Matkaseuraa Lontooseen

WhiteWolf

Hobitti
Olisin lähdössä syyskuussa Lontooseen viikoksi tai kahdeksi, mutta vielä puuttuu se matkaseura. Tänä vuonna en halua olla menemättä vaikka seura puuttuisi, mutta en todellakaan kyllä haluaisi yksin lähteä. Olen kamuilta kysellyt sekä muutamista muista paikoista..

Etsin siis sukupuoleen ja ikään katsomatta seuraa Lontoon reissulleni. Tällä hetkellä oma lähtöni olisi 05.09. ja paluu 18.09. Otin lennot Blue1:n kautta. Ajattelin asua hostellissa lomani aikana, mutta jos joku sattuu tuntemaan sieltä ihmisiä niin kotimajoituskin kelpaa. Olen varmasti hyvää seuraa. Sosiaalinen, humoristinen ja muutenkin hyvin ihmisten kanssa toimeen tuleva. Vaatekaapista löytyy niin hienoihin kuin rentoihinkin menoihin kuteita. Ja jos et uskalla tulla yksin niin ota kaveri mukaan.

Tarkoituksena olisi tutustua Lontooseen ja sen elämään, kierrellä kaikkialla ja pitää hauskaa. Olen myös innokas kuvaaja ja tutkiskelija. Kaikkea mielenkiintoista pitää tutkia ja kuvailla. Samalla reissulla ajattelin vähän kielitaitoani parannella. Myöhemmin ehkä asumaan jos näyttää kivalle.

Olen kierrellyt Venäjällä, Ruotsissa ja Virossa, mutta tämä olisi ensimmäinen ns pitkän matkan reissuni. <3
 
Juups, muuten hyvä mutta olen itse lähdössä vasta 19.9. :p Torstaille varasin lipun LOTR-musikaaliin, saa nähdä kuinka monta "encorea" tulee vielä tehtyä.
 
Ylös