LOTR-sinfonia 1.-2.5. TRE - nyt jälkitunnelmat

Älymystön kikkavinkki

Ainakin valitsemalla profiilista 2008-ulkoasun ja navigoimalla sitten Tauluseinän tageista pääsi näemmä vanhemmankin käyttöjärjestelmän (olennaista?) "fani" ihailemaan isompia versioita edellä mainituista kuvista. Hur mysigt.
 
Aiivan upea sinfonia!

Piknikillä oli todella mukavaa,ja anteeksi Piko, Halti ja Curufair siitä että pommitin teitä mädillä viinirypäleillä.
Ennen sinfonian alkamista May käväisi vessassa sillä aikaa odottelin häntä ihmiset tulivat tuijottelemaan aivan kuin olisin ollut vahanukku jolle on puettu fantasia vaatteet. Sinfonian alkaessa minun piti kuunnella pari kertaa että tuliko laulu nauhalta vai lauloivatko he oikeasti. Ja se poikasopraano hänellä oli kerrassaan mahtava ääni.
Douville kiitos vohveleista, päärynöistä ja simasta. Jatkot olivat mukavat.
Ja kun aamulla heräsi tuli sellainen olo *haluaa nähdä kontulaisia*.
 
Shacklebolt sanoi:
Oli kyllä hieno konsertti :) Ja vaikka en uskaltanut ruveta esittäytymään ihmisille, kun en pikinikillä enkä jatkoilla ollut, niin oli hauskaa ajatella, että ympärillä oli muitakin kontulaisia :grin:

Heh, tajusin itse vasta konsertin jälkeisenä päivänä, että suurin osa niistä haltioiksi pukeutuneista oli kontulaisia. :D
 
Edelleenkin jälkitunnelmissa: Hyvä juttu, että aika monella kontulaisella oli kamera mukana. Onnistuneita piknik- ym. kuvia on ollut kiva käydä vilkuilemassa Tauluseinällä. Kiitokset kuvaajille!:grin:

Konserttien arviointeja Hesarissa ym. päivälehdissä on ollut myös kiva lukea, kun kerrankin arvioijat ovat pitäneet kuulemastaan ja tuovat sen myös ilmi arvioinneissa.
 
Äääk?! Tauluseinällä on Cirindën laittamia kuvia oletettavasti Sinfoniasta enkä saa niitä auki ja katsottua pikkukuvia suurempina? Mättääkö koneessani jokin (eli mykkäkoulu läppärin kanssa edessä) vai onko vika jossain muualla?
 
Villi veikkaukseni on, että nuo kuvat on postitettu liian isoina. Muistelisin että tauluseinällä on joku kokoraja kuville. Ne tarvitsisi varmaan postittaa uudestaan pienempinä, tai sitten jonkun tauluseinän tekniikan paremmin tuntevan (Duna? Merri?) voisi pyytää suurentamaan sallittua kokoa.
 
Olen tosi tyhmä, mutta miten tuolta Tauluseinältä löytää minkään kokoisia kuvia? Vai onko se vaan jollekin erikseen rekisteröityneelle käyttäjäryhmälle?
 
Et ole tyhmä eikä ole rajattu, vaan seinän käytettävyys vaan on aikas kehnoa tasoa. Käytännössä täytyy valita sieltä etusivulta jokin osio (miittikuvat vaikka) tai jonkin tietyn kuvaajan kuvat ja kiemurrella sitä kautta tageihin (ja toivoa että kaikki ovat muistaneet tagata kuvansa).
Suora linkki sinfonia-tagattuihin kuviin. Oikeassa laidassa kuvien päälle tulevan ärsyttävän valikon saa suljettua sen päällä olevasta pienestä piilota/näytä-linkistä.
 
Ainakin täälläpäin oltaisiin erittäin kiinnostuneita :)

(Meinaakohan ne esittää loputkin leffat joskus tulevaisuudessa, pitäisköhän mun muuttaa Treelle ja ujuttautua jollain konstilla Filharmoniseen kuoroon :grin:)
 
Minä ainakin haluaisin tehdä kontuhyökkäyksen leffasinfoniaan, jonkinlainen yhteislipputilaus ois kiva niin että pääsis yhdessä katsomaan. :)
 
Juu - olisi se leffasinfonia hieno kokea ja nähdä. :D Tunnelma on varmasti ainutlaatuinen.

Olen erittäin kiinnostunut ja innostunut lähtemään mukaan, jos on mahdollista taas toteuttaa jonkinlainen kimppaosallistuminen.

Voi olla, että meidän perheestä olisi muitakin tulossa mukaan.
 
Nyt on oma topikkinsa tällekin:
http://keskustelu.kontu.info/viewtopic.php?t=7461
:)
 
Ylös