Liittyminen Iltaruskon Vartijoihin

Kointähti

Koala on steroids
Tämä ketju on perustettu helposti löytyväksi paikaksi tiedottaa Iltaruskon Vartijoihin liittymisestä. Ensinnäkin perusteet:

Iltaruskon Vartijat on vuoden 2011 alussa luotu suomalainen Lord of the Rings Onlinessa, Laurelin serverillä toimiva kinship.

Iltaruskon Vartijat pyrkii:

1. Luomaan yhtenäisen suomalaisista pelaajista koostuvan ryhmän joka auttaa toisiaan.
2. Elävöittämään Tolkienin kirjojen pohjalta luotua roolipelimaailmaa mm. roolipelaamalla.
3. Järjestämään miittejä
4. Luomaan ystävyyssuhteita suomalaisten pelaajien välille.

Keskeinen pääsyvaatimus on suomen kielen hallinta, koska kaikki viestintä tapahtuu tällä kielellä. No, englannin satunnaisesta käyttämisestä ei ole jaettu rangaistuksia.

Uusia pelaajia voivat värvätä ainoastaan upseerit, joista alla listaa.

Anilech
Avanier
Flerir
Hendrick
Hithaeglas
Laenir
Lomenil
Mazili
Mothlin

Kiniimme pyrkiminen tapahtuu siten, että otat pelissä yhteyttä /tell -komennolla johonkin upseeriimme. Jos kyseinen upseeri ei ole paikalla, kokeile jotain muuta upseeria. Tavallisesti ainakin yksi upseeri on paikalla klo 9-24 välillä, suurin todennäköisyys upseerin tavoittamiseksi lienee aikavälillä 18-21.

Jos tapaat pelissä jonkun kinimme jäsenen, voit pyytää myös häntä välittämään viestiä eteenpäin. Jokainen kinimme jäsen näkee helposti päivystävät upseerit.

Lopuksi muistutettakoon, että jos olet aikeissa pyrkiä kiniimme, olisi suotavaa, että ilmoittaisit tässä ketjussa hahmosi nimen. Myös muita tietoja kuten rodun, luokan ja tason saa toki kertoa.

"Synkkä aamu, onnen päivä, kultainen iltarusko"
-Théoden
 
itse voisin liittyä samoin pari omaa kaveria jos se teille mitenkään käy, itse pelaan vakituisesti hahmolla Nafn, kääpiö, guardian, 29, ja tiedän että kaverini hahmo on Hakor, kääpiö, champion, 17 levanen. pitää vain vaihtaa servua kun nyt ehin
 
Liityessäsi muista myös kinimme Facebook sivusto ja Guildlaunchista löytyvä kotisivumme: http://iltaruskonvartijat.guildlaunch.com/index.php?gid=242818

Laenir, Ropevastaava
 
yritin etisää facebookista mutta en löytänyt nimellä, pitää jossai vaiheessa kai yrittää uusiks
 
Viimein löysin jonkun aktiivisen suomalaisen kinshipin... Olen todella halukas liittymään, tosin tällä hetkellä pelaan Crickhollow-serverillä, mutta serverin vaihto ei ole ongelma. Kyseisellä serverillä on kaksi hahmoani:

Belegrian, Warden, ihminen, lvl 40
Emfir, Lore-master, ihminen, lvl 43

Otan upseereihin yhteyttä hetimiten.
 
Tervetuloa Acone vaan niin tälle foorumille kuin toivottavasti pian Iltaruskon Vartijoihinkin. Jos serveriltä toiselle siirtymisessä tai kiniin liittymisessä on jotain ongelmia, niin ilmoita toki asiasta. Voin välittää tietoa Facebook-ryhmäämme, koska kaikki jäsenemme eivät aktiivisesti seuraa tätä foorumia.
 
Olen sen muutaman päivän minkä olen pelannut olen pohtinut liittymistä enkä ole ihan vielä täysin varmakaan. Oma pelaaminen on niin nopeasti vaihtuvaa. Tänään huvittaa pelata tätä ja huomenna tuota. Tyhmäähän olisi liittyä johonkin yhteisöön ja sitten viikonpäästä unohtaa koko peli.
 
Liity ihmeessä, meillä taitaa nytkin olla inaktiivisia jäseniä semipaljon. Eikä se ketään haittaa jos aina välillä käyt pelin puolella. :)

PS. Aloitusviestin upseerilistaa voisi päivitellä.
 
Itse voisin sanoa että tuo yhdessä pelaaminen on ehkä tuolla lotrossa se suola, ja kiniin liittyminen voi antaa lisäpotkua pelaamiselle (toki se voi lisäpotku voi olla joskus huonokin asia, menee kaikki aika hobittien piiraita toimitellessa).

IVhen on tervetulleita kaikenlaiset pelaajat niin himolevuttajista hohhailijoihin ja satunnaisiin pyrskäyspelureihin. Kaikki mukaan.
 
Tuolta koneelle tulossa tuo lotro, joten jossain vaiheessa varmaan tulen olemaan yhteydessä upseeristoon.
 
Moikka! Haluisin liittyä Iv:hen, mutta en osaa vaihtaa serveriä. Tämän hetkinen serveri on Withywindle. Hahmoni on Nathras, lvl 32, elf, hunter. Apuja?? :? Voi olla, että oon vaan tyhmä enkä tajua :D
 
Hahmon siirto serveriltä toiselle on maksullinen toimenpide. En tiedä miten käytännössä toimii, en ole kokeillut. Toisen serverin voi valita launcherista.
 
Ahaa, pitää ottaa selvää. :D Noissa maksuasioissa on ollu aikasemmin ongelmia, nii saattaa jäädä tää serverin vaihto.
 
Tulin pitkästä aikaa käväisemään täällä ja näin parhaaksi ilmoittaa, että Iltaruskon Vartijat on edelleen yksi Laurelin-serverin ja kenties yksi koko LotrOn aktiivisimmista suomalaiskineistä. (Vaikka se, ei siltä täällä foorumilla siltä näytäkään.)
Kini ottaa edelleen vastaan uusia jäseniä.
Allekirjoittanut tosin on ollut vähän epäaktiivinen pelissä.

- Laenir
 
Selvä homma. Tuohon littymiseen tosiaan tarvitsee upseerin apua, joten jos se vielä kiinnostaa, niin laita viestiä tähän ketjuun. Yritetään sitten järjestellä asiaa eteenpäin.
 
Ylös