Liittyminen Iltaruskon Vartijoihin

Pistämpä nimen ylös ja katselen jahka pelin puolelle pääsen josko satut joskus linjoille samaan aikaan niin voin kutsuilla. Ja voin toki pistellä viestiä muille aktiivisille officereille asiasta pelin sisällä niin voivat hekin katsella josko sinuun törmäävät, onhan tuossa ketjun ensimmäisessä viestissä offujen nimiä mutta listan nimet 2, 4, 5 ja 6 ovat hivenen epäaktiivisempia. Niin ja jos en muista asiaa niin minä roikun pelin puolella tuolla Mazili hahmolla mitä suurimmalla todennäköisyydellä.
 
Hupsista, olisi pitänyt mainita tännekin, että värväys on saatettu onnelliseen päätökseen! :)
 
Kannattaa huudella pelin puolella Tholpalla jos on upseereita paikalla (avaat social panelin O-nappulalla ja sieltä kinship välilehdestä näkee punaisella rankattuja pelaajia jotka on upseeristoa jotka voi kutsua kiniin).
 
Linjoilla alkaa olla aikas hiljaista, vaikka välillä saattaa joku pienryhmä innostua. Kun VIP-serverit tuotiin kehiin, oli siellä hetken aktiivisempaa. Nyt olen ollut tauolla jälleen jonkin aikaa, joten viimeisiä tietoja minulla ei ole.
 
Palasin LOTROn pariin pari viikkoa sitten pitkän tauon jälkeen. Onko IV vielä aktiivinen? Voiko discord-kanavalle vapaasti liittyä, vai onko vain jäsenille?
 
Palasin LOTROn pariin pari viikkoa sitten pitkän tauon jälkeen. Onko IV vielä aktiivinen? Voiko discord-kanavalle vapaasti liittyä, vai onko vain jäsenille?
Eiköhän IV-discordiin voi liittyä jo ennen hahmon saamista jäsenten joukkoon, sekaan mahtuu ja värväyskin onnistuu sitä kautta helpoiten. Kini ei ole tietenkään yhtä aktiivinen kuin takavuosina, mutta esimerkiksi kinitalo on jälleen kalustettu jouluteeman mukaan. Oletko löytänyt jo liittymislinkin? :)
 
Ylös