Makasiinimiitti 29.5.2016 klo 14

TÄMÄN ON ILMOITTAUTUMINEN. ÄÄNESTYKSEN POHJALTA TEHDÄÄN PÖYTÄVARAUS SUOSITUMMALLE PÄIVÄLLE.


  • Total voters
    13
Vappuviikonloppu ei käy, olen silloin töissä. Muutoin nuo päivät käyvät kaikki. :)
22.24.4 on tosin myös Vorssa-miitti ja sinne on käsittääkseni menossa väkeä jotka olisivat ehkä tulossa myös tänne... Ei siis varmaan kannata päällekäin laittaa?
 
Minulle kävisi oikeastaan vain tuo 23-24.4, koska vappusuunnitelmat ja koeviikot tulevat muiden viikonloppujen päälle.
 
Juuri tuon takia pyysin hihkumaan täällä menoista kun en kuitenkaan muista kaikkea huomioida :) Vappu ei näy edes tietokoneen kalenterissa mistä päivämäärät katsoin. En muuten edes tiedä onko noilla jotain erikoisaukioloja jossain, mutta en ainakaan huomannut mainintaa sivuilla. Tosin olin eilen ihan puolinukuksissa kun tätä tein. Pitää ehkä vielä varmistaa se.

Edit. Ei ollut mainintaan erityisistä auki tai kiinni olemisista. Äänestys on auki kuukauden ja sitten lyödään päivä lukkoon. Lienee varminta varata pöytä riippumatta siitä montako on tulossa. Sen voinee hoitaa lähempänä ajankohtaa kun tietää suunnilleen tulijoiden määrän.
 
Last edited:
Yksinvaltias valitsi äänestyksen sekä käytyjen keskustelujen ja muun miittitoiminnan huomioiden ajankohdaksi toukokuun viimisen viikonlopun. Nyt äänestetään enää viikonpäivästä ja äänestys on nyt samalla virallinen ilmoittautuminen miittiin. Eli teen äänestyksen pohjalta pöytävarauksen Makasiiniin. Huutelen täällä vähän ennen kuin teen varauksen, mutta pidä silti itse huoli että äänestyksesi on ajantasalla. Ääntä voit käydä muuttamassa jos aikatauluihin tulee muutoksia ja voit äänestää myös molempia jos kumpi tahansa päivä käy. Jos äänet menevät tasan niin miitti on lauantaina.
 
Kauanko tuo miitti kestää? Toukokuun viimeinen viikonloppu iskee koeviikolle, joten uskon että kyllä minä yhden päivän saan nipistettyä lukemalla aikaisemmin enemmän. Tiukille menee osallistuminen silti, mutta katsotaan nyt.
 
Sen aikaa kun menee kulkemiseen paikanpäälle, pitsan ja mahdollisen jälkkärin syömiseen ja hipsimiseen takaisin kotikulmille ;) Jatkoja tai etkoja en ole nyt huomioinut.
Ota se pienenä aivojentuuletustaukona opiskelun välissä!
 
Kumpi tahansa päivä käy.
Tulen autolla Helsingistä koska julkiset ei innosta. Kyytiin mahtuu 4 nopeinta. :)
 
Siinä tapauksessa ilmoittaudun kyytiläiseksi... koska mitä väliä jostain turhasta koeviikosta.
 
Ilmoittaudun minäkin Samon kyytiin.
Tietysti jos mukaan tunkua on paljonkin (yli yhden helsinkiläisauton tarpeen), voin lainata isän autoa.
 
Eli Sidhiel, Lehtokuusama ja Círdan tällä hetkellä tulossa kyytiin. Yksi mahtuu vielä mukaan. :D
 
Nostan tätä nyt esille. Varmaan alkukuusta soittelen tuonne ainakin alustavaa varausta ettei käy kehnosti. Eli päivitelkäähän äänestykseen.
Ja toistan vielä että äänestys on sitova ilmoittautuminen, jonka pohjalta tehdään pöytävaraus. Eli muistathan muokata äänestystäsi jos tilanteesi muuttuu. Sikälihän peruminen ei ole vakavaa että mitään varausmaksuja ei ole, mutta olisihan se ihan jo ravintolan kannalta kiva jos varaus olisi suunnilleen sille oikealle tulijamäärälle.
 
  • Like
Reaktiot: Mic
Äänestin ensin molempia mutta nyt vaihdoin pelkälle sunnuntaille, lauantaille kun tuli menoa vallan maamme eteläisessä rannikkokaupungissa asti.
 
Sunnuntai on toistaiseksi voitokkaampi. Yritän soitella ensi viikon aikana joku päivä. En tosin tiedä vastaavatko viikolla kun Makasiini on kiinni, mutta viimeistään perjantaina saan varmasti soitettua.
 
Joudun valitettavasti perumaan tuloni, tuli muuta, pakollista menoa tuolle viikonlopulle.
Toivottavasti Lehtokuusama saa auton lainaan jotta helsinkiläiset pääsevät kyydillä paikalle.
 
Jos saan kyydin Helsingistä niin sitten olen edelleen mukana.
 
En ihan vielä viitsisi kysyä auton lainaa, mutta uskoisin sen onnistuvan, vaikka arvaan isän pyörittelevän silmiään, mitä sitä sinne asti on pakko päästä pizzalle.

Eikös tuolla listalla pitäisi olla Cirdaninkin?
Jos auton saan lainaan, kyytiin mahtuisi vielä yksi tai kaksi.
 
En pääsekään tuonne, erään sukulaisen juhlat tunkevat juuri tuolle viikonlopulle. Miksi aina joko ei tapahdu mitään tai sitten kaikki tapahtuu samana päivänä?
 
Ylös