Miehekäs (/Naisekas) Paintti-Ava tilauspalvelu!

Roark

Hobitti
Kyllästyttääkö Animesta repäisty avasi?
Onko jollakin muullakin Jack Sparrow avana?
Eikö Legolaksessa kuitenkaan ollut sitä jotain?
Tunnetko että kaipaat jotain uutta?
Tuntuuko siltä että avasi ei ole PERSOONALLINEN?
Eikö avasi ole tarpeeksi miehekäs(/naisekas)?
Haluatko SINULLE, kyllä juuri sinulle, tehdyn OMAPERÄISEN ja TILAUSTYÖNÄ tehdyn avan?


Vastaus on täällä! Odotus on ohi! Nyt sinäkin voit saada sen Paintilla piirretyn oikean kokoisen avatarin!

[color=red:111f79c6ae]ROARKIN-PAINTTI-AVA-TILAUS-PALVELU AVATTU[/color]

Eli kerro millaisen avan haluat. Mitä värejä, mitä aiheita, suurinpiirtein mitä haluat. Niin koulutettu apinamme piirtää sinulle kuvan yksi pikseli kerrallaan.

(Katsotaan lähteekö...)
 
Humm. Voisihan sitä pyytäkin sinulta mutta olisitko hirmu loukkaantunut jos sitä ei käytetäkään?? O_O Koska emmehän me tiedä millainen se on. Oh! Mutta ainakin voisi kokeilla. Hehe. Mietin asiaa, millaisen haluan, ja laitan vaikka yv:nä! :D
 
Humm. Onkos tämä vielä toiminnassa? o.O
No kuitenkin. Jos on niin tulin siihen tulokseen että Roark saa thedä tai jättää tekemättä oman mielensä mukaan avatarin minulla joka hänen mielestään kuvaa minua hyvin, huonosti tai vaikkapa kuinka ostuvasti (mieluummin kyllä hyvin). En voi luvata että sitä käytän mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä Roark keksii. Thanks!
 
Eli kerro millaisen avan haluat. Mitä värejä, mitä aiheita, suurinpiirtein mitä haluat. Niin koulutettu apinamme piirtää sinulle kuvan yksi pikseli kerrallaan.

Eli mielelläni haluaisin jotain toiveita. Mitä värejä? Mikä aihe? Jotain...

:)
 
Roark!Roark!
Sinähän voit sitten tehdä juuri unelma-avani! :D

Eli, kun sinun avassasi on tuo herra, niin tee nainen, jolla on huppu päässä ja leuka näkyy, muuten kasvot varjon peitossa.Sitten sivuun vähän hiuksia.Se huppu voisi olla tummanpunainen ja hiukset ohut ja keskiruskeat :) Ymmärrät varmasti mitä tarkoitan?? :wink:
 
Ei Roark. Kyllä minä annan sinulle vapaat kädet. Meni tuo Harhaoppinenkin niin hienosti joten en luule että tässäkään mitään onkelmaa on. ;)
 
Mäkin voisin haluta sellaisen. Vaikka kyl toi heppakin on siisti...
Elikkäs jotain mustaa ja punaista. Ei mitään kukkia tai sydämmiä. Jotain aika synkkää :twisted:
Ja siinä vois olla joku tyttö eli ei mitään miehiä.
Elikkäs jos viittisit keksiä jotakin kivaa :wink:
 
Firenalle ava

Ota tuolta ja laita johonkin omaan paikkaasi äläkä suoraan linkitä (älä varasta kaistaani). Toivottavasti kelpaa. Jos on toiveita niin anna tulla (yksärinä mieluummin)

Asi, en saa inspista. Anna edes aihe.

Imithuel: Katsotaan mitä keksin. :)
 
No prkl sinun kanssasi! Heh. Humm. Noh. Sanotaanko näin: kuvassa olisi henkilö jolla olisi silmät mutta ei nenää tai suuta. Jollain tavalla tumma ja kuitenkin kirkas. Humm. Hankala selittää..heh.
 
Toivottavasti et oo vielä alottanu,koska tuli just mieleen et ei mitään joka liittyy gooteihin.
Eli tämmönen pikku pyyntö :wink:
 
Mulle ainakin kelpaisi uusi ava. Tää on niin tylsä.
Avan ei tarvitsisi esitää mitään. Väreiltään erilaisia tummia sävyjä. Luultavasti ottaisin sen käyttöön, jos vain viitsit tehdä.
 
Imithuelille ava: Ava

Siinä on mustaa ja punaista. Tyttö muttei gootti.

Toivottavasti kelpaa.

Tämäkin PNG-versiona. Vääntäkää JPG:ksi jos haluatte itse.

ÄLÄ linkitä suoraan vaan siirrä jonnekin muualle talteen.

HUOM! Imithuelin avan linkki muutettu JPG-muotoon HUOM
 
Voisitko Roark tehä mulle avan? Siinä voisi olla paljon sinisen eri sävyjä ja muutenkin kirkkaita värejä. Olis kiva jos se ava olis vielä vähän "haltiamainenkin". :)
 
Voiskos mulle tehdä avan?? Jos voit ,haluaisin haltiamaisen vaaleasävyisen tai kaunista vihreää...
Pitäisin kovasti puusta, semmoinen Telperion (mutta ei kuitenkaan Telperion, koska se loukkaisi Tolkienia ja hänen maailmaansa :) ) semmoinen puu jonka ympärilä on mustaa mutta se puu hohkaa hiekkoa valoa (toivottavasti ei liian hankala toteuttaa)
 
Nyt täytyy katsoa, josko sieltä löytyisi osaavampi apina kuin ruudun tältä puolelta. En ole tähän päivään mennessä saanut aikaiseksi itselleni avataria, joten rima naisekkaamman avatarin luomisessa on niin matalalla kuin voi olla. (Toivottavasti se ei silti vaikuta luovan työn tekijän omiin laatuvaatimuksiin.)

Haluaisin avatarin, jonka aiheena on "Huolettomuus". Eli yleisilme ei saa olla synkkä, mutta värit eivät myöskään saa sattua silmiin. Teos voi olla täysin abstrakti, muttei se ole välttämättömyys. Jos avassa kuitenkin on henkilöhahmo, kasvot eivät saa näkyä tai niistä ei saa muuten saada selvää.

Sitoudun käyttämään mahdollista avatariani täällä Vihreässä Lohikäärmeessä vähintään puolen vuoden ajan. (Sen on sitten paras olla hieno! :p )
 
Ylös