Lukuaikataulu: Kuninkaan paluu

Pyryn alustusta ootellessa.. Mulla tulee heti ku vain edellisen viikon alustus ilmestyy. Vai vieläkös meillä sääntö pätee että jos torstaihin mennessä ei ole alustusta näkyny niin se on vapaata riistaa alustettavaksi? Ei sillä että hoppi ois :D
 
Hillitse itsesi, masamune! Luotamme pyryyn kuin vuoreen, ja vielähän tässä on kaksi tuntia aikaa, täksi maanantaiksihan tuo luvattiin... ;)
 
Pyryn alustusta ootellessa.. Mulla tulee heti ku vain edellisen viikon alustus ilmestyy. Vai vieläkös meillä sääntö pätee että jos torstaihin mennessä ei ole alustusta näkyny niin se on vapaata riistaa alustettavaksi? Ei sillä että hoppi ois :D
Anna tulla vaan! Vaikkei tässä nyt suurta päätösvaltaa minulla olekaan, niin olisin sitä mieltä että tämän viikon alustuksen voi jo laittaa. Etenkin kun nuo topicit juoksevat sitä mukaa kun niihin kirjoitetaan.
 
Siirsin tästä ketjusta Rhosgobellan viestin Rohirrimin ratsastus -ketjuun, jonka on alustanut masamune. Nyt vain Rhosgobellan viesti on aiemmin lähetettynä ensimmäisenä, mutta se ei varmaan ketään haittaa.

Lieneekö nyt niin, että Olórin alustaa Pelennorin kenttien taistelun? Josko hän vielä vahvistaa tämän niin voimme kirjata vaihdon lukuaikatauluun?
 
Harmaista satamista taidan vielä viime hetkellä ehtiä purjehtia pois Keski-Maasta. Tai jäähän jollekkin vielä liitteet alustettaviksi.
 
Minä voin aloittaa keskustelun viikon 47 alustettavista liitteistä. En mitään "kovin ihmeellistä alustusta" lupaa, mutta kaipa sitä jokunen sana on sanottavana. Ja kun alustuksentapainen on saatu sille viikolle, niin eiköhän se yhteinen keskustelu kuitenkin ole se "juttu" alustuksenraapaleen jälkeen ;).
 
Viikonloppuna siis vilkutellaan haikeita jäähyväisiä... :-( En ole unohtanut alustusvuoroani, on vain ollut työkiireitä.
 
Ylös