Lukuaikataulu: Sormuksen ritarit

Haluaisin varata viikon 49 Elrondin neuvonpidon, koska kirjassa on niin huikea kontrasti elokuvalle. Pidän sitä muutenkin koko Tarun merkittävimpänä lukuna.
 
Atheon sanoi:
Eiköhän se onnistu. Minä voisinkin tästä sitten varata kyseisen viikon vapautuneen luvun, jossa mitä ilmeisemmin seikkaillaan Nurmeksessa.
Hyvä sitten, jos onnistuu, kun tuossa pikaisesti tutkin
listaa, näyttäisi viikon 46 luku olevan vapaana?
Uskaltaisinkohan varata sen, jos on vapaana? No, miksen uskaltaisi.
 
Jos Amroth ei uskalla niin voin alustaa kyseisen viikon.
Toisen kirjan ensimmäinen luku kelpaisi myös!
 
Pidin pienen neuvonpitotuokion itseni kanssa, kun ensin jahkailin viikon 46 kanssa, ja suuri päätökseni on, että jätän ensimmäisen kirjan
muille, ja valtaan dikdaattorimaisesti Khazad-dûmin silta-luvun,
en lyhyytensä, vaan sen takia, etten juuri muista kyseistä lukua, joten muistinvirkistys lienee paikoillaan.
(Jos joku on jo tuon mielessään valinnut, niin katsotaan sitten uudestaan.:))
Eli viikko 46 VAPAANA edelleen.
(Anteeksi "huutaminen".)
 
En nyt ole varaamassa vuoroa, vaan siirryn asiasta kolmanteen: Onko Kointähti kuulolla? Tämän viikon alustusta ei vielä ole näkynyt...
 
Olisiko syytä sopia semmoisesta järjestelystä, että jos alustus jostain syystä jää tulematta, viimeistään torstaina kuka tahansa voi polkaista keskustelun käyntiin hätävara-alustuksella?

Ei muuten, mutta jos aikataulua täytyy ruveta rukkaamaan työntämällä kaikkia varattuja vuoroja viikolla eteenpäin, voi syntyä yhtä ja toista hämminkiä, jos alustajien aikataulut eivät synkkaa yhteen muutosten kanssa.

Niinpä, jos sopii, laitan tänään iltapäivällä ilmoille Salaliitto paljastuu -hätävara-alustuksen.

P.S. Toivottavasti Kointähdelle ei ole sattunut mitään ikävää!
 
Olin ajatellut laittaa ensiviikon alustuksen kaikesta huolimatta heti tulevana maanantaina. Itsekin tämän viikon alustusta odottaneena ajattelin, että tuskin kaikkia siirretään yhden puuttuvan viikon takia. Ihmisiä kun ollaan, aina sattuu ja tapahtuu.

Ajatus ja toteutus vara-alustuksesta kuulostaa sopivalta.
 
Koska nyt tulin tehneeksi viikon 40 alustuksen, tarjoan aiemmin varaamani viikon 44 vapaaseen hakuun. Kointähti?
 
Minäkään en ole nyt varaamassa vuoroa, sanon vain tähän väliin,
että se, että kuka vaan kuka ehtii tekee vara-alustuksen
kuulostaa minustakin hyvältä idealta.
 
Ensiviikko näyttää olevan vailla alustajaa. Itse en pääse netin ääreen, kuin ehkä ihan satunnaisesti, joten en tarjoudu sitä tekemään, mutta kunhan nyt muuten vain huutelen. Jonkun onkeen voi vaikka napata.
 
On tyhmää, että joku alustaa kaksi kertaa peräkkäin mutta tunnen huonoa omaatuntoa negatiivisesta suhtautumisestani Sumuun Hautakeroilla. Nyt minulla olisi mahdollisuus paikata tilannetta ja keventää sydäntäni, jos pääsen alustamaan majatalon tapahtumia.
 
Rohanin ratsastaja sanoi:
On tyhmää, että joku alustaa kaksi kertaa peräkkäin mutta tunnen huonoa omaatuntoa negatiivisesta suhtautumisestani Sumuun Hautakeroilla. Nyt minulla olisi mahdollisuus paikata tilannetta ja keventää sydäntäni, jos pääsen alustamaan majatalon tapahtumia.

Eihän siinä ole mitään tyhmää, jos kukaan muu ei kerran sitä lukua huoli alustaa. Ja jos se vielä suo mielenrauhankin ;)
 
Komppaan edellistä kirjoittajaa; vuoron ottaminen ei ole lainkaan tyhmää vaan suorastaan uhrautumista meidän puolestamme.
 
Tämähän on edennyt hyvin, sanoisin jopa "kerrassaan mainiosti". Mutta huomatkaa, että viikko 51 ynnä koko ensi vuosi ovat yhä vapaina. Nyt on oiva hetki varata itselleen luku ennen kuin joulukiireet iskevät. (Miksi sitten en itse varaa? Öh... Olenpa valmiina toimimaan satunnaisissa alustajattomuustilanteissa.)
 
En valitettavasti ehdi ottaa viikkoa 51, se tuottaisi kenties jo hampaiden kiristelyä ( :p ), mutta viikon 1 voisin alustaa.
 
Ylös