Mm. hyvin useasta nettilevykaupasta löytää perussoundtrackit pistämällä hakuun "lord of the rings soundtrack". Levyt ovat elokuvien nimillä, eli Fellowshiop of the ring (Sormuksen ritarit), Two Towers (Kaksi tornia) ja Return of the king (Kuninkaan paluu). Levykaupoista voi myös yrittää onneaan, varsinkin divareissa kannattaa ehdottomasti kysyä myyjiltä jos ei omaan silmään satu.g-man sanoi:...mutta mistä ne levyt voi saada entä minkä nimisiä ne on??
Olen aina rakastanut lotrien musiikkeja, ja luulen, että tulen aina rakastamaankin. Toistaiseksi en ole saanut niitä vielä aikaiseksi hankkia cd:lle, ja youtube yms ovatkin olleet ahkerassa käytössä, samoin dvd:eiden lopputekstiosuudet

En kyllä oikein tiennyt, mihin tämä kysymys olisi kannattanut tunkea, tungen sen siis tänne:
Mistä olisi fiksuinta hankkia jokaisen kolmen elokuvan Complete Recordings -levyt? Nettikaupat vaikuttavat hiljaisilta, ja olen löytänyt yhdestä ulkomaalaisesta kaupasta Sormuksen ritarit ja Kahden tornin - ja ulkomailta on tunnetusti kiva tilailla, postikuluja ei varmaan tule ja toimitusaika on lyhyt - mutta Kuninkaan paluusta ei ole hajuakaan. Paikalliset kaupatkin vaikuttavat suhteellisen hiljaisilta, eikä minulla ole varaa saati aikaa matkustella minnekään muutaman levyn takia...