Leffatrilogian yhteiskatsonta pala palalta 8.10. alkaen

Kiinnostaako TSH-trilogiasta keskustelu kohtaus kerrallaan?

  • Kyllä, mutta vasta kun TSH on käsitelty lukutuvassa.

    Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, aloitetaan saman tien!

    Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, olisin valmis myös alustamaan.

    Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, olisin valmis alustamaan mutta vasta myöhemmin.

    Votes: 0 0,0%
  • Senkus pälätätte, en aio osallistua.

    Votes: 0 0,0%
  • Älytön idea, Nerwankan pitäisi nukkua enemmän.

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Jahuu! Saan kai FoTR:in ja TTT:n teatteriversioiden omistajana kuitenkin osallistua keskusteluun niistä kohtauksista, jotka näen itsekin? Ja RotK:n SEE-versio löytyy.
 
Herugrim, miksipä ihmeessä eväisimme sinulta oikeutta osallistua keskusteluun vaikka et omaisikaan noita EE-versioita. :)
 
Eväätteekö minulta oikeuden alustaa, vaikka kahdesta ensimmäisestä elokuvasta minulla ei ole tällä hetkellä mitään versiota? :D Jos eväätte, niin sitten täytyy lähteä kiertämään kauppoja vielä tällä viikolla, mutta kyllä sekin järjestyy. :)
 
Jesh. Edistytään.

Miccoh sanoi:
Nyt pitää sitten aika äkkiä löytää jostakin Sormuksen ritarit ja Kaksi tornia. Kun Anttilasta löysin enää vain Kuninkaan paluuta.

Tuurin kyläkaupassa oli niitä vanhempia eli paksumpia SEE boxeja vielä läjäpäin loppukesästä. Muistaakseni kuitenkin jotain 15€ kipale. Muualta en löytänyt kun etsiskelin TT:tä pakettiin käärittäväksi. Ja sitä vanhaa ROTK-boxia sai kesällä Anttilasta 5€:lla. Tai kai niitä netistä oisi saanut tilaamalla, ruotsinkielisillä kansiteksteillä ainakin oli tarjolla. Niistä slimmimmistä versioista en tiedä, kun en niistä niin tykkää.

Mukana olen myös alustajan roolissa, mikäli tarvetta löytyy. Ei kai sitä kehtaisi olla olemattakaan kun säännöllisesti olen tässä asiasta meuhkannut ja hoputtanut.
 
Kiitos, kiva juttu! Yhteiskatsonta alkaa samana päivänä kuin minulla on synttärit ja matikan koe. Konnusta siis muistan kokeenkin.
 
Olisihan se mukavaa, mutta kun en sattumoisin omista noita SEE-versioita :( Pitää ne kyllä jostain joku kaunis päivä vielä hankkia.
 
Kyllähän niillä oikeilla (teatteriversioillakin) voi varmaan mukaan lähteä. Kuitenkin melkoinen osa kohtauksista on samoja, vai kuinka? Uudet tai pidennetyt kohtaukset voi mainita erikseen täälläkin, kun tiedotetaan kulloinkin käsiteltäviä osia.

Sitäpaitsi keskusteluun voi tulla uusia ja teräviä näkökulmia, jos joku seuraa elokuvaa teatteriversiona. Joten SEE:n puuttumisen ei pidä lannistaa, vaan se kannattaa kääntää eduksi.

Itse en kuitenkaan uskalla lupaudua muuhun kuin lukemaan keskustelua ja haluamaan siihen osallistua.
 
Joo, siis tarkoitus on nimenomaan, että leffat voi katsoa minä versiona tahansa, ja että niiden eroista nimenomaan keskustellaan.

Koitan saada alustavan aikataulun vielä esille tämän yön/huomisen aamupäivän aikana.
 
Ohhoh. Saas nähdä joutuuko Ankka nyt pataan tästä hyvästä. Totesin, että lienee viisainta siirtää aloitusta vähintään viikolla eteenpäin, jotta saamme laadittua järkevän aikataulun. Aloituspäivä siis 8. 10.
 
Saadaanko pian tarkempaa aikataulua vai meneekö taas siirtoon? :p
 
Joo, olen vilpittömästi pahoillani että oikea elämäni potkii myös teitä muita päähän. Aloitustopikki taisi ehtiä paikalleen tasan kello 00, mutta onpahan siellä nyt kuitenkin. <a href="http://keskustelu.kontu.info/viewtopic.php?t=5983">Menkäähän</a> varaamaan vuoroja ja esittämään ideoita.
 
Ylös