Miccoh'n taidenäyttely

Micco

Verkostelija
Suomen Tolkien-seura
Täytyypähän nyt sitten kokeilla. Lähettelen tänne jotain aina kun saan jotain valmiiksi eli ehkä aika harvoin. Saa kommentoida halutessaan. Laitan tänne vaikka nyt ensiksi tuon tietokoneella piirtämäni länkkärimiehen.
 
Joo. Ne ovat tulossa, heti kun vaan jaksan ottaa kuvan. Tiedän, että lupasin jo monta päivää sitten ottaa, mutta minä nyt vain olen tällainen. :D
 
Lännenmiehillä ja ihmisillä yleensäkin on oikeasti pidemmät kädet. Ja on tosi vaikeaa seistä siten että jalkaterät sojottavat suoraan sivuille. Eikä se ole edes erityisen miehekkään näköistä.

No, en itse pystyisi parempaan. Se ei kylläkään ole koskaan estänyt minua kritisoimasta muiden suorituksia.
 
Niinpä. Lisäksi jalat ovat hieman lyhyet ja taivas menee talon päälle.
 
Se voisi olla hyökyaalto, joka on vasta saavuttanut talon. Jalkojen lyhyys puolestaan voi selittyä lökäpöksyillä, joiden vyötärö on hassulla korkeudella.
 
Vyötärö on siis oikeasti taskujen korkeudella takin alla, jolloin kädetkin ovat oikean pituiset. :wink:
 
En oikein hahmota sitä. Voisitko tehdä kuvasta version, jossa mies on pukeutunut pinkkeihin tangoihin ja asevyöhön? Siitä hahmottaisi hänen oudon anatomiansa paremmin.
 
Lisäsin tänne ne taiteelliset hanskat, jotka Ceinwen niin kovasti halusi nähdä. :)
 
Aah, ne lapaset joita lapsiksin jo luultiin. :grin:
Rohkean persoonalliset käskät todellakin, (täytyy myöntää että omat kolmen metrin vanttuut jäävät hopealle näiden rinnalla..) ihan meikäläisen väreissäkin. Sopiiko että varastan?

Tai siis jos olisit yrittänyt tehdä supermummon kutomia tumppuja ja lopputulos olisi ollut tämä nämä olisivat mummomittapuulla karseat. Hanskoiksi tunnistaa ja sujahtavat käteen ja sitä rataa.
Mutta koska ne ovat rehellisesti omat itsensä ne ovatkin mahtavan ihanat ja hienot.
 
Kiitoksia kaikille palautteista.

Ihan normaaleita noista yritin tehdä, eli ehkä ne sitten ovat mummomittapuulla karseat. Ei niitä joka päivä kehtaakaan käyttää, mutta aina joskus. :)




Sitten liitin tänne vanhan teoksen Kaikutornin ritareista. Se oli täällä jo joskus, mutta en nyt löytänyt sitä mistään.
 
Tällä kertaa taiteilin lohikäärmeen Paintilla, mutta en osannut oikein viimeistellä sitä mitenkään, joten se näyttää krokotiililta ja jäi mustavalkoiseksi. (Joku taidemestari voisikin kertoa tai näyttää miten tuosta saisi hienomman. :p)
 
*pomppii galleriaan sisälle*

toi on ihan vänkä toi käärmes kieltämättä. Oliko noi kaikutornin ritarit tehty paintilla vai käsin? jos oli tehty paintilla niin olet edistynyt painttailussa paljon.
 
Taitavat olla käsin tehty, mutta sain lisättyä siihen hienon taustan tietokoneella. Länkkärimies taas on tehty tietokoneella.
 
Ylös