LotRO - The Lord of the Rings Online

Pistäppä viestiä Clevyanille niin voin kutsua. Voit myös heittää Upseereja viestillä jos sattuvat olemaan pelissä (Mothlin,Finiadan,Avanier & Liina)
 
Miitti

Hieno miitti ihmiset!

Upeaa porukkaa kun ottavat aloittelijat hienosti mukaan ja menette myös meidän ehdoilla :)
Tällä tarkoitan sitä että jaksatte kulkea yhtenä poppoona hitaampien kanssa. KIITOS! :) Oli mukava ilta.
 
Pienenä infona, seuraavassa Käärmeessä voi täyttää LotRO-hahmonsa nimen profiiliinsa. Tällä hetkellä Eldar- ja Laurelin -palvelimet on laitettu, muista palvelimista voi hihkaista privassa.
 
Loistavaa Merri! Kiitos! LotrO-yhteisömme arvostaa tätä lähestymistä varmasti. Poistanpa samalla tuosta omasta allekirjoituksesta nuo pitkät lätinät :D
 
Tein vähän muutoksia kun palvelinten määrä oli aika iso. Nyt profiiliaan muokkaamalla voi ruksata ne palvelimet, joilla pelaa, sekä kirjoittaa vapaasti yhteen kenttään hahmojensa nimet (rivinvaihdoilla voi erotella) ja vielä laittaa sen kinshipin, jossa pelaa.

Tässä on vähän kokeilutäytettä

Omalla profiilillaan voi jo leikkiä tuolla uuden Käärmeen puolella, mutta muutokset eivät säily. Uuden Käärmeen käyttöönotto tapahtunee parin viikon sisällä, tarkkaa aikataulua ei ole eikä varmaan myöskään tule.
 
Erittäin mukavan ja käytännöllisen näköinen! Onpa mukava saada pelit ja kaikki muukin näkyville,helpottaa asioita huomattavasti vaikkapa peliseuran etsinnässä.
 
Mitä voi tehdä, kun laitoin latautumaan pelin, mutta sitten vahingossa suljin sen ja seuraavalla kerralla jonku vahvistamis jutun jälkeen ei mennyt enää mihinkään vaan jäi bugittamaan silleen ettei päässyt siitä mihinkään muuhun kuin ohjelman sulkemiseen. Haluaisin pelata tätä peliä koska olen lukemassa kirjaa ja elokuvat olen katsonut moneen kertaan. Itse pidän Aragornista ja Ihmisellä haluaisin päästä pelaamaan...
 
Minäkin olen jonkin aikaa jo pelaillut kyseistä peliä ilmaisena. Gilrainilla olen pelaillut enemmän, mutta vaihdoin nyt Laurelinille jossa pelailen toistaiseksi 20-tasoisella ihmisvorolla nimeltä Elthrandir.

Kinissä on kai vielä tilaa? Jos uusi jäsen kelpaisi, voisin kai lähettää viestiä jollekin johtajista. Vai miten systeemi toimii?

EDIT: Asia kunnossa!
 
Tää saattais kuulua tuonne aloittelijoiden topicciin mutta ajattelin täältä nyt kuitenkin kysäistä. En pääse kirjautumaan jostain syystä. Tarvitsenko Turbine accountin vai käykö tuo Codemastersien account? Jostain syystä peli ei anna mun kirjautua sisään ja kun pyydän uutta salasanaa, se lähettää Turbinen sivuille ja mulla ei ole Turbine-accountia koska pelaan tuota Free versionia eikä mulla ole siis Pruduct keyta. Alkaa vähitellen masentaa kun en tunnu ikinä pääsevän pelaamaan kun uusia ongelmia tulee koko ajan.
 
Liittyisikö Nenyahin kohtaama ongelma siihen, että vielä vuosi sitten LotRO:a pyöritti Euroopan servereillä ja Yhdysvalloissa kaksi eri firmaa, ja eikös juuri Codemasters ollut se firma, joka katosi sittemmin? Eli olisiko nyt ainoa keino päästä pelaamaan LotRO:a Turbinen accountin kautta?

Tällaisia pohdintoja Nenyahin tilanteeseen, en uskalla sanoa asiasta enempää, etten sekoita vielä pahemmin kaikkea.
 
Juu, sehän selviskin pienellä väännöllä. Kyllä se Turbine oli, olin vaan kämminyt jossain kohtaa jotenkin. Kiitos kuitenkin :)
 
Ylös