesta, tätä olen kaivannut jo pitkään!
 
Kyllä Fica, juuri tuota ilmiötä tarkoitan. Eli kun en ole kirjautunut, näyttää siltä, kuin koko Käärme olisi täynnä lukemattomia aiheita. Vasta kun kirjaudun sisään, näkee, mitkä itseasiassa ovat uusia ja mitkä on jo luettu.
 
*Elanor* sanoi:
Kyllä Fica, juuri tuota ilmiötä tarkoitan. Eli kun en ole kirjautunut, näyttää siltä, kuin koko Käärme olisi täynnä lukemattomia aiheita. Vasta kun kirjaudun sisään, näkee, mitkä itseasiassa ovat uusia ja mitkä on jo luettu.
Kuvittelisin syyn olevan siinä, että viestien lukuhistoriasi on osa käyttäjätietojasi. Eihän forum voi tietää, aikooko koneeltasi seuraavaksi sisäänkirjautua sinä vai joku muu.
 
Ihan mielenkiinnosta: Forumviestit täällä suostuvat näyttämään ainakin jonkin verran html:ää. Jos tarve vaatii, voisiko posteihinsa ihan hötömölöllä pistää tableja? (Taulukoita siis, infona niille jotka ei html:ää osaa. :p ) Mietin vaan WnaHeck täällä taulukkoa kaipaili, niin tuli mieleen. :3
 
Nämä html tagit ovat sallittuja:
a,b,i,u,h2,h3,h4,blockquote,q,em,strong,cite,abbr,
acronym,dfn,code,samp,kbd,var,strike,img
 
Tuollaiset yksinkertaiset taulukot voi luoda käyttäen vaikka kooditagia:[code:1:8ebafd1791]Nimi Ala Tunnus Vastapuolet
-----------------------------------------------------------
Cerundia Elämä, jumalatar Siivet Kuolema, Kaaos
Arrilhorn Kuolema, jumala Kallo Elämä, Luonto
Asnina Luonto, jumalatar Puu Järjestys, Kuolema
Riltansul Järjestys, jumala Vaaka Kaaos, Luonto
Irbesa(r) Kaaos, jumala(tar) Tuli Järjestys, Elämä[/code:1:8ebafd1791]
 
Ylös