LotRO - The Lord of the Rings Online

Kannattaako näitä miittejä nyt ihan näin usein pitää? :p Minusta kaksi tai kolme viikkoa olisi sopiva raja.

Pistän illemmalla Lotron lataukseen niin pääsen taas pelailemaan ; )
 
Tämähän alkaa vaikuttaa huolestuttavalta. Aluksi 'herrakansan' ulkopuolisilta 'alemman kastin' jäseniltä evätään upseeripaikka ja sitten kokoontumisvapauttakin rajoitetaan.
Tosin joku viime miitissä taisikin mainita, että enemmän osallistujia saataisiin ilmoittamalla ainakin viikko etukäteen...

Mutta voihan se olla jonkin sortin epävirallinen tapaaminen vapaiden kansojen vapaiden jäsenten kesken. Jos jotkut ilmoittavat kokoontuvansa viikonloppuna niin olen valmis liittymään kapinoitsijoihin ;)
Varsinkin joku skirmish suuremmalla joukolla kiinnostaa, tosin riippuen siitä minkätasoisesta/mistä skirmishistä on kyse.

(muoks. Ohhoh, se olikin itse Sareth, joka ehdotti miittiä...)
 
Vai että itse Sareth.. nyt kyllä punastun =D

Mutta joo itse ainakin olen paikalla joten voisi katsoa jonkinlaista tempausta viikonlopulle. Vaikka sitten skrimishiä taikka roolipelaamista =)
 
Galdurion sanoi:
Tämähän alkaa vaikuttaa huolestuttavalta. Aluksi 'herrakansan' ulkopuolisilta 'alemman kastin' jäseniltä evätään upseeripaikka ja sitten kokoontumisvapauttakin rajoitetaan.
Tosin joku viime miitissä taisikin mainita, että enemmän osallistujia saataisiin ilmoittamalla ainakin viikko etukäteen...

Mutta voihan se olla jonkin sortin epävirallinen tapaaminen vapaiden kansojen vapaiden jäsenten kesken. Jos jotkut ilmoittavat kokoontuvansa viikonloppuna niin olen valmis liittymään kapinoitsijoihin ;)
Varsinkin joku skirmish suuremmalla joukolla kiinnostaa, tosin riippuen siitä minkätasoisesta/mistä skirmishistä on kyse.

(muoks. Ohhoh, se olikin itse Sareth, joka ehdotti miittiä...)

^^ Itsehän tuota taisin ehdottaa.

Mutta ei,pitäkää toki jonkunlainen tapahtuma tänäkin viikonloppuna jos tahdotte,enhän minä siitä päätä :)

En taidakkaan päästä mukaan,en ole lauantaina kotona ja LotrOn lataamiseen menee ainakin yksi päivä..harmi :F
 
Noniin, tässä olen taasen minäkin pikkuhiljaa hiipinyt kurkisketelemaan LotRon ihmemaailmaa.
(minkä nyt WoW:ilta, Dragon Agelta, miniatyyrien maalaamiselta ja töiltäni kerkeän :p)
Eli Mescrom niminen riimuvartija saattaa jolkotella vastaan newbie alueilla.

NU!
 
Mescal on muuten sitten erittäin kokenut pelaaja ja arvokas lisä konnun kiltaan. Tervetuloa!
 
Toivottavasti ketään ei haittaa, että laitan Iltaruskon Vartijoista mainoksen Taru Sormusten Herrasta-the Gamen sivulle(?)
 
Kuten jo sanoin,siitä vain ; ) Tuskin siitä harmia aiheutuu.

Ja mescal,tervetuloa kinshippiin! On aina mukava saada uusia jäseniä.
 
Uuh, löytyi Tallinnan Viru keskuksesta LotRO:n Mines of Moria lisäri 14 eurolla ja pitihän se ottaa mukaan kotiin tietenkin.

Huomenna voisikin asennella ton ja pelailla Lorttoa muutenkin pitkästä aikaan.
 
Moriaan pääsee vasta 40-50 levelillä,olethan tietoinen tästä?
 
Terve

Moro vain kaikille!
Eli tossa tulossa toi f2p lotron versio. En ole siis aloittanut vielä, eikä mitään hajua minkälainen peli tulossa. Lotrit lukenut ja kattonut että juoni hanskassa :)

Kysyisin siis neuvoa vähän että mitä rotua/"classia" suosittelette aloittelevalle pelaajalle? Onko sillä väliä jos haluan pelailla myös teidän muiden suomalaisten kanssa? Kertokaa toki myös serveri mihin tulisin, jotta olisi tuttuja heti alusta käsin ;)
Kiitos, Jebu
 
Tervetuloa vain!

Iltaruskon vartijat on tosiaan perustettu Laurelin servulle,että jos meidän kanssa haluat pelailla niin suuntahan sinne ; ) Kilta on aina avoin uusille pelaajille. Mutta huomaa että Laurelin on Roolipeliserveri,ei siellä nyt mikään HC ropettaja tarvitse olla mutta käytöksen nyt olisi suotavaa pysyä edes jotenkuten siistinä.

Aloittamisclassiksi en osaa oikein sanoa..kaikki ovat tasavertaisia alussa,mutta luultavasti Guardian on helpoimmasta päästä aloittelijalle. Mikään tappokonehan tuo ei ole jos sellaista haet,Guardianin rooli Skirmisheissä/Instanceissa onkin vain suojella tiimin heikoimpia jäseniä (Parantaja/Loitsijat).

Valitse se mistä itse pidät eniten. Kinshipin jäseniltä saa aina apua jos sitä kaipaat..olettaen tietysti että olet halukas liittymään.
 
Jep

Joo eli kyllähän se ropettaminen onnistuu. :) Lähdin hobitilla liikkeelle, katsotaan miltä tämä maistuu. Pääsin eilen illalla kontuun asti, ja nyt siis odottelen jonkunlaista infoa miten liittyä kiltaanne, tai muuta vastaavaa infoa :)
Eli käyttäjätunnus on JebuGotSkill
Pelihahmo Jelbo
 
Re: Jep

Tervetuloa Jebu! kannattaa käydä esittäytymässä tuolla "Itsensä esittely"-keskustelussa. Olisi kiva kuulla enemmän siitä, että kuka olet, mikä on saanut sut innostumaan Tolkienin jutuista jne.

ps. Ei kannata levitellä muuten tuota sun käyttäjätunnusta... näin pienenä turvallisuusvinkkinä.
 
Seikkaillut olen siellä nyt jonkun verran ja karttaa pikkuhiljaa auki saanut. Pystyykö joku kutsumaan minut kiltaan tai jotai? Ja kertomaan sen osan nimen kontua missä hengataan. :)

Lisäys: Eli ilmeisesti Bywaterissa, Lohikäärme pubissa jonkun näköistä tapailua!
 
Jebu sanoi:
Seikkaillut olen siellä nyt jonkun verran ja karttaa pikkuhiljaa auki saanut. Pystyykö joku kutsumaan minut kiltaan tai jotai? Ja kertomaan sen osan nimen kontua missä hengataan. :)

Lisäys: Eli ilmeisesti Bywaterissa, Lohikäärme pubissa jonkun näköistä tapailua!

Teretulemast, hobitti Bardthalus tervehtii =)
Täytyykin tulla hengailemaan Bywaterin lohikäärmeeseen tässä joku kerta =)
 
Jebu sanoi:
Seikkaillut olen siellä nyt jonkun verran ja karttaa pikkuhiljaa auki saanut. Pystyykö joku kutsumaan minut kiltaan tai jotai? Ja kertomaan sen osan nimen kontua missä hengataan. :)

Lisäys: Eli ilmeisesti Bywaterissa, Lohikäärme pubissa jonkun näköistä tapailua!

Noh,seuraava tapaaminen on huomenna,Ered luinilla Thorins halls:illa. Katsellaan luultavasti kinitaloja ja vastaavaa siinä miittailun ohessa : >

Voin kutsua sinut kunhan tuossa parin tunnin kuluttua pääsen pelaamaan.
 
Eli Jebfrid on nyt hahmo jolla alan pelaamaan! Anteeksi kun muuttui moneen otteeseen. Tämä siis ihmis metsästäjä. Toivottavasti jotenkin pystyy lisäämään/viestiä lähettämään minulle. Pääsin alkutehtävät läpi ja olen nyt mitä ilmeisemmin Archetissa. Tulen pelaamaan n. puolen tunnin päästä !
 
Ylös