Lukuaikataulu: Kaksi tornia

Syvä hiljaisuus näyttää vallinneen edelleen potentiaalisten alustajien keskuudessa, joten voin tarvittaessa alustaa vielä ensi viikonkin, sitten olisi tästä kirjasta enää yksi luku ilman tekijää. Sittemmin itselläni alkaa taas kovempi työrupeama, joten omat alustukseni jäänevät sitten vähemmälle. Toki halukas saa alustaa jo ensi viikonkin ;)
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Jätän vielä varaamatta mitään tiettyä lukua kun olen vissiin neljä alustusta tehnyt tämän vuoden puolella, mutta seuraan tilannetta ja voin tarvittaessa kirjoittaa taas jonkin luvun, vähän hiljaista on nyt ollut potentiaalisten alustajien keskuudessa :)
 
Mikäs mainoskikka nyt saisi väen aktivoitumaan ja lämpenemään tälle lukupiirille? Nyt ollaan sujuvasti puolivälissä ja neljäs kirja otetaan käsittelyyn. Itse lähdin mukaan sillä ajatuksella, että sitten ollaan mukana kanssa. Aina ei olla ajallaan maisemissa ja muutakin kiirettä ja tekemistä itsekullekin varmasti tulee, mutta kyllä alustajien mieltä varmasti lämmittää muutaman viikon jälkijunassakin tulleet kommentit. :)

Olisi kiva saada mukaan alussa mukana olleita alustajia ja tietysti uusiakin. Olisin kuvitellut talven pimeyden saamaan väen sohvannurkkaan kirjan äärelle. Nyt kun kesä tulee, on toisinaan niitä sadepäiviä, jolloin voisin myös olettaa että lukeminen kiinnostaisi vaikka sitten tuttuakin tutumman kirjan lukeminen ja siitä keskustelu. Seuraava haaste on Klonkun kesyttäminen! Kuka uskaltaa yrittää? Minä ainakin lupaan tulla kommentoimaan \o/
 
Anteeksi, olen ollut liian väsy jaksaakseni lukea edes Tarua muuten kuin aivot narikkaan ja viihdettä sisään -tyylillä. Koetan aktivoitua taas mukaan pohdintoihin Kuninkaan paluuseen mennessä.
 
Josko ottaisin Sméagolin kesyttämisen kontolleni. Ehkä en tänään vielä, mutta huomenna toivottavasti.

Seitsemän lukua on vielä jäljellä Kahdesta tornista, joten valitkaa vapaasti niistä!
 
Minä taisin jäädä puupartaan. On ollut vähän kiirettä yhden jos toisenkin asian kanssa. Olin ajatellut, että kesällä lukisin sormusten herran lisäksi runsain mitoin kaikkea uutta, mutta kandikin olisi tarkoitus kesällä kirjoittaa, niin saa nähdä, minkä berran tulee luetuksi. Kun ei yhtään tiedä, minkä verran tuollainen kandi vie aikaa.
 
Minä voisin puolestani valmistaa yrttejä ja jänispataa kaikille (Tarun-)nälkäisille sieluille.
 
Varaan Lännen ikkunan (ensi viikko) itselleni. Kahden seuraavan viikon luvuilta (Kielletty lampi ja Matka Tienristeykseen) puuttuu vielä alustaja, muuten Kaksi tornia on niin sanotusti pulkassa.
 
Minä voisin Matkailla vielä kerran Tienristeykseen, jos joku muu pulahtaa Kiellettyyn lampeen? Sitten pääsisimme sujuvasti Kuninkaan paluuseen ja kesään, jolloin ehkä auringonvalo saa taas alustajat runsain joukoin liikenteeseen :)
 
Luontaisena jänistäjänä nostan päätäni padasta ja tähystelen, josko Lännen ikkuna olisi avautunut. Ei ole! :o Onko mestari Tik estynyt?
 
Ylös