LOST: Foorumirope offtopik ja selitykset

Pagba sanoi:
Terralla oli ollut jotain lehmänkauppaa Tobiaksen kanssa.

Jos tämä Terran ja Tobiaksen lehmänkauppa kiinnostaa (eli ei [22]), niin tässä hiukan yksäröintiä.

Tämä tapahtui ennen kun aloitimme äänestyksen, jossa Tobias teloitettiin. Terra (ei vielä käännytetty) kysäisi Tobiakselta tämän teoriaa yöllisistä tapahtumista:

Tobias puhuu vasta, kun he ovat kävelleet niin kauas muista, että heidän jutteluaan ei kuule. "En tiedä, kuka tuollaista on voinut tehdä. Onko sinulle jotain aavistuksia? Ericistä en pidä yhtään, minusta hän on vastenmielinen, ja Sophiekin tuntuu olevan kovin täynnä omaa erinomaisuuttaan, mutta en tiedä, onko heistä murhaajiksi. Ehkä äänestän jompaa kumpaa illalla, ellei kenelläkään ole mitään muita ideoita tai vihjeitä yön tapahtumista. Et sinä olisi sattunut kuulemaan mitään yöllä? Tuntuu aika kamalalta äänestää, kun ei ole mitään hajua tekijästä. Mehän saatamme tappaa vaikka miten monta viatonta, ennen kuin löydämme oikean murhaajan. Toivottavasti niitä ei ole ainakaan kahta enempää, muuten meillä on aika vähän toivoa," hän sanoo synkkänä.

-

Terra katsoo Tobiasta silmät pyöreänä. "Sinä olet todellakin ajatellut tätä. Minulla ei ole mitään aavistusta ketkä ovat tämän takana. Eric käy hermoilleni ja muutenkin hän.. hän tuntuu olevan aina siellä missä minäkin, mutta ei se hänestä murhaajaa tee. En haluaisi äänestää. Se ei tunnu oikealta, mutta en halua olla seuraava nyljettykään.." Terra sanoo alakuloisesti ja jatkaa: "Enkä kuullut yöllä mitään. Olen pahoillani." Kyyneleet vierivät pitkin tytön poskia.

-

Tobias kohauttaa olkiaan. "Tämä paikka pistää miettimään. Toivon kyllä todella, että joku tietäisi jotain, ettemme joudu vain arvailemaan tappajaa.” Sitten hän huomaa Terran kyyneleet ja halaa tätä tiukasti. ”Älä hätäile, kyllä tästä selvitään. Uskon ihan oikeasti, että meidät pelastetaan ihan pian. Ei ihmisten anneta nykypäivänä vain kadota. Niillä on paljon helikoptereita ja aluksia ja tarkat paikannussysteemit. Meidän täytyy vaan virittää joku iso merkkituli, jotta näymme mahdollisimman kauas,” Tobias vakuuttaa.

”Tule, mennään uimaan ja pyydetään sitten apua tulen virittämisessä. Ehtiihän näitä äänestysasioita miettiä vielä myöhemmin. Kerron, jos saan jotain selville. Uiminen tekee muuten takuulla sinullekin hyvää, kun jouduit heräämään sen kamalan nahan alta. Se oli kyllä todella inhottava temppu. Saat lainata suihkusaippuaani, otin vapauden jemmata talteen shampoota ja sen sellaista.” Tobias päättää piristää Terraa hieman, kaappaa tämän olkapäälleen ja kantaa hänet veteen kiljahduksista välittämättä.


--

Tämä taas tapahtui juuri ennen Tobiaksen teloitusta, suuteloinnin yhteydessä:

Terra kuiskaa hiljaa Tobiaksen korvaan kyyneleitä nieleskellen: ”Olen todella pahoillani. Ei tämän näin pitänyt mennä. Vaikka olen sinuakin epäillyt vaikka mistä, olet ainut johon olen voinut edes hiukan luottaa. Autoit minua, vaikka et tiennyt kuka edes olen.” Tyttö hipaisee kyljessä olevaa haavaansa. ”Annathan anteeksi? Teen ihan mitä vain toivot.”

-

"Ei sinulla ole mitään anteeksipyydeltävää, pikkuinen. Pidät vain huolta itsestäsi, äläkä usko tuota valehtelevaa lieroa. Jos minun pitäisi luottaa täällä johonkin, niin luottaisin Pagbaan. Hän on hölmö ja ärsyttävä, mutta satun tietämään, että hän on kunnon mies."

Tobias hymyilee Terralle ja sipaisee tämän otsalta hiussuortuvan. "Pidä lippu korkealla, kyllä teidät pian pelastetaan. Ja mieti minua joskus."


-

Ja eihän se Terra siihen lieroon uskonut. :p
 
Ylös