Löytötavaratoimisto

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Oletko hukannut jotain miiteissä? Tai saanut haltuusi jotain mitä joku on hukannut? Miiteissä aina silloiontällöin katoaa lapasia, pyyhkeitä tai pesuaineita. Miittitopikeissa paljon kyselläänkin kadonneista tavaroista, mutta ajattelin että jos ne kasaisi yhteen paikkaan niin löytäjien ja kadottajien olisi ehkä helpompi kohdata kuin muiden viestien seasta.
Kerro siis rohkeasti mitä olet kadottanut tai löytänyt :)
 
Vampiren luota haettavissa:

-Penegrinen poni.
-douvin kynttiläpaketti
-Janina F-mallinen musta bolero, kokoa s. (Freyjan?).

Jos et tiedä missä Vampire asuu, niin voit laittaa yksäriä niin kerron osoitteen,
mistä näitä tuotteita voi hakea.
 
Kynttiläpaketti kuuluu Freyjalle, koska vaihdettiin lahjoja keskenämme vielä.
 
Mun kylmälaukkuun oli eksynyt kaks ylimääräistä kylmäkallea, toinen Gilanin ja toinen ilmeisesti Freyjan (maalarinteipissä F). Toimitan seuraavaan miittiin viimeistään takaisin :p
 
Gilanin kylmäkalle ikävästä unohduksesta on edelleen minulla. Joulumiitistä jäi kuitenkin kassillinen uutta löytökamaa:

Kuviolliset miesten kalsarit kokoa L, malli Henry's
Ruskeat miesten rukat, vaaleanruskea teksti CAT
Yksi valkoinen miesten tennissukka
Punainen pyyhe jossa turkoosi kukkakimpun kuva
Tummansininen Black Horsen miesten paita kokoa 50, siis m
Musta-harmaat miesten sukat
Vaaleansiniruudullinen pyyhe
 
Villasukat saattaisi olla mun. Ainakin jos niissä on jalkateräosioon kirjailtu kirjaimet T ja H.
 
Joo, villasukat on Samoojan. Aulë, pistän samaan postipakettiin ton kirjan ja paitojen kanssa. :D
 
Multa jäi punainen pyyhe jonnekin, ei se kukkakuvioinen. Siinä oli sellaisia paksumpia 'raitoja'. Erittäin samannäköinen kuin Pilvikoneen pyyhe, jos tämä auttaa yhtään.
 
Se siniruutuinen pyyhe on minun, jäi sunnuntaina kuivumaan kaiteelle.
 
Jonkun mustat Nokian Kontio-kumisaappaat kokoa 39 poimittu talteen The Miitissä Lapjärven leirikeskuksen ulkoportaista.
Lehtiksen luota haettavissa (Helsinki) tai sovittavissa noutopaikka.
Lisäys: Omistaja löytyi.
 
Minä muuten olen tainnut hukata miitissä ne minun hopeiset korvikset. Sellaiset missä oli kolme roikkuvaa, erimittaista hiukan kaartuvaa "keppiä". En kyllä ihan hirveästi enää asian näin myöhään hoksattuani oleta, että saisin niitä enää takaisin :(
 
Miittipaikan narikasta noukittu talteen raidallinen pipo, jossa mustaa (tai tummansinistä?), punaista ja vaaleanpunaista, sekä mustat North Ice -merkkiset ulkoiluhousut. Sijaitsevat tällä hetkellä Helsingissä.
 
Tajusin juuri itsekin jättäneeni mustat ulkoiluhousut (ennakoin kävelyretkelle vielä märempää säätä) miittipaikalle. Näin sitä käy kun purkaa rinkkansa liian laajalle alueelle. Yksäröin jotain väylää pitkin toimitustavoista.
 
Jasdril sanoi:
Vaaleansininen pyyhe otettu talteen. Joku väitti Haltiamielen pyyhkeeksi?
Tämä joku oli melko varmasti oikeassa, sillä sattumalta juuri minä osuin unohtamaan miittipaikalle vaaleansinisen pyyhkeen. Sattumaako? Tuskin!

Kyllähän se lähtöpakkaus valheellisen näppärältä tuntuikin.
 
Sattumaa ei pidä vähätellä. Toissakerralla Fairy tale löysi sattumalta saunarakennuksesta juuri sellaisen istuinalusen, jonka hän oli hukannut. Hän aikoi ottaa sen sattumalta mukaansa. Minä olin sattumalta paikalla ja kehotin häntä olemaan ottamatta minun edellisenä iltana sinne kuivumaan jättämääni istuinalustaani. Sattumoisin se on minulla yhä samaa kuosia olevan saunahatun kanssa.
 
Kuulutan kadonneeksi viime vuonna (2013) ilmestyneen Tolkien Societyn Mallorn-lehden.
Nerwende palautti sen viime miitissä, mutta se ei koskaan löytänyt tietään minun matkatavaroihini.
Lehti on STsK:n omaisuutta, minä vain satun säilyttämään viime vuosina seuralle tulleita lehtiä.
 
Kolmen kertomus on myös hukassa. May palautti sen kertaalleen, mutta sitä ei löydy mistään. Kohta saan Suurkuninkaan luettua loppuun pojalleni iltasatuna, KK piti lainata kirjastosta :(
 
Ylös