LotRO-Lord of the Rings Online

Kiitoksia tiedoista, Argetlam. :)

Olen kiinnostunut pelistä joo, mutta katsellaan josko joskus sinne eksyisin rekisteröimään itseni... ;) Todella mielenkiintoiset kuvat, kyllä. Varsinkin ykköskuva. Olikohan kuvattu Hobittila vai mikä?? :D

Hahmosta vielä...voiko siitä tehdä millaisen haluaa vai onko ne valmiina eikä voi muokata oman mielen mukaista??
 
Mulla on muutama hahmo nyt tuolla, Gilrain-serverillä Elf guardian ja Laurelin-serverillä Man hunter, jonka pelaamisen aloitin tänään. Aattelin liittyä IV:hen kunhan saan noi introtehtävät pois tieltä.

Ja Chayéna, kyllä, niistä saa tehtyä melko oman näköisiä niistä hahmoista, älä huoli.;)

//Edit.

Miten muuten liitytään kinshippiin?
 
Kineihin liitytään niin että joku riittävän valtuutettu kutsuu sinut mukaansa. Alkuun pääsee niin että ottaa yhteyttä johonkin kiltalaiseen, joka sitten osaa näppärästi kertoa minkänimiseen henkilöön tulee ottaa yhteyttä. Jotkut kinit harrastavat aktiivista rekrytointia, mutta Iltaruskon vartijoilta en ole sellaista havainnut. Mukaan Iv:hen pääsee parhaiten edellä kuvaamallani tavalla. En nyt osaa tässä mainita valtuutuksen omaavien hahmojen nimiä, kun ei ole muistissa eikä koneeni pyöritä hyvin monia asioita yhtäaikaa, niin en voi juuri nyt katsoakaan. Bongaa vaikka tuolta Iv:n omalta alueelta täällä konnussa vaikuttavien lotron pelaajien hahmojen nimiä, ja otat sitten vaikka meihin yhteyttä, jos olet siis kiinnostunut juuri meidän kinistämme. Kannattaa varmaan sitten kun on ottanut yhteyttä, kertoa miksi juuri haluaisi mukaan Iv:hen ja että on konnun väkeä. Se lisää hyvää ensivaikutelmaa.

Itse olen reilun kuukauden pelaillut, tykkään kovasti. Maisemat on todella niin hienoja että jo ihan sen puolesta suosittelen kaikille pelaamisesta kiinnostuneille Tolkien faneille. Olin todella vaikuttunut kun ensimmäisen kerran muutama päivä sitten ratsastin kohti Rivendeliä. Itse tykkään shoppailla erilaisia haarniskoja, vaatteita ja asusteita sekä tuunata niitä, joten hahmon luomisen jälkeenkin vielä pystyy muokkaamaan lisää oman näköiseksi. Parturitkin löytyy niitä tarvitseville :D

Tervetuloa mukaan siis Caele sekä mahdollisesti myös Chayéna. :)
 
Clevyan,Liina ja Finiadan nyt ainakin : >

Itse (Clevyan) olen tosin ollut niin epäaktiivinen viimeaikoina muitten asioiden keskellä että minua ei kannata odottaa.
 
Hmmm... taidanpa tästä joku päivä yrittää mennä rekisteröimään itseni.... Viimeksi, kun kokeilin, palvelin (tai serveri tai joku muu vaikuttava taho) väitti jotakin ihmeellisyyttä s-postistani... Että näin täällä... Ja se väitti ja valitti jotain muutakin... Neuvoja?

Ja Caele, kiva kun hahmosta saa tehtyä omanlaisen.... Oma "visio" on, että hahmo on haltia (yllätys) tai hobitti, ja hahmoluokka olisi varas tai joku muu, riippuen mitä kaikkea löytyy.... :D Kiitos kuitenkin kaikille neuvoista! Niistä oli paljonkin apua. :)
 
Jos se valittaa s-postista, niin sille s-postiosoitteelle on jo tunnus. Muistatko vielä?

[quote="Chayéna] hahmo on haltia -- ja hahmoluokka olisi varas tai joku muu
[/quote]

Mutta ah ja voi, haltiasta kun ei saa varasta (harmi sinänsä, mutta kohtuu ymmärrerttävää).
 
Jos hobitin tekee niin ehdottomasti burglar(varas)! Pian (1. kesäkuuta) muuten menee serverit alas varmaan aika moneksi päiväksi, sillä Turbine ottaa komennon Codemasters firmalta. Serverit muuttaa Amerikkoihin.
 

Onko periaate sama kuin 'world of warcraftissa', jota veljeni pelaa?
Siis: Luodaan hahmo, puhutaan ihmisille, tehdään tehtäviä, hankitaan varusteita yms.??
Onko siinä ikärajaa??
Se vaan kuulostaa mielenkiintoiselle.... :D
 
Joo, perusperiaate on sama kuin WoWissa; MMORPG:ja (MMORPG = Massive Multiplayer Online Role Playing Game [ = massiivimoninpelinettiroolipeli]) molemmat.
Ikäraja oli muistaakseni 12 - korjatkoon joku jos tietää paremmin.
 
Itekin latasin lotron mut ei toiminu:( yritän viel toiselle koneelle. Mul on lvl 6 man hunter Laurelinilla nickillä Larppaaja:D
 
En tiedä onko tämä keskustelu enää aktiivinen, mutta kirjoitan viestin kuitenkin:
Jos ongelmia latauksessa lue:

Itselläni lataus aika näytti aivan valtavaa (300h), joten olin lähellä lataamatta koko peliä. Sitten löysin latauksen, minkä avulla pelin voi ladata selaimen kautta. (Tarvitset Winrar tai muun ohjelman, joka voi purkaa .zip tiedostot)

Lataus linkki: http://www.fileplanet.com/213014/download/The-Lord-of-the-Rings-Online-Client-(Free-Game)
Eli lataat vain ja siirrät tiedostot haluamaasi paikkaan.
Toivottavasti auttoi =)
 
hmm...morjensta pöytään.

minulla on ongelma..pelaan lotroa ilmais versiolla mutta kun yritän upgreidata accountini niin joku menee pieleen.. hommasin game cardin turbine accountin kautta mutta sitä ei voi aktivoida..?? Jos ongelma on lisäosan puuttuminen, niin mistähän kiven alta sen löytää??
 
montaron89 sanoi:
minulla on ongelma..pelaan lotroa ilmais versiolla mutta kun yritän upgreidata accountini niin joku menee pieleen.. hommasin game cardin turbine accountin kautta mutta sitä ei voi aktivoida..?? Jos ongelma on lisäosan puuttuminen, niin mistähän kiven alta sen löytää??
Onkos tilanne se, että game cardia ei voi hommata Euroopasta käsin pelaava henkilö (tai sen pystyy hommaamaan, mutta sitä ei voi aktivoida)? Ja onko niin, ettei PayPal ole enää VIP-tilin maksuvaihtoehto, vaan ainoastaan luottokortti?

Olin VIP alkuvuodesta, mutta sopimus ja pelaaminen katkesi migraatioon, nyt olen yrittämässä migraatiota, mutta vain luottokortti näyttäisi olevan maksuvaihtoehto.
 
Pikku juttu siitä s-postista; en ole koskaan rekisteröitynyt sivulle, koska se aina herjaa s-postista - joten minun s-postini ei voi olla tuttu sille! :(

Caele; se olikin visio ;) no, täytynee tulla toimeen ilman lotroa tai pyytää kokenut roolaaja apuun :)
 
Kun tuo ilmainen versio vanhenee, miten pitäisi toimia? Mulla ei toimi cd-asema joten mietin sitäkin että pystyyköhän lisäosia lataamaan esim. LotROn sivuilta? Mitä maksuvaihtoehtoja noilla on sitten kun sitä pitää ruveta päivittämään siihen maksulliseen versioon? Mä en jotenkin tajunnut noita niiden sivuja, mutta eiköhän se selviäis jos pistäisi sähköpostia sinne supportiin tms. Aa, kyllä on jotenkin vaikeeta.
 
Ainakaan itse en ole tarvinnut CD/DVD-asemaa kertaakaan tähän mennessä, tärkeät ja vähemmän tärkeät korjauspäivitykset ladataan netistä automaattisesti pelin käynnistämisen yhteydessä. Lisäosia voi ostaa pelin yhteydessä toimivasta LotRO-storesta, ja nekin latautuvat netin kautta. Tai oikeastaan luulisin, että teknisesti kaikilla on periaatteessa sama peli koneellaan, mutta pelaajilla on käytössään eri määrä oikeuksia ominaisuuksien käyttämiseksi.

Kun syksyllä ostin VIP-oikeuksia, oli maksuvaihtoehtona Euroopassa ainoastaan luottokortti. Kuitenkin minulla on tunne, että myös PayPal toimisi nykyään (se toimi kyllä keväällä 2011, mutta pahamaineinen serverimuutto pysäytti senkin).

Kaiken kaikkiaan minusta kannattaa kokeilla peliä ilmaisversiona aivan rauhassa, ja huolehtia mahdollista päivityksestä VIP-luokkaan hamassa tulevaisuudessa. Ensimmäisen kerran LotRO-storeen törmää luultavasti oman hevosen ostamisen yhteydessä (ratsastustaidon saa helpoiten LotRO-storesta, mutta kuitenkaan se ei ole välttämätöntä).

Oletko jo päässyt pelaamaan, Nenyah? Pelin sisällähän online-apua ja muuta vertaistukea saa liittymällä jäseneksi Iltaruskon Vartijat -kinshipiin, jolla onkin oma alue täällä Käärmeessä.
 
Joo, olen päässyt pelaamaan. Olen levelillä 11 tällä hetkellä ja mietiskelinkin tuota lisäosa-asiaa ihan yleisellä tasolla. Toivottavasti Paypal toimii koska olishan se hieman hölmöä ettei muut kuin luottokortilliset pystyisi mitään ostamaan.

Mietinkin tuota kiniin liittymistä mutta aikaisemmista kokemuksistani muissa samantyyppisissä peleissä olen hieman kammoksunut guildeja ja kinejä ja muita vastaavia. Mulla peli-innostus on puuskittaista ja ryhmään kuuluminen on hieman ahdistavaa varsinkin jos siihen kuuluu ns. velvollisuuksia. Mutta toki olen valmis kiniin liittymään jos siihen kuuluminen ei ole tiukkapipoista pelaamiseen ruoskimista, jos ymmärrätte mitä tarkoitan, :D

Ilmoitanko täällä jollekin että haluan liittyä vai lähetänkö pelissä jollekin viestiä? Luin tuota kin-topiccia kyllä mutta varmistelen silti etten sitten sekoile omiani :grin:
 
Itsekin olen valitettavan on/off-tyyppinen pelaaja, mutten ole saanut poissaolojeni aikana (vielä) tappouhkauksia... Että arvioisin IV:n olevan varsin maltillinen kini mitä tulee pelaajien online-aktiivisuuteen. :)

Allaolevasta linkistä lisätietoa aiheesta:

http://keskustelu.kontu.info/Liittyminen_Iltaruskon_Vartijoihin
 
Selvä homma, kiva kuulla! Minäpä pistän viestiä menemään jollekin upseereista niin saatte uuden jäsenen ;)
 
LotRO-Lord of the Rings Online vakio peli-illat alkaa viikolla 40

Tervehdys,

Aloitamme LotROssa viikottaisen 2-4 tunnin pelisession ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!
Sopii hyvin myös aloittelijoille, meillä on ollut pelissä aktiivinen kilta 11.5.07 lähtien.
Osallistuminen ei edellytä yhteisöönne tai pelikiltaan liittymistä.

Käymme yhdessä läpi koko Epic Book linjan ja tarkoituksena saavuttaa hahmoille levelcup 85.

Lisätiedot löytyy täältä http://kalevala.guildlaunch.com/


Oxa
 
Ylös