LotRO-Lord of the Rings Online

shooterrick

Kontulainen
Onko kukaan aloittamassa LotROn pelaamista? Nyt kun se on ilmainen niin toivottavasti se saa lisää pelaajia. Itse olen juuri aloittamassa ja toivoisin että ne muut jotka täällä ovat pelaamassa sitä(LotROa)niin ilmoittavat minulle jos voisimme vaikka pelaamaan sitä yhdessä jne...

Oma nimeni on

EdwardHobbit
 
Olen itse juuri aloittanut pelin lataamisen netistä. Pitäisi varmaan valmistua huomisen aikana, parissa tunnissa sen piti latautua mutta sitten tahti hidastui.

Nimen paljastan, jahka saan hahmon tehtyä sitten joskus.
 
Jaa... itselläni se lataa vielä n.30-11 tuntia(Latausaika heittelee aika paljon). En tiedä miksi se lataa niin hitaasti, mutta kai se nyt huomisen aikana valmistuu.

Aiotko ostaa niitä Turbine Pointseja? Ja tiedätkö millä tavoin niitä voi ostaa(Luottokortti, puhelinlasku)?
 
Yritän selvitä ilmaiseksi ainakin ensi alkuun, Turbine Pointseja ehtii sitten harkita myöhemmin. Niistä minulla ei ole oikeastaan mitään tietoa tässä vaiheessa. Paitsi että ilmeisesti niiden avulla peliin saa jotain lisäominaisuuksia. :p
 
Lataattehan euroopan versiota? ; ) btw,Turbine pointseja kerääntyy melkeinpä pakosta koko pelin ajan,kerralla saat noin 5-15 pointsia kun suoritat jonkun tavoitteen kuten tapa 30 villisikaa,etsi nämä 7 paikkaa ered luinilla ja niin edelleen. Itse taisin vielä nimrodelilla pelatessani ostaa mm: Ratsastustaidon (200 pointsia), Fellowship hornin (75 pointsia) ja Quest packin yksinäisille maille (400 pointsia)

Eipä siis tosiaan kauaa mene noita kerätessä,hieman kärsivällisyyttä omaava henkilö ei todellakaan joudu noita ostamaan. Pisteitä voi käyttää Turbine kaupassa,jonne pääsee poistumatta pelistä. Sieltä voit myös ostaa kaikki pelin lisäosat,jotka tosin maksavat noin 3000 pointsia/per peli.
 
Argetlam sanoi:
Lataattehan euroopan versiota? ; )
Häh? Ellei tuo ollut vitsi, niin mistä tietää, mitä versiota on lataamassa? Lataus tahmaa muutenkin niin, ettei huvittaisi tehdä samaa kohta uudelleen... :wtf:
 
20 tuntia jäljellä

Niin! Siinä oli vain yksi latauslinkki, joten mistä sitä voi tietää että mikä versio se on?

Kannattaa muuten varoa,että minkä valitsee LotROn tallennuspaikaksi/sijainniksi. Itse valitsin työpöydän( vahingossa) ja nyt se ilmoitti pari tuntia ennen kuin lataus olisi valmistunut, että siinä tapahtui jokin virhe jonka takia se pitäisi aloittaa alusta. :|

Ksu edit: Yhdistin kaksi peräkkäistä viestiä. Keskustelua voi myös jatkaa varsinaisessa LotRO-topicissa, eli jos kyse ei ole ehdottomasti aloittelijoille suunnatuista jutuista, siirtykääpä sinne.
 
Euroopalla ja USA:lla on eri serverit,jos latasitte Codemastersin sivuilta niin eiköhän se sitten ole oikea : >

Shooterrick,tuo turbinen latauohjelma on siitä hyvä että jos vaikkapa koneesi kaatuu kesken latauksen,voit aloittaa sen uudelleen samasta kohdasta.
 
Tartteisin hiukan apua mountin hankintaan. Olen pelaillut peliä pari päivää ja olen nyt tasolla 21. Ostin LoTRO-Storesta tuon mount-skillin ja nyt ihmettelen, että miten saan hevosen käyttööni. Löysin täältä Bree-maan yläpuolelta paikan, josta oletettavasti hevosen voisi ostaa, mutta ei jonkin takia onnistu?
 
Todellakin sieltä Bree-fieldsiltä se pitäisi onnistua. Oletko varma että olet Aktivoinut skillin? Skill valikosta pitäisi löytyä,passive kohdan alta. Pystytkö jotenkin aktivoimaan sen?

Ja onhan sinulla 500 hopeaa rahaa?
 
Mitä voi tehdä, kun laitoin latautumaan pelin, mutta sitten vahingossa suljin sen ja seuraavalla kerralla jonku vahvistamis jutun jälkeen ei mennyt enää mihinkään vaan jäi bugittamaan silleen ettei päässyt siitä mihinkään muuhun kuin ohjelman sulkemiseen. Haluaisin pelata tätä peliä koska olen lukemassa kirjaa ja elokuvat olen katsonut moneen kertaan. Itse pidän Aragornista ja Ihmisellä haluaisin päästä pelaamaan...
 
Hei onko kellään käynyt näin kun itse aloin lataamaan nii se latasi ehkä puoli väliin ja sitte jotenki sekos ja enään ei suostu lataamaan lainkaan.
tiedättekö mitä pitää tehdä?
 
Kyllä sen pitäisi toimia,lotron downloader on jopa mahdollista sulkea ja käynnistää kesken latauksen.
 
Voisiko joku kertoa hiukan tietoja tästä LotRO:sta? Jos tämä topic kerta on aloittelijoille, niin itse ainakin haluaisin tietoa ennen kuin alan säätämään mitään. :)

Lataaminen? Mistä sen saa, minkä kielinen, mitä kaikkea pelin aloittamisessa tehdään (luodaanko oma hahmo vai valitaanko valmiista, mistä paikasta lähdetään liikkeelle, jne.).


Itse olisin kiinnostunut asiasta, mutta kaipailisin neuvoja. Kiitos! :D
 
No aloitetaanpa latauslinkillä,joka löytyy täältä. Vaatii tosin rekisteröinnin ; )

Kieli on englanti,tosin muitakin vaihtoehtoja taitaa löytyä mutta en niihin ole tutustunut. Peliä pelataan siis täysin omalla hahmolla,alussa valitset rodun (Haltia,Ihminen,Kääpiö,Hobitti) ja hahmoluokan (Esim. Burglar (Varas) tai Warrior (Soturi) ). Sitten peli heittää sinut muutamien introtehtävien jälkeen keski-maahan,josta löytyy vaikka minkänäköistä tekemistä.

Iltaruskon vartijat (Kinship,sukukunta,klaani,miten sitä haluat kutsua) on aina valmis auttamaan uusia jäseniä pääsemään alkuun,joten jos pelistä kiinnostut niin tervetuloa vain ; >

Pari mielenkiintoista kuvaa:

http://deadpathy.files.wordpress.com/2010/11/lotro_gallery_02.jpg
http://www.virginworlds.com/uploads/lotro3.jpg
http://www.tentonhammer.com/image/view/88944/preview
http://cdn.venturebeat.com/wp-content/uploads/2008/04/lotro-gandalf.jpg
 
Kävi mul vähän ikävästi kun kiipesin Silver Deepissä niitten punaisten kukkien kohdalla kiven päälle ja jäin sinne "aidan" toiselle puolelle, enkä pääse pois. Onko tähän mitää juttuu että sieltä pääsis vaikka teleporttaamaan takasin alotuspaikkaan tai mitään... Olin 4 lvl silloin niin pitääkö minun aloittaa tuo alusta?
 
No poistin ton tyypin mut ihan sama ku nyt se uus on jo 7lvl :) Mutta hyvä tietää tämäkin, mutta siitä yhdestä questistahan sai sen Mapin joka teleporttaa sut sinne kotikaupunkii vissii. Onko sillä mitään muuta käyttöä?
 
Ylös