LOTR-sinfonia 1.-2.5. TRE - nyt jälkitunnelmat

Ilmoitan nyt varmuudella, etten ehdi huomiselle piknikille. Junan aikataulun puolesta ei ole mitään ongelmaa, mutta äiti on tehnyt iltapäivälle muita suunnitelmia.
Tyydyn siis sinfoniaan ja simajatkoihin. :)
 
Terveisiä oven väärältä puolelta! Me pöydän takana päivystäneet tajusimme virheemme liian myöhään, ja koimme suloisentuskaisia hetkiä sinfonia sävelten kiiriessä korviimme (etupäässä valvontamonitorin äänentoiston kautta - samaisen monitorin avulla Halti ja minä myös spoilasimme sinfonian lopun itsellemme, ja varmistimme ettei Viggo ole laulamassa Elendilin sanoja ;)). Ja sama kidutus on huomenna edessä vielä toiseen kertaan ennen kuin pääsemme itse asiaan.

Pöytä oli positiivinen yllätys, väkeä pyöri ennen esitystä ja väliajalla käytännössä koko ajan paikalla, ja jokunen vielä esityksen loputtuakin. Huomenna koitamme olla vielä aiemmin paikalla, tunti etukäteen oli selvästi liian vähän. STS pääsi eroon melkein kaikista ylimääräisistä HobSaneista ja myi kaikki loput paitansa. Konnun paitojen joukkoon oli suunnitelmista poiketen eksynyt myös magneetti- ja badgevarastomme, ja yllättäen ne menivät erittäin hyvin kaupaksi. Toivottavasti esitteisiin tarttuneet löytävät tiensä tänne asti. :)

Tervetuloa siis pöydän ääreen <strike>huomennakin</strike> tänäänkin, sieltä löytää esitteitä sinfoniasta, molemmista seuroista ja Finnconista, sekä erinäistä mukavaa sälää ostettavaksi. Ja tieysti meidän nätit naamat! ;) Rohkeasti vaan moikkaamaan vaikket olisi koskaan miiteissä käynytkään. :)

Koitin kasata alustavaa listaa picnicille osallistujista. Kaikki eivät ole tulossa heti klo 14, mutta kuitenkin. Tiärämme nääs sittev varautua oikeen.

Säätiedotus lupaa mitä parhainta picnic-keliä, muistakaa aurinkorasva/hattu/lasit!

Mic
Miccoh
Nerwen
Haltiamieli
douv
Lehtokuusama
Jasdril~
Constantine
Minea
eowynofmay
Aulë
Minyaleiel
roverandom
Curufair
 
Hmm, noin vähänkö piknik-porukkaa olikin... Hyvä, minun ei tarvitse pohtia enää mitä syön junassa, voin varastaa tomaattipuusteja piknikrasiasta. Eikun... ;)

Iiq, alkaa jännittää jo! Tämä menee kiskomaan viittaa niskaan ja fantasiameikkiä naamaan ja sitä rataa. Nerwenille ja muille hauskaa päiväsinfoniassa päivystämistä :) Nerwen ja douv, en ota näytetyötä näytettäväksi, tiedän kuulostavani ruikuttajalta mutta siitä tuli karmea eikä se miellytä henkilökohtaista silmääni.

Piti spoilata meillekin sitten että Viggo ei laula Elendiliä !! *mur* Senkin kauhea spoilaaja, olisit nyt laittanut otsikkoon edes varoituksen...
 
Upea konsertti oli, kyllä se oli ehdottomasti näkemisen arvoinen. Harmi etten päässyt jatkoillenne, ne olisivat varmasti olleet todella kivat, etenkin kun tapaisi vihdoinkin yhtä Tolkieniin höperöitynyttä väkeä. ;>
 
Voipi toki olla että nurtsille tulee enemmänkin väkeä, eivät ole vaan täällä tai muuten kuulteni maininneet asiasta.
 
Jännitystä ilmassa

Huomaan todella odottavani tätä konserttia, kun hoilaan TSH:n lauluja täyttä häkää pitkin aamua, aivan kuin olisin itse menossa esiintymään ja pitäisi valmistautua ja virittäytyä tunnelmaa. Me emme tosiaan ole tähän tietoon tulossa piknikille, kun menemme moikkaamaan majoittavaa tahoamme, mutta emmeköhän me vielä tapaa tässä.
 
Hooh, mua ei ole tuossa listassa. Oonkohan sit unohtanut ilmoittaa osallistuvani piknikille.. No, olen kuitenkin tulossa sinne ^^
 
Konsertti oli ihan ok. Harmi vaan etteivät soittaneet yhtään lemppari kappalettani, ja sellasia nopea tempoisiakin biisejä oli vain muutama. Ja kiitos todella paljon vaan niille jotka halusivat huomiota yskimällä koko toisen esityksen ajan. Noo,ihan kiva reissu tuo oli.
 
Itse pidin kyl konsertista tosi paljon, soittivat jopa kaikki mun lempikappaleeni :) Kyllä oli odotuksen arvoinen tapahtuma ja uudestaan menisin jos on tulossa. Toivotaan näin. Itteeni harmitti kanssa toi yskiminen ja se että Kaksi Tornia kesti mielestäni aika vähän aikaa. :S

Se pikkupoika oli aika ilmiömäinen vaikka huomas et jänskäs iha sikan :>
 
TheSiren sanoi:
Ja kiitos todella paljon vaan niille jotka halusivat huomiota yskimällä koko toisen esityksen ajan.

Se on jännä juttu, miten moni ihminen ei katso voivansa jäädä paitsi kauan odotetusta taide-elämyksestä, vaikka on yskässä ja tietää siis, ettei kykene pysyttelemään hiljaa esityksen ajan. Olen kerran ollut äitini kanssa konsertissa, jota säesti alusta loppuun jatkuva köhinä vähän joka puolelta salia. Se oli todella kiukustuttava kokemus, kun musiikkiin ei pystynyt keskittymään kuin pätkittäin. Toivottavasti kukaan kontulainen ei ole näin piittaamaton kanssakuuntelijoitaan kohtaan.
 
Pakko myöntää, että olihan tuo aika uskomattoman upea konsertti. Ei sitä osannut jostain syystä kuvitellakaan kuinka hyvin ne sen osasi soittaa ja laulaa.

Great! :)
 
Upea konsertti, ei muuta voi sanoa. Ja voi että se pikku poika sai kyllä mun ja mun kaverin sydämet. oli kyl Niin ihana ja jännitti.
Yskiöitä ei omasta mielestäni ollut ja siis hienoa oli. Kiitoksia vielä vain konsertin soittajille ja näin.
 
- Sormus-sinfonia sai haltioituneen vastaanoton (Aamulehti) - arvostelu kokonaisuudessaan linkin takana sama kuin lehdessä.

- The Lord of the Rings -sinfonia sai Tampereella hurmioituneen vastaanoton (Helsingin Sanomat) - paperihesarissa toivottavasti on juttua enemmänkin, kun kerran kontulaisiakin käytiin oikein kuvaamassa. Ilmestynee tänne ennemmin tai myöhemmin.

- Kaupunkisanomat oli tiettävästi myös käynyt tekemässä juttua.

Tässä vaiheessa haluan vain sanoa teille kaikille KIITOS. Olitte osa varsin huikean ihanaa viikonloppua. :)
 
Konsertti oli upea ja nyt jälkikäteen on edelleen hiukan tyhjä olo; kauan tuota oli odotettu ja nyt se sitten on ihan oikeasti ohi. Minäkin fanitan poikasopraanoa. :)

Kiitos piknikkaajille, erittäin hyvä tapa viettää iltapäivä. Olin melko kateellinen kaikille, jotka olivat jaksaneet pukeutua hienosti, mutta toivottavasti marinani välittyi ihailuna, sitä sen oli tarkoitus olla.

Simajatkoilijat: olette tervetulleita myöhemminkin käymään, vierailu tuntui jäävän kovin lyhyeksi. :)

Kiitos nenäliinoista Lathronille, Lehtokuusamalle ja roverandomille.
 
douv sanoi:
Simajatkoilijat: olette tervetulleita myöhemminkin käymään, vierailu tuntui jäävän kovin lyhyeksi. :).

Lämmin kiitos jatkojen järjestäjälle. Tämä oli kyllä pitkän matkan kuskille ehdottoman paras ratkaisu. Päästä lepäämään Douvin lattialle ja piikkimatolle ennen kotimatkaa. Ja siinä syy myös pikaiseen poistumiseen... Niin pitkä oli matka ja pimeä tie... (virttä mukaillen).

Konsertin jälkeen tuntui, että olen aivan tyhjä kaikista tunteista, kun ne oli käynyt läpi tarinan aikana. Välillä oli kyyneleet silmässä, välillä sydän hakkasi ja verenpaine nousi. Ja kaikkea siltä väliltä.

Lathronin & tulevan puolison ehdin nähdä pikaisesti silmäkulmasta, etukäteen olin ajatellut onnitella tulevan avioitumisen johdosta. Menköön siis tätä kautta. Centaurean tapaamista olin myös odottanut ja muistin vasta kotimatkalla, etten sittenkään ollut etsinyt häntä käsiini. Ja moni muukin ennen näkemätön nick jäi vielä "kasvottamatta". Mutta paljon tuli tavattua myös sellaisia kontulalaisia, joita en ollut ennen nähnyt. Kyllä te olette mukavaa porukkaa!

Edelleen pää suristen
varhaisteinitäti May
 
Oli kyllä hieno konsertti :) Ja vaikka en uskaltanut ruveta esittäytymään ihmisille, kun en pikinikillä enkä jatkoilla ollut, niin oli hauskaa ajatella, että ympärillä oli muitakin kontulaisia :grin:
 
Oli hauska reissu monessa mielessä - upea konsertti ja näki kontulaisia ensi kertaa livenä. Ja kiitos May onnittelusta näin sähköisestikin. Vähän jäi ehkä harmittamaan, kun ehti tavata vain muutamana ihmisen sillä tavalla että osaa jälkeen päinkin yhdistää naaman avaan ja nickiin.

Nyt kun on alkutiedustelut tehty, niin voi harkita uskaltavansa miitteihinkin :D
 
Sinfonia oli aivan uskomaton kokemus, ja edelleen toivon että saisin elää eilisen päivän uudelleen. Oli todella kiva nähdä kontulaisia livenä, tosin paniikki iski vaikkette te edes ole erityisen pelottavia. :D Eritysikiitokset tahtoisin välittää Maylle, joka kyyditsi minut takaisin hotellille (äiti oli erityisen tyytyväinen, terveisiä häneltä) ja douville jonka luokse pääsimme viettämään simajatkoja. Odottakaas vain, tätä menoa ette pääse minusta eroon ollenkaan...
 
Oli ihan hieno kokemus vaikka meinasinkin jättää koko jutun väliin vielä samana aamuna. Kuten moni on täällä sanonutkin niin Jaakko Hallikainen lauloi todella kauniisti ja ansaitsi aplodinsa vaikka selvästi niistä häkeltyikin. Mutta kyllä minä ihailin muitakin lauluosuuksia. Gollum´s song on jollain tapaa ollut "omani" jo vuosia ja oli hienoa kuulla se livenä.

Moni minulle uusi kontulainen jäi moikkaamatta enkä saanut kasvojakaan kuin parille, mutta oli silti mukava nähdä ainakin Lathronia ja Rohaninratsastajaa (jälkimmäisen kanssa olisin voinut haluta istua hetken rupattelemassa, mutta ehkä vielä joskus). Jos en ihan väärässä ole niin sinfonian ansiosta saatoimme saada pari uuttakin kontulaista, tai ainakin asiasta kovasti kiinnostunutta :wink:
Myönnän olleeni epäsosiaalinen, mutta kai se on ihan luontevaa että piipun kanssa nurkassa istuva ja silloin tällöin jonkin kommentin heittävä hobitti on vaan paras jättää omaan arvoonsa. Toivottavasti seuraavalla kerralla vähän paremmalla energialla.
 
Ylös